Ik hoor het later wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik hou 't kort: ja hoor, maar ik heb nog héél veel te leren. Dat wordt een enerverende vakantie
Verder kan ik er online niet teveel over uitweiden...
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:33 schreef LadyBlack het volgende:
En ja,ik was inderdaad de tweede vlek van rechts
Ook een lange aandoen als je gaat, dan heb je er 2quote:Op maandag 2 juli 2007 23:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
We gaan de eerste avond al Barcelona in natuurlijk..dan stinkt m'n broek gelijk al.Nu twijfel ik of ik toch niet beter nog een broek mee kan nemen.
![]()
![]()
Zie editquote:Op maandag 2 juli 2007 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dat is tijdens de reis weer zo warm..
We gaan morgenavond in Amsterdam uit (eerst kijken bij een theateroptreden van een vriend)quote:Op maandag 2 juli 2007 23:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ook een lange aandoen, dan heb je er 2
Ik stouw het vol met koekjes als sultana en de terugreis zitten ze er weer inquote:Op maandag 2 juli 2007 23:38 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn handbagage is altijd overvol met leuke / handige dingetjes voor tijdens de reisterwijl, wat heb je nou helemaal nodig?
sultanas zijn ook niet lekkerquote:Op maandag 2 juli 2007 23:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik stouw het vol met koekjes als sultana en de terugreis zitten ze er weer inThuis mooi in de prullenbak
Ik vind ze ook niet lekkerquote:Op maandag 2 juli 2007 23:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
sultanas zijn ook niet lekker![]()
Ik kreeg ze vroeger altijd mee naar school. Wilde niet zeggen dat ik ze niet moest, omdat ik in eerste instantie al had gezegd dat ik ze lekker vond, dus verzamelde de pakjes onder m'n bed.![]()
En toen ging m'n moeder stofzuigen in m'n kamer...
![]()
En dan in 1 ruk door naar het vliegveld voor een vroege vlucht?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
We gaan morgenavond in Amsterdam uit (eerst kijken bij een theateroptreden van een vriend)dan is de broek die ik aan heb ook al vies.
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dan in 1 ruk door naar het vliegveld voor een vroege vlucht?
Joh, we weten toch al allemaal hoe die eruit ziet, laat zittenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:50 schreef Soempie het volgende:
M'n internetverbinding is prut. Daardoor lukt het me niet om de OP goed te krijgen.Of uberhaubt te krijgen.
Volgend topic dan maar..
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:50 schreef LadyBlack het volgende:
Sanne was niet mee toen we met kg gingen in elk geval (zonde!!![]()
) Was superleuk, maar volgens mij hebben we meer in de tuin van het hostel zitten keten dan in de stad zelf....
Ruilen? Ik heb het helemaal gehadquote:
ik heb vakantie, bekijk het maar.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waardeloos. Doe eens een beetje je best joh
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:54 schreef Soempie het volgende:
althans, sinds ik gestopt ben ben ik niet meer in een museum geweest geloof ikDus zo erg mis ik het nu ook weer niet..
Maar jij loopt er ook al best een tijd rondquote:Op maandag 2 juli 2007 23:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ruilen? Ik heb het helemaal gehad
De studie an sich,maar tis nou wel een keertje klaar........
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga morgen weer mijn best doen om er zo snel mogelijk weg te komen
En nu ga ik slapen, mocht het er morgen niet meer van komen: FIJNE VAKANTIE!!!! En doe Sanne de groetjes van me, al een tijd niet gezien. En zij is dus ook niet aanwezig op de immer coole eindejaars-barbecue-in-het-fietsenhok
Vijven halen was ik ook erg goed inquote:Op maandag 2 juli 2007 23:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
om vervolgens alleen maar vijfen terug te krijgen...
Ik zie Soempie er voor aan om de flessen after sun en zonnebrand te verwisselenquote:
Mensen willen alleen bruin worden zodat ze kunnen patsen dat ze een tijd lang niets beters te doen hadden dan in de zon liggenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:17 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Ik ben net zo wit als het bovenste deel van m'n rug op die foto.
En die bruine band heeft er nog heel lang gezeten. Dat is wel een voordeel..als ik bruin word, dan blijf ik het ook wel lang
Tja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mensen willen alleen bruin worden zodat ze kunnen patsen dat ze een tijd lang niets beters te doen hadden dan in de zon liggen![]()
En als je terugkomt van vakantie met een bierbuik is het níet goed, stelletje hypocrietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |