Klein beetje maar, voor 4 foto's ben je standaard 8 of 9 euro kwijtquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:29 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben ik enorm afgezet als ik voor 4 pasfoto's 10,95 heb betaald![]()
Laat me raden, je hebt een stageplek?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:04 schreef Etcetera het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Een beetje vertraging is niet zo erg, maar als het je gelijk een jaar kost zou het toch wel verdomd jammer zijnquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:16 schreef Etcetera het volgende:
dankjeen ook gefeliciteerd
ik stuiter nog een beetje![]()
hoop echt dat ik het wordt, anders loop ik vertraging op enzo
En dan zegt ze dat ik vreemde gedachten hebquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:48 schreef Etcetera het volgende:
mss een trio doen![]()
![]()
ach, ik had al eerder met hazewinkelpers gebeld en ook dezelfde naam gekregen als met wie ik nu gebeld heb. some things are meant to be
quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En dan zegt ze dat ik vreemde gedachten heb![]()
Juistquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:03 schreef Etcetera het volgende:
omgals ze murp/prum/whatever nou pakken
of VW
Dan heb ik al gedaan anders zou ik niet weten dat het om mijn "kloongedrag" wasquote:
Nou...het maakt uiteindelijk geen bal uit of ze het nog snel posten in het banmeldtopic natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:11 schreef Etcetera het volgende:
lijkt me dat je kunt bewijzen dat dat niet zo is
aan de andere kant kunnen ze fucken door snel te posten
Nogmaals: dat heb ik allang gedaan anders had ik niet kunnen weten waar de ban over gingquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:13 schreef Etcetera het volgende:
toch mailen, want anders blijf je nog wel een tijdje geband ben ik bang
dat weet ik maar je bent duidelijk nog niet geunbannedquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:14 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Nogmaals: dat heb ik allang gedaan anders had ik niet kunnen weten waar de ban over ging![]()
Ik ben altijd vriendelijk naar de mods toequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat weet ik maar je bent duidelijk nog niet geunbanneddus: blijven mailen. en vriendelijk blijven anders krijg je idd 2 weken
Daar kan ze wel tegen hoorquote:
Hij was al wegquote:Op woensdag 4 juli 2007 14:18 schreef Nembrionic1 het volgende:
[..]
Oh zo..hij was al weg of hij had al een vriendin?
Ja erg he? Maarre...jouw avatar: WTF?quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:39 schreef iamredleader het volgende:
Nemmie ?!?!? WTF ?!?!?
Ik weet dat ik toch wel weer ga lopen zeiken als er eenmaal een hittegolf is, maar ik zou er best eentje kunnen hebben nu! Lekker 's avonds op mn balkonnetje of in het park.......quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:
idd jammervolgende keer beter
oh bij deze voorspel ik over ong 2 weken een hittegolf
Ik hoop het, ik houd echt van hittequote:Op woensdag 4 juli 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:
idd jammervolgende keer beter
oh bij deze voorspel ik over ong 2 weken een hittegolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |