Mogen wij meedenken? tis stil zat hier...quote:Op maandag 2 juli 2007 13:28 schreef Roycoooooo het volgende:
K ga ff naar de stad in, nieuw overhemd kopen!
Daarna met moatie zoeken naar een geschikte vakantiegelegenheid![]()
![]()
![]()
Ben er weer.. Moest ff kleding shoppenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:12 schreef jslavenburg het volgende:
Nou hier wordt ook amper meer gepost
Ik hoop dat dit topoic weer bloeit na de vakantie
volgende week ben ik weer in Berlijn en dan kan ik weer los...! hier in hamburg lukt dat niet echt...!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:12 schreef jslavenburg het volgende:
Nou hier wordt ook amper meer gepost
Ik hoop dat dit topoic weer bloeit na de vakantie
Lekker lang weekend dusquote:Op maandag 2 juli 2007 15:03 schreef miss-scofield het volgende:
Halloooo
Jeeejjj, vrijdag vrij van stage!!![]()
Nu lekker thuis, chillen!
Morgen weer leren voor tentamens
Jawohl..!quote:
8 dagen, vakantie vieren (bier drinken, geen flikker uit voeren, aan t strand liggen).. Voor 4 manquote:Op maandag 2 juli 2007 13:41 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Mogen wij meedenken? tis stil zat hier...
Hoelang? Wat te doen op vakantie? Waar hou je van? Etc...![]()
Mjah, dan zou Turkije of Spanje (Lloret, Blanes, Salou etc) het beste 'fitten' denk ik.. maar daar was je zelf ook al op gekomen denk ik..quote:Op maandag 2 juli 2007 15:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
8 dagen, vakantie vieren (bier drinken, geen flikker uit voeren, aan t strand liggen).. Voor 4 man![]()
Ik kan iets gemist hebben maar euhm, wat doe je in london? london lijkt me zeer tof!quote:
Wimbledonquote:Op maandag 2 juli 2007 16:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik kan iets gemist hebben maar euhm, wat doe je in london? london lijkt me zeer tof!
In berlijn is het ook regenachtig, lekker maandagweer![]()
gelukkigquote:Op maandag 2 juli 2007 16:12 schreef DaFan het volgende:
Update:
Mn hand is niet gebroken, wel gekneusd. Net foto's laten maken maar niks aan het handje
Haha, handje, snap je m
leuke woordgrapjequote:Op maandag 2 juli 2007 16:12 schreef DaFan het volgende:
Update:
Mn hand is niet gebroken, wel gekneusd. Net foto's laten maken maar niks aan het handje
Haha, handje, snap je m
whoeeeeiiii coolquote:Op maandag 2 juli 2007 16:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
inderdaad, het is wachten op Krajicek tegen Granville...
maar het is dus weer beginnen te regenen, zeilen zijn er weer over, er is nu een documentaire op over Björn Borgquote:
van de onderbroekenquote:Op maandag 2 juli 2007 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar het is dus weer beginnen te regenen, zeilen zijn er weer over, er is nu een documentaire op over Björn Borg
ja, dat wist ook welquote:Op maandag 2 juli 2007 16:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
over de tennisser die Wimbledon 5 jaar op rij won
in hamburg is het droog!quote:Op maandag 2 juli 2007 16:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik kan iets gemist hebben maar euhm, wat doe je in london? london lijkt me zeer tof!
In berlijn is het ook regenachtig, lekker maandagweer![]()
Ik wist dat ie een aantal keer Wimbledon had gewonnen, maar als je aan een breezah sletje nu zou vragen wie Bjorn Borg is.. dan zou ze echt zeggen.. van de onderbroeken..quote:
BrEeZaH!!!!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 16:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wist dat ie een aantal keer Wimbledon had gewonnen, maar als je aan een breezah sletje nu zou vragen wie Bjorn Borg is.. dan zou ze echt zeggen.. van de onderbroeken..![]()
hopen dat die hittegolf dan over is er geen noodtoestand meer isquote:Op maandag 2 juli 2007 17:00 schreef Roycoooooo het volgende:
En zijn dr over uit dat we naar Kreta, Chersonissos willen![]()
Geniaalquote:Op maandag 2 juli 2007 16:12 schreef DaFan het volgende:
Update:
Haha, handje, snap je m
wehehe Daf, wat een woordgarp!!!!121`1`1``1!!!!één~!~!!!einzweidreierenmetspek~~!!~!!1`1`~!!!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 16:12 schreef DaFan het volgende:
Update:
Haha, handje, snap je m
Kutregenquote:
Ikke lekker niiiiiiiiiquote:
Tnx voor de updatequote:Op maandag 2 juli 2007 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
Krajicek ligt stil, Williams (met blessure) ligt stil, Nadal speelt nog wel...
* ReMcOrE wist dat wel, was voor de anderen bedoeldquote:Op maandag 2 juli 2007 19:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tnx voor de update*
*kijk t zelf ook![]()
je weet toch dat ik er "altijd" benquote:
Pvd DaFan, goed bezig manquote:Op maandag 2 juli 2007 20:19 schreef DaFan het volgende:
Ik ook! De keuken staat even op standby, morgen verder
Moeten gipsplaten snijden en stroomdraden trekken voor de spots en dat ken nu niet omdat het telkens regent en daar kan gips slecht tegen.
Huisgenoten hebben weekend al alles de keuken uit gerost, inc zeil. Daarna op de wanden waar de koelkast enzo komen plastic tegen de wanden + mdf platen. Vandaag kwam ik pas thuis dus heb samen met nog iemand de rest van de wanden gedaan, alvast bedacht hoe we de spots gaan leggen. Dus morgen plafond, hopelijk woensdag vloer. Dan kunnen we gaan schilderen, leidingen doorhalen voor apparatuur.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:13 schreef ReMcOrE het volgende:
we hebben na 12 jaar weer een Nederlandse tennister in de kwartfinale op Wimbledon![]()
![]()
![]()
Dat heb ik dan helaas gemist...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb het ook gezien, maar die Amerikaanse was na de regen echt stukken beter dan Kraai, vond ikEn ze mag wel eens oefenen op haar (eerste) service
Bij was het puur toeval. Mijn ma riep dat er nog gebak was en toen ik beneden kwam om mijn taart op te halen, zag ik op de tv Krajicek spelen, dus eerst ff gevraagd/gekeken of het live was en toen ff er goed voor gaan zitten/hangenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat heb ik dan helaas gemist...Ik was zelf aan het sporten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |