quote:Op maandag 2 juli 2007 21:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dan ik, meer verdienen dan ik.....
Nee, dat zegt je salaris al.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:14 schreef dieselnoi het volgende:
ok zo een fout zegt natuurlijk helemaal niets over mijn werkelijke niveau!
quote:Kom ik erachter dat mijn collegas meer verdienen als mij!
Somehow I doubt that...quote:terwijl ik een zeer zware studie doe
Ligt dat nog lager dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:14 schreef dieselnoi het volgende:
Jij hebt volgens mij wel een erg (hoog) niveauquote:Op maandag 2 juli 2007 21:14 schreef dieselnoi het volgende:
Jij doet 2 studies op het hoogste niveau (wat dat dan ook mag wezen) maar van juiste interpunctie en grammatica heb je nog niet gehoord? Vandaar dat je op een financiële administratie gewerkt hebt.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef dieselnoi het volgende:
-OP-
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:22 schreef amaranta het volgende:
LBO is overigens geen HBO hoor...
Ookal zit de L verder/hoger in het alfabet, analytisch gezien dan.
Hij verdient meer als ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef Bramzz het volgende:
[..]
fout, het is een overtreffende trap...
meer dan![]()
Hij verdient meer als ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Hij verdient meer als ik.
Hij verdient meer dan ik.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:31 schreef Bramzz het volgende:
[..]
fout, het is een overtreffende trap...
meer dan![]()
Spijbelde je dan tijdens Nederlands?quote:
Nee, laatst nog aan mijn Nederlandse docente gevraagd. Het was dan jij en als ik. Heel vaal maakten die fout.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Spijbelde je dan tijdens Nederlands?
Het is toch echt 'meer dan ik'.
Maar...je verdient evenveel als iemand anders!
Maar, dat is puur analytisch hoor.
jij doet 2 ''zeer zware studies'' en je werkt er ook nog eens naast... je bent gewoon een huilie dat vroeger gepest werd door de toffe lui en door je haat je maar op het leren hebt gestort. nu kom je erachter dat er nog helemaal niks veranderd is.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef dieselnoi het volgende:
Zo ik heb vandaag weer een dagje werk opzitten. Kom ik erachter dat mijn collegas meer verdienen dan ik! En dan zijn slechts hbo'ers terwijl ik een zeer zware studie doe (ik doe er zelfs twee eigenlijk) op het hoogste niveau. Die hbo'ers komen geeneens in de buurt van het analytisch en abstract denken dat ik ontwikkeld heb mede door mijn studie. Slaat toch nergens op.
En ze zijn gewoon even oud als mij. Ik vermoed ook dat ik meer ervaring dan hun heb op administratief gebied (ik heb al een paar jaar daarvoor op een financiele administratie gewerkt). Maarja de mensen die mij aannemen weten het curriculum niet. En die hbo'ers doen bedrijfseconomie. Klinkt stoer en indrukwekkend maar het heeft echt geen ene reet te maken met het werk wat we allemaal moeten doen. In dit geval is iemand die een hoog analytisch en abstract vermogen heeft veel waardevoller. En die studie bedrijfseconomie is natuurlijk ook gewoon peanuts. Ik bedoel die gasten kunnen gewoon altijd parttime daarnaast nog werken. Zegt wel genoeg over hun opleiding.
HBOers die meer verdienen dan ik![]()
En ja hoor weer word ik door mensen die gewoon minder capaciteiten en talenten hebben dan ik overtroffen. Dit is al de zoveelste keer.
Maar we hebben het over de IK vorm gebruikt in de overtreffende trap.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:39 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Nee, laatst nog aan mijn Nederlandse docente gevraagd. Het was dan jij en als ik. Heel vaal maakten die fout.
Logisch:quote:Op maandag 2 juli 2007 21:42 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Veel mensen zeggen dan jou.
Maar het moet dus dan jij zijn.
Voorbeeld: ik ren harder dan jij.
Dat klopt, maar daar gaat het helemaal niet over.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:42 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Nee ik had het over dat het ''als ik'' was.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar gaat het helemaal niet over.
Heb jij moeite met het onderscheiden van hoofd- en bijzaken?
Goed punt. En dan is het ook: 'Hij rent harder dan ik.' De regels blijven hetzelfde, wie er ook rent.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:42 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Kut Nederlands docente, ze zei het toch echt.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Goed punt. En dan is het ook: 'Hij rent harder dan ik.' De regels blijven hetzelfde, wie er ook rent.![]()
Het eerste wat ik dacht was: Tjah dat is lullig met je WOquote:Op maandag 2 juli 2007 21:12 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
dan ik, meer verdienen dan ik.....
Ligt er maar net aan wat die ik doet he.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:46 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Nee ik had het over dat het ''als ik'' was.
Dus dan ik en als ik zijn allebei goed?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat die ik doet he.
Jij rent even hard als hij.
Hij rent even hard als ik.
Hij rent harder dan ik.
Waarschijnlijk heb jij verkeerd geluisterdquote:Op maandag 2 juli 2007 21:47 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Kut Nederlands docente, ze zei het toch echt.
Ze zei dus dat het ''als ik'' was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |