Die van mij dus niet. Die hebben dictatorschap hier tot een kunst verhevenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:01 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ben benieuwd hoe mijn ouders zich gaan gedragen als ik thuis ben, die hebben er ook een handje vol van. En altijd over dingen als school ofzo, terwijl ik echt nog nooit ben blijven zitten ofzo, onbegrijpelijk af en toe. Maar goed, verder zijn ze wel lief en laten ze wel mijn gang gaan gelukkig
Het blijven je oudersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:01 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ben benieuwd hoe mijn ouders zich gaan gedragen als ik thuis ben, die hebben er ook een handje vol van. En altijd over dingen als school ofzo, terwijl ik echt nog nooit ben blijven zitten ofzo, onbegrijpelijk af en toe. Maar goed, verder zijn ze wel lief en laten ze wel mijn gang gaan gelukkig
Ach ja, ik word af en toe ook gestoord van mijn moeder.. Mijn vader vind alles wel best.. Heb ik een klotecijfer gehaald, dan is het zo van en ik zeg dat tegen mijn vader is het van.. Jammer knul, volgende keer ff wat beter leren..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:09 schreef Deansensitized het volgende:
Heb je wel gelijk in PB, en ze bedoelen het misschien wel goed, maar ze overdrijven zo en willen niet naar me luisteren. Ja doen ze wel, maar daarna moet ik precies doen zoals zij willen
eensch!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb het ook gezien, maar die Amerikaanse was na de regen echt stukken beter dan Kraai, vond ikEn ze mag wel eens oefenen op haar (eerste) service
Pffff, wat mankeerd er aan jou dan? Aan de foto's te zien niks hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:54 schreef Leinonlein het volgende:
Doe maar wel, is goed voor mijn ego ;D
Voor mij nu post 995..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:54 schreef Leinonlein het volgende:
Doe maar wel, is goed voor mijn ego ;D
EDIT: Dit was post 1004![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eenschquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef Deansensitized het volgende:
Niet mee eens. Big girls need love too.
Maar hangt er wel van af hoe dik
En waar ze in rond lopen.
Er stond ook niet voor niks een knipoogje achter haha. Maar ik sluit me aan bij "ligt eraan hoe ze gekleed zijn", ik vind navels spotten sowieso not done. Of er nou een dikzakkie achter zit of een sprietje, maar oke, dan liever een sprietje natuurlijk. En oja, billenXXL met putjes in een legging vind ik ook niet echt een succes, maar er zijn best dikke vrouwen die zich heel mooi kleden hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Pffff, wat mankeerd er aan jou dan? Aan de foto's te zien niks hoor
Oeiii ik heb je ingehaaldquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:57 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Voor mij nu post 995..
Om half 5 post 1000 en dan ben ik![]()
![]()
Dat bedoelt ze dan ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Pffff, wat mankeerd er aan jou dan? Aan de foto's te zien niks hoor
Eensch, terug rollen in zeequote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mijn stelling van vandaag:Dikke vrouwen verdienen het niet om vrij rond te mogen lopen!
Kloptquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Er stond ook niet voor niks een knipoogje achter haha. Maar ik sluit me aan bij "ligt eraan hoe ze gekleed zijn", ik vind navels spotten sowieso not done. Of er nou een dikzakkie achter zit of een sprietje, maar oke, dan liever een sprietje natuurlijk. En oja, billenXXL met putjes in een legging vind ik ook niet echt een succes, maar er zijn best dikke vrouwen die zich heel mooi kleden hoor
Sugar Lee Hooperquote:
oneensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mijn stelling van vandaag:Dikke vrouwen verdienen het niet om vrij rond te mogen lopen!
WTF! val je op dikke vrouwen ofzo...?quote:
fetishquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
WTF! val je op dikke vrouwen ofzo...?
hij liever dan ik!quote:
Ik ben het er ook niet mee eens...ben ik dan ineens lesbisch???quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Geilquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:24 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens...ben ik dan ineens lesbisch???
ik denk het...!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:24 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ben het er ook niet mee eens...ben ik dan ineens lesbisch???
Wist jij trouwens dat jij een hele leuke voornaam heb?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:25 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha! Zou jij mij dus wel met een dikke vrouw willen zien stoeien??![]()
Hmm...vanavond maar eens mijn vriendje inlichten:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik denk het...!
En ik denk dat Roycoooooo Iedere vrouw wel met een andere vrouw wil zien rollen!
Zeg ik bij voorbaat geen nee tegenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:25 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha! Zou jij mij dus wel met een dikke vrouw willen zien stoeien??![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hmm...vanavond maar eens mijn vriendje inlichten:
Ik: 'Lief, sorry ik ben lesbisch'
Hij: 'Hoe dat zo?'
Ik; 'Ik ben het niet eens met de stelling: dikke vrouwen verdienen het niet om los te lopen'
Hij:![]()
Geil, trio
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:29 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Wist jij trouwens dat jij een hele leuke voornaam heb?
Hahahaa! Sorry, maar ik zeg wel nee!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeg ik bij voorbaat geen nee tegen![]()
Idd kuno, moet t natuurlijk wel een beetje mooie vrouwen zijn anders sla ik over. Vaak zie je bij een lesbische relatie kerel-vrouw en vrouw-vrouw type!
Hahaha, gek!quote:
Als je wilt weten of je lesbisch bent, kan je tegenwoordig ook een test doen. Online homo, hetero, bi-testquote:
lukt dat niet met Hlookup en Vlookup?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:29 schreef Casual-T het volgende:
Wie wil zich uitsloven op mijn excel vraag: [EXCEL] Het grote Excel vragen topic, #3
nee, vind de stelling gewoon te ver gaan...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, vind de stelling gewoon te ver gaan...
moet iedereen dan maar aan de Sonja Bakker?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar... maar... maar... het is gewoon lastig als je ergens langs wil lopen maar dat kan niet want er staat weer iets diks in de weg...!
dan heb jij het wel over de heeeeele extreme gevallen, en die zijn er niet echt zoveel dat je er echt last van hebt...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar... maar... maar... het is gewoon lastig als je ergens langs wil lopen maar dat kan niet want er staat weer iets diks in de weg...!
Ach, k heb SAS!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
moet iedereen dan maar aan de Sonja Bakker?
Die heb ik elke dag alquote:
whehequote:
nais Casual. Gefeliquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:35 schreef Casual-T het volgende:
Eindbeoordeling gehad van mn begeleider hier..![]()
Erg positief!
Een 8 voor: inzicht, kennis, blijk van inzicht organisatie, computervaardigheden, zelfstandigheid, betrokkenheid, verantwoordelijkheid, aanpassen aan bedrijfscultuur, omgang met conflicten en omgang met collega's meerdere..
Een 7 voor: schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, initiatiefrijk, terugkoppelen
Commentaar ook positief.
Eindcijfer een 8...![]()
mooi werk Casualquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:35 schreef Casual-T het volgende:
Erg positief!
Een 8 voor: inzicht, kennis, blijk van inzicht organisatie, computervaardigheden, zelfstandigheid, betrokkenheid, verantwoordelijkheid, aanpassen aan bedrijfscultuur, omgang met conflicten en omgang met collega's meerdere..
Een 7 voor: schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, initiatiefrijk, terugkoppelen
Commentaar ook positief.
Eindcijfer een 8...![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:35 schreef Casual-T het volgende:
Erg positief!
Een 8 voor: topic diarree, fokken, onzin uitkramen
Een 7 voor: informatieve posts, emailtjes naar vrienden en onzin websites bekijken
Commentaar ook positief.
Eindcijfer een 8...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |