Ik ook...heeerlijke seriequote:
Nerdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:58 schreef Etcetera het volgende:ik heb een maglight
![]()
en het grootste nieuws (voor mij dan) ik ben FA geworden op Campzone
![]()
![]()
![]()
FA = Field Admin, ben je zeg maar de baas van het veld. en da's best tof, want je krijgt een deel van het entreegeld weer mits je het goed doet
vind het wel doodeng trouwens
and proud of itquote:
verstandigquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:15 schreef Nesle het volgende:
Ben op school van mijn moeder en heb net mijn kop onder de kopieermachine gelegdevenals handen
Komen best grappige fotos uitKwam niet meer bij samen met mijn zus, echt te hilarisch
Ja dat is dan weer het vervelende van ziek zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wil ik ook... maar zal niet gaan ivm ziekte.
Veel plezier, Nem!
Doe maar niet. Ik wil de film zelf zien, zonder al teveel te weten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer het vervelende van ziek zijn
Ook de leuke dingen moet je missen.
Ik zal je volledig op de hoogte houden van de film via SMS
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik wil de film zelf zien, zonder al teveel te weten.![]()
8 Uur waarvan één uur pauze. Dus 7 uur.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:42 schreef Nesle het volgende:
geenaam, hoeveel uur werk je voor die 45e?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:33 schreef geenaam het volgende:
[..]
8 Uur waarvan één uur pauze. Dus 7 uur.Ik lijk wel gek..
vakantiebaantje?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:41 schreef geenaam het volgende:
Terug van werken. Weer kapot..Morgen moest ik eigenlijk ook werken, maar ik heb maar gezegd dat ik niet kan. Vanavond diploma ophalen en dan de stad in met mijn superbrakke lichaam. Ohja, ik heb dit ook nog gekregen van de fabriek:
- 2 Brandlaren op beide armen.
- 2 voetblaren op beide grote tenen
- Een met meel bedekt lichaam
- Benen die moe zijn
- Ohja, en ook nog E 45. Daar doe ik het voor![]()
Ja..quote:
aanstellerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja..En voordat ook iemand maar zegt dat ik me aanstel: Het is echt heeel zwaar. Ik heb overal pijn.
Oohh, als ik dat mocht doen. Hemels! Jij kan nog rust hebben tussen je werkzaamheden. Ik heb geen minuut rust en altijd maar druk erop.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
aansteller![]()
nee, serieus, ik weet een beetje hoe dat kan gaan. Heb anderhalve dag water bezorgd. In van die 20-liter flessen. Dat ging zo: 'sochtends vroeg een bestelauto ophalen, die flessen inladen, dan Amsterdam in en een aantal bezorgadressen aandoen. En dan die flessen tillen. Da's niet erg, een paar flessen... maar na een paar adressen kun je niet meer.
![]()
Ja, maar wel gedeeld hequote:
Nou, rust was er niet bij. Het was een strak schema, en rijden in Amsterdam is geen pretje met de langste Mercedes Sprinter bus die er is... en parkeren al helemaal niet!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:57 schreef geenaam het volgende:
[..]
Oohh, als ik dat mocht doen. Hemels! Jij kan nog rust hebben tussen je werkzaamheden. Ik heb geen minuut rust en altijd maar druk erop.![]()
Ik krijg ook zoiets, maar ik sta me niet uit te sloven in een fabriekquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:33 schreef geenaam het volgende:
[..]
8 Uur waarvan één uur pauze. Dus 7 uur.Ik lijk wel gek..
Heb je de sleutels nog? Als ik ga verhuizen heb ik een bestelbus nodigquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, rust was er niet bij. Het was een strak schema, en rijden in Amsterdam is geen pretje met de langste Mercedes Sprinter bus die er is... en parkeren al helemaal niet!
Ik verdien minstens een miljoen per week.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik krijg ook zoiets, maar ik sta me niet uit te sloven in een fabriek
Ik zou zeggen: www.e-sixt.nl weet niet meer hoe het bedrijf heette, heb maar anderhalve dag gewerkt...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je de sleutels nog? Als ik ga verhuizen heb ik een bestelbus nodig![]()
Ik krijg dat ook en sta in de keukenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik krijg ook zoiets, maar ik sta me niet uit te sloven in een fabriek
Beperking Min. leeftijd: 25quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: www.e-sixt.nl weet niet meer hoe het bedrijf heette, heb maar anderhalve dag gewerkt...![]()
Betalen je ouders je daarvoor?quote:
[Mikkie-mode]Daar hoor je ook thuis, en bij voorkeur in bikini![/Mikkie-mode]quote:
Mijn werk nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |