abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51085352
Nu weten we meteen waarom.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:11:45 #104
83951 rashudo
project 2501
pi_51085368
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:09 schreef Batsnek het volgende:
TS, wat ben je ook een ontzettende zeikpik!

Het enige wat ik jou heb zien doen is klagen over anderen die minder hard dan jij werken, meer verdienen, een lagere opleiding hebben en bovenal vééééél minder dan jij zijn! Je klinkt als een heel verbitterend mannetje wiens enige ambities geld en succes zijn; volgens mij ben jij echt heel erg NIET-gelukkig.
Een inzichtvolle analyse van TS.
Their eyes opaque.
pi_51085479
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:09 schreef Batsnek het volgende:
TS, wat ben je ook een ontzettende zeikpik!

Het enige wat ik jou heb zien doen is klagen over anderen die minder hard dan jij werken, meer verdienen, een lagere opleiding hebben en bovenal vééééél minder dan jij zijn! Je klinkt als een heel verbitterend mannetje wiens enige ambities geld en succes zijn; volgens mij ben jij echt heel erg NIET-gelukkig.
Hij doet zich heel anders voor dan wie die daadwerkelijk is. Dit is taal van een kind van 16, wat bij zn moeder woont (check zn history). Verdere uitleg, niet nodig lijkt mij.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:17:37 #106
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_51085486
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef dieselnoi het volgende:
BOEHOEHOEHOEHOEOEOE... weer hetzelfde gehuil als dat vorige topic over dat jochie op de universiteit die mij pwnd
Wat ben je toch een zeikerd, TS. En je hebt, zo te lezen, een ontzettende eigendunk. "het analytisch en abstracte denken dat ik ontwikkeld heb"... shit man, wat een gelul.
quote:
En ja hoor weer word ik door mensen die gewoon minder capaciteiten en talenten hebben dan ik overtroffen. Dit is al de zoveelste keer.
Vind je het gek. Met je ego.
Ik denk dat de mensen die zo reageren in elk geval niet zo'n huilie zijn als jij. Zijn ze toch weer veel meer waard dan jij. Misschien verdien je daarom wel zo weing. Zeik je ook altijd zo op mensen tijdens je werk?

Kortom... ben jij dit toevallig?

WEES NIET ZO'N HUILIE!!!!!
Guanine en Cytosine! *O*
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:19:04 #107
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_51085509
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:11 schreef rashudo het volgende:

[..]

Een inzichtvolle analyse van TS.
Inderdaad! Perfect verwoord/dt/t/dddttt!
Guanine en Cytosine! *O*
pi_51085752
quote:
Zo ik heb vandaag weer een dagje werk opzitten. Kom ik erachter dat mijn collegas meer verdienen dan ik! En dan zijn slechts hbo'ers terwijl ik een zeer zware studie doe (ik doe er zelfs twee eigenlijk) op het hoogste niveau. Die hbo'ers komen geeneens in de buurt van het analytisch en abstract denken dat ik ontwikkeld heb mede door mijn studie. Slaat toch nergens op.

En ze zijn gewoon even oud als mij. Ik vermoed ook dat ik meer ervaring dan hun heb op administratief gebied (ik heb al een paar jaar daarvoor op een financiele administratie gewerkt). Maarja de mensen die mij aannemen weten het curriculum niet. En die hbo'ers doen bedrijfseconomie. Klinkt stoer en indrukwekkend maar het heeft echt geen ene reet te maken met het werk wat we allemaal moeten doen. In dit geval is iemand die een hoog analytisch en abstract vermogen heeft veel waardevoller. En die studie bedrijfseconomie is natuurlijk ook gewoon peanuts. Ik bedoel die gasten kunnen gewoon altijd parttime daarnaast nog werken. Zegt wel genoeg over hun opleiding.

HBOers die meer verdienen dan ik
En ja hoor weer word ik door mensen die gewoon minder capaciteiten en talenten hebben dan ik overtroffen. Dit is al de zoveelste keer.
Je hebt in ieder geval al een baantje gezocht, dat is al een goede stap.
Maar waarom moet je altijd overal zo negatief in zijn? Misschien werken deze mensen hier al langer, en hebben ze al meer ervaring? Je kan het ook als een kans zien om jezelf te bewijzen, ik heb ook vaak genoeg bijbaantjes waar er mensen werken die 5 jaar ouder zijn al WO doen (ik ga dit jaar beginnen) en waar ik toch meer verdien. Omdat je al langer werken en/of goed met de mensen overweg kan in het bedrijf.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:36:39 #109
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51085906
quote:
Zo ik heb vandaag weer een dagje werk opzitten. Kom ik erachter dat mijn collegas meer verdienen dan ik! En dan zijn slechts hbo'ers terwijl ik een zeer zware studie doe (ik doe er zelfs twee eigenlijk) op het hoogste niveau.
correctie: jij vindt het een zware studie. Dat kan ook het een en ander over jouw capaciteiten zeggen...
quote:
twee mogelijkheden:
- je zelfbeeld klopt niet helemaal
- je bent een ongelofelijke knurft die door iedereen wordt uitgekotst.

kies maar
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:38:07 #110
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_51085943
Een net van de vmbo komende timmerman of loodgieter verdiend zelfs meer dan een beginnende HBO of WO-er niets nieuws
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:39:24 #111
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51085972
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:36 schreef teamlead het volgende:
twee mogelijkheden:
[...]
Ik gok eigenlijk beide
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:40:57 #112
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51086014
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Ik gok eigenlijk beide
het zou een beetje kip-ei verhaal kunnen zijn ja
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 10:45:31 #113
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_51086143
Nederlands geven is een alskbare taak!
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
pi_51086161
quote:
Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
Dit doet mij aan Ik erger me aan een jongen op de universiteit denken trouwens
Dezelfde prutser die een maand geleden deze post heeft geopend Waarom ben ik nou zo arm??

TS is gewoon iemand die een hekel heeft aan de maatschappij, omdat iedereen het goed heeft behalve hij .
Het zal me niets verbazen als we hem later op tv zien als Unabomber 2.0
There is no such thing as Automerge
pi_51087556
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:02 schreef Re het volgende:

[..]

en een IQ van 130+ zeker... held
En een EQ waar een goeie winterse dag jaloers op zou zijn.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:36:10 #116
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_51087727
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dan ik, meer verdienen dan ik.....

Maar gelukkig kan hij wel analytisch en abstract denken.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:56:58 #117
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_51088402
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

neen, je bent een huillie
een domme huillie.

mischien moet TS wat minder miepen en wat harder werken. wellicht kan hij dat leren van die "low life" HBO'ers!
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_51088462
Wehhe, huilie topic. Get a fucking life.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_51088674
je doet twee studies, dus je bent niet eens afgestudeerd? dan ben je praktisch ongeschoold, ben blij dat je uberhaubt een baan hebt.
pi_51088691
Dan mij
Vind je het gek dat je collega's meer krijgen, het enige wat jij verdiend is een opfris cursus Nederlands.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:07:17 #121
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51088715
Die andere 2 topics zijn ook hilarisch!
pi_51088783
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Dan mij
Vind je het gek dat je collega's meer krijgen, het enige wat jij verdiend is een opfris cursus Nederlands.
Om dan vervolgens verdiend in plaats van verdient op te schrijven
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_51088820
Ts is dus zo & zo kansloos. Als jij zoveel ervaring heb, dan weet je dat het in het bedrijfsleven ieder voorzich is.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:16:24 #124
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51089029
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef amaranta het volgende:
Die andere 2 topics zijn ook hilarisch!
Politiek: goedkoopste manier om naar de top te werken
nog zo'n pareltje
pi_51089207
Whaha een uni'er die niet eens Nederlands kan

ontopic: Wen er maar aan. HBO'ers zijn en veel populairder op de arbeidsmarkt omdat ze veel meer praktijkervaring hebben en werken zich makkelijker omhoog..
- AFCA -
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:22:57 #126
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_51089272
TS style on

Hebbun wu weer een nieuwe Michael op Fok!?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:32:13 #127
85962 ioko
I Appear Missing
pi_51089623
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:22 schreef amaranta het volgende:
LBO is overigens geen HBO hoor...
Ookal zit de L verder/hoger in het alfabet, analytisch gezien dan.

Ja, ik ben laat
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_51089697
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:09 schreef FJD het volgende:

[..]

Om dan vervolgens verdiend in plaats van verdient op te schrijven
Ja maar ik ben ook maar een simpele MBO'er die niet loopt te zeiken over collega's.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:36:33 #129
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51089797
TS is overduidelijk jaloers op iederen die het beter heeft.

Ik zal maar even een duit in het zakje doen.

Ik ben ook naar een prive school gegaan omdat ik er niets van bakte.
Toen ik zakte voor de MAVO vertelden ze me dat ik toch de HAVO kon doen (zolang papa maar betaalde) maar dan moest ik gewoon 2 onzin vakken erbij nemen.
Na een jaar lang niet op school geweest te zijn belde de leiding dat ik geslaagd was !??!?
(problemen met slagingspercentages enzo)

Toen ik na een paar jaar hangen en reizen en 3 gefaalde hbo's een paar diploma's kon kopen liet ik dat natuurlijk niet voorbij schieten.

Nu ben ik Project manager van een marketing project bij bedrijf A en heb ik bij IBM allemaal van die nerds (150) als TS onder me staan omdat zij wel kennis van zaken hebben en het nodig vonden om door te leren en ik alleen een vlotte babbel en zogenaamde leider capaciteiten. (heb ik die ?!!?)

Dus het moraal van het verhaal is TS dat je studie geen fuck voorsteld als je je binnen kan lullen op een hoge positie.

Succes met je verbitterde leventje.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:39:40 #130
262 Re
Kiss & Swallow
pi_51089913
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:36 schreef Buschetta het volgende:

Toen ik zakte voor de MAVO vertelden ze me dat ik toch de HAVO kon doen (zolang papa maar betaalde) maar dan moest ik gewoon 2 onzin vakken erbij nemen.
Na een jaar lang niet op school geweest te zijn belde de leiding dat ik geslaagd was !??!?

Toen ik na een paar jaar hangen en reizen en 3 gefaalde hbo's een paar diploma's kon kopen liet ik dat natuurlijk niet voorbij schieten.

Nu ben ik Project manager van een marketing project bij bedrijf A en heb ik bij IBM allemaal van die nerds (150) als TS onder me staan omdat zij wel kennis van zaken hebben en het nodig vonden om door te leren en ik alleen een vlotte babbel en zogenaamde leider capaciteiten. (heb ik die ?!!?)

Dus het moraal van het verhaal is TS dat je studie geen fuck voorsteld als je je binnen kan lullen op een hoge positie.

laten we gelijk ff de andere kant opslaan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_51089952
quote:

Dus er is ook nog hoop voor mij
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_51090134
Wat een leuk topic.
Ik zal ook eens wat verzinnen.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:53:42 #133
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51090418
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef afcajos het volgende:

[..]

Dus er is ook nog hoop voor mij

Natuurlijk http://www.affordabledegrees.com/

Ga naar India of een ander onder ontwikkeld land. Werk daar 2/3 jaar in een hogere positie. Dan keer je terug naar Nederland en solliciteert voor een belachelijk hoge positie. Je werkgever zal waarschijnlijk alleen naar je positie in India kijken....

Alleen hersenchirurg ofzo moet je natuurlijk niet worden....
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:58:34 #134
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_51090570
Ik vraag mij eigenlijk alleen af wanneer de TS al schietend
a) het kantoorgebouw waar hij werkt
b) een willekeuring regeringsgebouw

binnenvalt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:01:23 #135
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51090652
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:58 schreef Cheiron het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk alleen af wanneer de TS al schietend
a) het kantoorgebouw waar hij werkt
b) een willekeuring regeringsgebouw

binnenvalt.
Ik denk eerst dat hij de Fok! redactie te grazen wil nemen na onze reacties
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:18:26 #136
83951 rashudo
project 2501
pi_51091249
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef Icefire het volgende:

[..]

Dezelfde prutser die een maand geleden deze post heeft geopend Waarom ben ik nou zo arm??

TS is gewoon iemand die een hekel heeft aan de maatschappij, omdat iedereen het goed heeft behalve hij .
Het zal me niets verbazen als we hem later op tv zien als Unabomber 2.0
Oh het is die gast van dat topic, haha! Die was jaloers op mensen omdat hun ouders arm waren. Hoe twisted kan je zijn?
Their eyes opaque.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:21:36 #137
5304 Orthello
°°BLUB°°
pi_51091350
Ik heb de afgelopen 7 jaar één ding geleerd.
Relevante werk ervaring telt vele malen zwaarder dan een opleiding.
If things don't go right, turn left!
pi_51091369
quote:
ik alleen een vlotte babbel en zogenaamde leider capaciteiten. (heb ik die ?!!?)
"Maar nú even niet!!"
pi_51094770
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dan ik, meer verdienen dan ik.....
Ik doe niet aan googlen!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:01:37 #140
164241 Dorkquemada
I won't enjoy it.
pi_51101037
Oh jij weer.
Sorry, ik ga weer door met meer verdienen.
"Life, loathe it or ignore it, you can't like it"
pi_51101407
Jezus wat een KUTMONGOOL is die Opperkwal.
Het oerwoud zong zijn eeuwig lied, zong zijn eeuwig veranderende verhalen waarvan elk opnieuw begon met de laatste zin van het zojuist beëindigde.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:20:28 #142
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_51101608
Heb TS in google gevonden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_51101656
Tja, het is een feit dat HBO'ers in het begin van hun carriere meer verdienen dan WO'ers. Dat komt omdat ze meer praktijkervaring hebben. Anderzijds zijn HBO'ers maar voor 1 ding opgeleid. Als WO'er heb je het voordeel dat je wat breder in de markt ligt, als je een respectabele studie hebt gedaan tenminste. Elk nadeel heb z'n voordeel.
pi_51102097
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb TS in google gevonden
[afbeelding]
Weten de ouders meteen waar het condoom gebleven is.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:39:59 #145
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_51102236
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:21 schreef thabit het volgende:
Tja, het is een feit dat HBO'ers in het begin van hun carriere meer verdienen dan WO'ers. Dat komt omdat ze meer praktijkervaring hebben. Anderzijds zijn HBO'ers maar voor 1 ding opgeleid. Als WO'er heb je het voordeel dat je wat breder in de markt ligt, als je een respectabele studie hebt gedaan tenminste. Elk nadeel heb z'n voordeel.
En na een jaar of 10 gaat het voornamelijk over je werkervaring en hoe goed je jezelf kan verkopen,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_51102354
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:21 schreef thabit het volgende:
Wat een gelul... het startsalaris van een HBO'er ligt een stuk lager dan dat van een WO'er.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:22:10 #147
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_51103769
Aan je posts te zien heb je vast minder sociale vaardigheden die in jouw sector vast van belang zijn. Iets wat ik vaak tegen kom bij WO-ers. Altijd aangemoedigt op verjaardagen en door mama dat leren goed was en dat je meer ging verdienen! En die hbo-ers maar feesten en sociale vaardigheden en connecties opbouwen en dan scoren ze ook nog is mooiere chicks en meer geld

Uiteraard geldt dit voor een heel klein stel autistische WO-ers
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_51108299
Die Dieselnoi klaagt wat af

Hij heeft volgens mij het idee, dat de hele wereld erop uit is om zijn leven te verzieken. Geloof me:

WE HEBBEN WEL BETERE DINGEN TE DOEN... MAAR MOCHT IK TIJD VINDEN, DAN ZAL IK ZEKER PROBEREN JE LEVEN TE VERZIEKEN...

Doe eens normaal zeg!!! Stop eens wat peper in je reet en doe wat aan je probleem in plaats van het passieve luie gedoe. Je kan ook in real life naar je manager stappen en uitleggen dat je niet blij bent met de situatie. Doe ook assertief als je NIET op FOK! zit!!!

En dat gezeur van je over het colloquiem doctum... (een ander gaar topic van je...)

Dieselnoi:
It's never too late to be, what you might have been...
  dinsdag 3 juli 2007 @ 21:24:59 #149
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_51108666
ik vraag me toch af welke studie TS volgt. Neerlandicus zal ie niet worden gok ik.. maar wat dan wel
pi_51108939
Je bent gewoon sociaal incapabel, anders was je wel naar je baas gegaan en gevraagd hoe het zit
pi_51109303
Je Nederlands is te slecht voor een academicus, waarschijnlijk ben je gewoon een VMBO'er.
pi_51109575
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:39 schreef Mark_Rutte het volgende:
Je Nederlands is te slecht voor een academicus, waarschijnlijk ben je gewoon een VMBO'er.
hehe jij alweer
pi_51110381
Los van de hele grammatica, stijl of spelling in het bericht van TS.

Maar de HBO'ers leren een vak. Met duidelijk geformuleerde eindtermen halen ze straks een diploma, een diploma dat kennelijk iets waard is voor jullie werkgever. Waarschijnlijk hebben zij wel het collega 'salarisonderhandelingen' gevolgd.

Een WO'er? Tja, die doet tentamens, leest een paar boeken, ontwikkeld zijn eigen brein en persoonlijkheid, maar wat leert hij nu eigenlijk? Wat is zijn 'bul' straks waard....kennelijk minder dan een HBO-diploma...
Take on the situation, but not the torment ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')