Ooh, begreep ik t verkeerdquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Leinonlein heeft een vriend jeweets
Ik denk dat ik best wel het Nederlands eten ga missen..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:30 schreef ETA het volgende:
NL is leuk en relaxed, kan je gewoon Nederlands praten tegen iedereen en gewoon hollands voedsel eten....... ik begin huis beetje te missen na zo lang weg geweest te zijn..............
waarom gek! veel buitenlanders, allemaal verschillende soorten eten! Heerlijk heb er nu al zin in! weet je al uit welke andere landen studenten komen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik best wel het Nederlands eten ga missen..![]()
dacht ik wel, daarom veranderde ik je zin in mn quote...!quote:
heb ook beetje een dubbel gevoel altijd...... ben ik lang op reis dan tegen het einde ben je hondsmoe en wil je naar huis om lang te rusten... ben ik thuis, kriebelt het weer om de wijde wereld in te trekken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik was het weekend even 2 dagen in NL en ik weet niet, de sfeer is toch anders... ik had zondag weer zoiets van... ik wil wel weer weg...!
haha..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:36 schreef Roycoooooo het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19570/2fc4da2a/index.html whehehehe![]()
Stille hint die ik dus niet begreepquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom gek! veel buitenlanders, allemaal verschillende soorten eten! Heerlijk heb er nu al zin in! weet je al uit welke andere landen studenten komen?
[..]
dacht ik wel, daarom veranderde ik je zin in mn quote...!
haha geweldig hequote:
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom gek! veel buitenlanders, allemaal verschillende soorten eten! Heerlijk heb er nu al zin in! weet je al uit welke andere landen studenten komen?
zo stil was die hint niet hoor...!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Stille hint die ik dus niet begreep![]()
Lijkt wel de Vlaamse familie Flodder... vind het een beetje geacteerdquote:
kom je niet op een internationale uni? hoe ga je daar heen? als erasmus student?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen flauw idee.Ik weet dat de Zweden veel vis eten, dus ik moet even weten hoe je precies vis klaar moet maken
Ach zolang je in Europa blijft zal het allemaal wel mee vallen, het zou pas drama zijn als je in Azie zit en je hebt geen idee wat er op je bord ligt haha. Dat lijkt me idd wel minder, nu mis ik eigenlijk niks alleen het gemakt van NL (voorgesneden sla en kant en klare salades enzoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik best wel het Nederlands eten ga missen..![]()
Gaat om het ideequote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zo stil was die hint niet hoor...!
Ik kom als Eramus student (nee, ik studeer niet aan de Eramus Uni in Rotterdamquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kom je niet op een internationale uni? hoe ga je daar heen? als erasmus student?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ach zolang je in Europa blijft zal het allemaal wel mee vallen, het zou pas drama zijn als je in Azie zit en je hebt geen idee wat er op je bord ligt haha. Dat lijkt me idd wel minder, nu mis ik eigenlijk niks alleen het gemakt van NL (voorgesneden sla en kant en klare salades enzo)
En ETA wat jij zei klopt wel, zo´n stage brengt ook aardig wat frustratie met zich mee, vooral het vinden van een goede plek... DAMN! Dat is niet zo tof haha. Wat dat befreft kun je beter een jaartje studeren in het buitenland, leer je ook veel sneller mensen kennen![]()
Ik was ook Eramus en niet EUR-UNIquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kom als Eramus student (nee, ik studeer niet aan de Eramus Uni in Rotterdam).
dan kom je met heel veel Europeanen, met heul veel feestjes! maar dan hoef je je echt geen zorgen te maken dat je alleen maar zweeds zal eten!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kom als Eramus student (nee, ik studeer niet aan de Eramus Uni in Rotterdam).
zweden gek!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik was ook Eramus en niet EUR-UNI. Waar ga je eigenlijk heen?
Gerookte zalm voor 5 euro de kiloquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen flauw idee.Ik weet dat de Zweden veel vis eten, dus ik moet even weten hoe je precies vis klaar moet maken
Erasmus jaartje is veeeeel toffer dan een stage in buitenlandquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:47 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ach zolang je in Europa blijft zal het allemaal wel mee vallen, het zou pas drama zijn als je in Azie zit en je hebt geen idee wat er op je bord ligt haha. Dat lijkt me idd wel minder, nu mis ik eigenlijk niks alleen het gemakt van NL (voorgesneden sla en kant en klare salades enzo)
En ETA wat jij zei klopt wel, zo´n stage brengt ook aardig wat frustratie met zich mee, vooral het vinden van een goede plek... DAMN! Dat is niet zo tof haha. Wat dat befreft kun je beter een jaartje studeren in het buitenland, leer je ook veel sneller mensen kennen![]()
hele zeldzame vakanties... maar goed opzich vind ik stage lopen ook wel leuk, want ik merk wel dat het werken in duitsland al heel anders is dan in NL...!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:51 schreef ETA het volgende:
[..]
Gerookte zalm voor 5 euro de kilo![]()
[..]
Erasmus jaartje is veeeeel toffer dan een stage in buitenlandje hangt meer met studenten rond en je feesten tot je erbij neervalt. En je hebt veel vrije tijd. Stage is toch beetje als werken, rondreizen kn je alleen in het weekend of in de zeldzame vakanties.
ik heb nu al zin in over 6 week als ik 36 uur in nederland ben geweest om mn tas om te pakken en daar race naar zweden om daar te beginnen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:54 schreef ETA het volgende:
Erasmus = lange vakantie met veel internationale studenten met af en toe verplichte ochtenden in collegebanken................ Voor iedereen die het nog niet heeft gedaan, zeker doen, time of your life, gegarandeerd... 99% dan, al ken ik niemand met negatieve erasmus avonturen
Met het vliegtuig of met de auto?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb nu al zin in over 6 week als ik 36 uur in nederland ben geweest om mn tas om te pakken en daar race naar zweden om daar te beginnen!![]()
auto...! mn ouders brengen me want heb nog best wat bende wat ik mee wil hebben voor een jaar...!quote:
20kg is wel erg weinig voor een half jaar..... heb mijn ouder zo gek gekregen om weekendje milaan te doen, konden zij extra bagage voor me meenemenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
auto...! mn ouders brengen me want heb nog best wat bende wat ik mee wil hebben voor een jaar...!![]()
ja ik moet zomer en winter kleding meenemen dus word dubbel bagage pakken..! en ik neem een 2.1 speaker setje mee voor mn laptop om muziek te luisteren en nog wat boeken en dit nog en dat en daar ga ik niet mee met het vliegtuig dan weet ik wel dat ik me kapot betaal aan extra kilo'squote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:07 schreef ETA het volgende:
[..]
20kg is wel erg weinig voor een half jaar..... heb mijn ouder zo gek gekregen om weekendje milaan te doen, konden zij extra bagage voor me meenemenop de terugweg mijn zusje uitgenodigd
Ik durf haast niet te vertellen wat ik allemaal heb mee gesleept hier naartoe, gelukkig komen mijn ouders me ophalen met een busje hahaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja ik moet zomer en winter kleding meenemen dus word dubbel bagage pakken..! en ik neem een 2.1 speaker setje mee voor mn laptop om muziek te luisteren en nog wat boeken en dit nog en dat en daar ga ik niet mee met het vliegtuig dan weet ik wel dat ik me kapot betaal aan extra kilo's
vertel dan nou ook gewoon...!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik durf haast niet te vertellen wat ik allemaal heb mee gesleept hier naartoe, gelukkig komen mijn ouders me ophalen met een busje haha. Aiiii.
Ik denk erover om een master in het buitenland te doen. 2 jaar in een vette stad als Barcelona studeren of iets dergelijks. Waarschijnlijk lastiger dan een half jaar erasmus, maar heel leuk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:06 schreef Leinonlein het volgende:
Erasmus is tof. Zou het zo weer doen, en misschien doe ik dat ook wel, via de Uni als dat kan
![]()
![]()
Koop je een 2e kofferquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef ETA het volgende:
Wie wil mij even komen ophalen (op eigen kosten uiteraard)? Ik kwam met precies 1 koffer stampvol.... nu heb ik natuurlijk wat zooi gekocht, dus dat gaat nooit passen op de terugweg...............
van applusquote:
Casual-T heeft nog wel een tas over zie ik!quote:
Neeehee gewoon een busje hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vertel dan nou ook gewoon...!busje? of verhuiswagen?
Dat had ik ook heel graag willen doen, maar ik laat het maar bij een semester want ja, vriendje is toch ook wel belangrijk. Maar het is wel mogelijk, tenminste op de Uni waar ik in Berlijn op zat kon je ook "heel makkelijk" als buitenlander komen om een master te doenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik denk erover om een master in het buitenland te doen. 2 jaar in een vette stad als Barcelona studeren of iets dergelijks. Waarschijnlijk lastiger dan een half jaar erasmus, maar heel leuk.
kun je niet wat dingen zoals die magnetron gewoon daar laten staan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:28 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Neeehee gewoon een busje hoor![]()
Het ergste is een fiets die ik had mee genomen, maar die is inmiddels toch gepikt haha. En een magnetron von d ik ook vrij erg, die heb ik niet een gebruikt.
Ach, gewoon heel veel dingen. Veel kleren, veel schoenen, veel beddengoed, veel "leuke dingetjes om op te hangen zodat ik me thuis voel", keukengerei en vast nog veel meer. Ach, je zal het maar nodig hebben he. Maar goed, in Zweden zijn vast meer dan genoeg Ikea´squote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je niet wat dingen zoals die magnetron gewoon daar laten staan?
Maar vertel eens wat heb je allemaal meegenomen naar deutschland?
ik ga gemeubileerd leven...! en Ikea's ik weet niet dnk dat ze daar zijn zoals de döner kebab tenten in berlijn, op iedere straathoek 2!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ach, gewoon heel veel dingen. Veel kleren, veel schoenen, veel beddengoed, veel "leuke dingetjes om op te hangen zodat ik me thuis voel", keukengerei en vast nog veel meer. Ach, je zal het maar nodig hebben he. Maar goed, in Zweden zijn vast meer dan genoeg Ikea´s
heerlijk he? bij je ouders wonen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wil ook wel weer terug. Zaterdag thuis gekomen, meteen weer vol in het gezeik geland met mijn ouders [de hoofdreden waarom ik naar Denemarken gereisd ben]...
Denemarken
Ouders
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:46 schreef Deansensitized het volgende:
Ja nou![]()
Over alles zowat. Hoe het volgend jaar komt met school [haalf jaar extra, achterstanden], dat ik nu nog wel wat kan doen alvast omdat school wel open is [terwijl er amper leraren zijn], dat ik mijn laatste [lopende] project mooi af kan maken [terwijl alles daarvoor op mijn laptop staat die ze weer gejat hebben], dat ik volgend schooljaar zonder OV en stufi zit en niet een goedkope diesel mag kopen en ze me dus practisch laten fietsen 50 km per dag, dat ik moet zorgen een baantje te vinden om dat allemaal te betalen [schoolgeld e.d] terwijl ik al die tijd al roep vanmiddag weer naar het uitzendburo te gaan, ...
Meer?![]()
ik denk dat je gewoon je koffers moet pakken en uit friesland moet vertrekken...! dat helpt denk ik wel!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:53 schreef Deansensitized het volgende:
Ja ik ook, ga dus ook gerust half jaartje heen hoor. Maar dat gezeik man, was al zo voor ik weg ging, denk als ik terug kom alles weer wat normaal enzo. Neuh hoor, gewoon vol doorzetten
Vooral dat bemoeien overal mee. Kan de shit best zelf regelen allemaal, maar denken ze weer voor me te moeten doen... blegh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |