eeeh?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
wtf ik post m vol en jij hebt geen OP enzo
Vrouwenshirt want heeft tietenquote:
Gatver.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:15 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Laatste shirt van het vorige topic.
Greuter Freuth
zou je denkenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:37 schreef jna het volgende:
[..]
Komt door het bier wat zo belachelijk goedkoop is![]()
beetje vreemd shirt.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:15 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Laatste shirt van het vorige topic.
Greuter Freuth
Duitsland heeft het gewone type Adidas letters, dus die zullen ze bij een goede bedrukkingszaak wel hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ziet er fake uit juve... maar volgens mij staat me nog wel wat bij dat ze die sponsor zouden krijgen.. dus wie weet!
heb eigenlijk een vraag.. weet niet of ik em hier zo kan stellen maar wil eigenlijk een shirt van duitsland kopen met VAN BOMMEL achterop, als cadeau voor een vriend.. vind ie keii vet!
hoe zou ik daar makkelijk aan kunnen komen, zodat ik wel de goede letters achterop heb enzo?!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:42 schreef Consigliere het volgende:
Iemand de nieuwe Napoli/Palermo/Boca shirts al gezien?
Goede smaak qua clubs!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:42 schreef Consigliere het volgende:
Iemand de nieuwe Napoli/Palermo/Boca shirts al gezien?
Een feit: Tsjechen (dus ook de vrouwen en kinderen) drinken de meeste liters bier per hoofd van de bevolking ter wereld. 2 keer zoveel als Nederlanders bv.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:37 schreef jna het volgende:
[..]
Komt door het bier wat zo belachelijk goedkoop is![]()
Ik vind het mooie shirts. Misschien wel de mooiste van NEC ooit! De kraag enzo is erg mooi.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[afbeelding]
Tja, wat vinden jullie ervan?
Ik houd eerder van een strak shirt, maar op zich valt het me niet tegen.
Het thuisshirt vind ik wel mooier dan het uitshirt, dat laatste is een beetje eentonig
Weinig op aan te merken. Vind ze ook best mooi, professioneel.. Jiba-logo is alleen wat groot.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[afbeelding]
Het thuisshirt vind ik wel mooier dan het uitshirt, dat laatste is een beetje eentonig
Geil. Lekker strakquote:
Met zo'n kleurencombinatie en zo'n sponsor kunnen ze er niet veel beters van maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[afbeelding]
Om ons jaloers te maken. Die shirts kunnen we hier namelijk maar heel moeilijk tot niet krijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom hebben landen als Indonesie en Maleisie zulke mooie shirts?
Wel leuke shirts, alleen JIBA staat er veel te groot op.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[afbeelding]
Ik was ook niet echt van plan om in een shit van Maleisie te gaan lopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Om ons jaloers te maken. Die shirts kunnen we hier namelijk maar heel moeilijk tot niet krijgen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt van plan om in een shit van Maleisie te gaan lopen. Overigens staan beide shirts gewoon op Subside, dus helemaal niet moeilijk om aan te komen![]()
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:21 schreef VoreG het volgende:
Zijn er al shirts van vasco da gama?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:14 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ik vond de shirts van Team USA ook wel tof afgelopen week.. jammer dat ze zo onderuit geveegd zijn door Argentiniemaar dat mag de pret niet drukken:
[afbeelding]
Ik weet niet in welk seizoen jij bent blijven steken, maar dit lijkt al een jaar of 3 niet meer op ons shirt....quote:
NEIS!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:40 schreef Hung-05 het volgende:
Atletico Uit:
[afbeelding]
Club Brugge: Van Adidas naar Puma
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[afbeelding]
Nee, kijk maar naar de kraag en de mouwenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:46 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Wordt dat niet deze shirt?
[afbeelding]
je ziet toch dat de kraag wit is op die tekening die jij post, op die sneak preview niet..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:46 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Wordt dat niet deze shirt?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:52 schreef venomsnake het volgende:
Dit is niet officeel, ik denk niet dat ze het worden.. Maar ik hoop het stiekum wel..
[afbeelding]
wow.![]()
Zal wel heel wat anders worden, helaas...
Gruwelijk die grote reclame.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit wordt het dus, volgens noordlease.nl althans.
Wellicht hebben ze gewoon het shirt van vorig jaar gepakt, en daarop de nieuwe sponsornaam geplakt?quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gruwelijk die grote reclame.![]()
Het model is hetzelfde als vorig seizoen, misschien dat dat nog gaat veranderen.
Die grote sponserletters zullen wel zo blijven (helaas)
Vond die fotosoep mooier.![]()
Dat kan, maar ik vrees dat die enorme letters ook op de nieuwe shirts zullen verschijnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze gewoon het shirt van vorig jaar gepakt, en daarop de nieuwe sponsornaam geplakt?
Is het ook, maar het blijft een prachtige clubquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Vind ze maar een beetje wazig eerlijk gezegd, Vooral raar model en rare details zoals die rare zwarte dingen bij de oksel van dat witte shirt, en rare kragen.
Ow je mag hier alleen geilen op Swansea?quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dank je wel voor je mooie baggerbijdrage, ga nu maar weer naar je FCDB of je FB topic![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:57 schreef Consigliere het volgende:
Bah, die shirts van Gala zijn echt te lelijk ... Maja nog altijd beter dan de Nec shirtsMijn oma zei altijd: "Rood met groen, boerenfatsoen" .. En zo is het
Inderdaad zeg..quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:48 schreef Urquhart het volgende:
Lelijke shirt die van Galatasaray.
Grappigquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:07 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe Swansea Shirts![]()
Dat is de website van de gemeente, niet van de club zelf.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
GrappigWebsite sponsort eigen club
![]()
Zijn al bekendgemaakt. 1 of 2 topics terug staan ze.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:20 schreef Consigliere het volgende:
Ps.. Wanneer komen de nieuwe uit/thuis shirts van inter?
Mooie sterren op de shirt. Keepershirt echt lelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:44 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Het bloederige keepershirt van Ajax. En de lelijke sterren boven het Ajax logo.
Stekelenburg wordt Spiderman?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:44 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Die heeft een beter shirtquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Stekelenburg wordt Spiderman?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Krijgt Ajax rode broeken ?
Zoals keeprtje van Atleti enkele seizoenen terugquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Stekelenburg wordt Spiderman?
quote:
Ik vindt dat keepershirt niet een lelijk, lekker anders!quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:44 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Die kraag klopt niet....quote:
Geen Raffie?? Volgens mij wil dit iets zeggen..quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:49 schreef sjimz het volgende:
HSV 3e uit en thuis shirt officieel gepresenteerd.
[afbeelding]
Misschien wil het zeggen dat Raffie op Nike's speelt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:26 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Geen Raffie?? Volgens mij wil dit iets zeggen..
jep en dat zie je wel vaker...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Misschien wil het zeggen dat Raffie op Nike's speelt.
Is dat niet gewoon een trainingsshirt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:11 schreef Smeich het volgende:
Uitshirt van Villa lijkt me nu wel tijdens presentatie van Reo-Coker
http://www.avfc.premiumtv(...)0265~1068602,00.html
Is het trainingsshirt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:11 schreef Smeich het volgende:
Uitshirt van Villa lijkt me nu wel tijdens presentatie van Reo-Coker
http://www.avfc.premiumtv(...)0265~1068602,00.html
quote:
Ja, toen ik het schreef dacht ik er ook aan eigenlijk .. kan natuurlijk niet voor de officiele presentationquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is het trainingsshirt.
Kijk maar eens naar het trainingshirt van Inter, precies hetzelfde.
Dat zou geweldig zijn inderdaad. reclame kan een shirt zo hard verneuken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zou zo graag zien dat ze in de winkel shirts gewoon zonder sponsor verkopen... Dan zijn de meeste shirts zoooooooooo veel mooier.
Zit er geen keepersteneu in dat collectie?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:44 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Portsmouth collectie.
Ik zie er maar 4. Keepersshirt, Thuis, Uit en 3e.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:50 schreef J.Herrer het volgende:
Lyon heeft 5 shirts, wtf?
Oh ja het zijn er 4quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik zie er maar 4. Keepersshirt, Thuis, Uit en 3e.
Hij is meteen een stuk mooier dan de afgelopen seizoenenquote:
Heey, ik ben niet meer de enige!quote:
Dat is inderdaad na aankomend seizoen de bedoeling.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:49 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Heey, ik ben niet meer de enige!FF een vraagje, kreeg Inter geen Puma? Of was dat pas volgend jaar?
![]()
jeetje, wat een koeieletters.. Lijkt die sponsor van Grunn wel.quote:
Ik zie geen sponsor.quote:
volgend seizoen.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:49 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Heey, ik ben niet meer de enige!FF een vraagje, kreeg Inter geen Puma? Of was dat pas volgend jaar?
![]()
Die van Lyon lijkt heel veel op het shirt van afgelopen seizoenquote:
Nice.. Mooie kleuren ook..quote:
Ik moest er erg aan wennen,maar elke keer wordt hij mooierquote:
Ik wacht tot ze hem verkopen zonder sponsor. Kindermaten verkopen ze al zonder sponsorquote:Op zondag 8 juli 2007 20:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik zit erover te denken een Celtic thuisshirt aan te schaffen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Behalve bij Rooney. Die heeft trouwens ook niet echt gekeken naar de kleur van z'n schoenen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
sjezus die zijn goed lelijk![]()
(bananenschoenen)
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:01 schreef toma het volgende:
die schoenen zouden beter passen bij Chelsea's nieuwe uitshirt.
Of bij Bananen in Pyama's
het volgende:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Weet je waar die schoenen passen? In mijn prullenbak. Ik wil ze wel voor ze opruimen, free of charge
ik moest gelijk aan het Ronaldinho filmpje denken met 5x op de lat... Ik heb nix met dit soort commercials..quote:Op maandag 9 juli 2007 16:31 schreef Smeich het volgende:
Dat hoor je mij ook niet ontkennen
Eens kijken of hij net zo goed kan mikken met die schoenen of dat hij toch de sfx van Nike nodig heeft
Jammer dat het alleen al een oud template is, maar desondanks is het inderdaad geen lelijk shirt.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ik moest gelijk aan het Ronaldinho filmpje denken met 5x op de lat... Ik heb nix met dit soort commercials..
Maarre om ontopic te blijven, template dat Derby County gebruikt vind ik helemaal niet zo slechteen van de weinige leuke templates van Adidas.
Umbro maakt voor andere clubs mooie shirts dit jaar, bij de Eredivies club valt Umbro dan weer tegen.(SC Heereveen,Roda JC, FC Groningen)quote:
Adidas commercials zijn VELE malen leuker, geven meer gevoel weer al moet ik zeggen dat ik de oude Nike commercials wel super vind (zoals in het colloseum en het stelen van de bal olv Van Gaal.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ik moest gelijk aan het Ronaldinho filmpje denken met 5x op de lat... Ik heb nix met dit soort commercials..
ow men....quote:
Wrom hebben jullie het altijd over Hung. Ik post de laatste tijd ook niet meer dubbel. Alleen in het begin.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:59 schreef Smeich het volgende:
ow echt?haha Ja, ik vond het zo zielig voor Hung dat ik denk, ik fok het ook maar ff op...
ik hou het maar voor gezien nu.. ik meen me te herinneren dat ze gepost waren maar niet zo gedetailleerd
Het is niet voor niets een rugby merk hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
dat rugby merk is echt vet
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze maken mooie voetbalshirts
http://youtube.com/watch?v=1FTXhyJszQ4&mode=related&search=quote:Op maandag 9 juli 2007 16:24 schreef Smeich het volgende:
Nav enkele opmerkingen uit het voorgaande deel mbt onderstaande foto..
[afbeelding]
[..]
[..]
[..]
[..]
het volgende:
http://youtube.com/watch?v=TzijTSjQPQA
You tell me nowquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:49 schreef sjimz het volgende:
Onder welke steen heb jij lopen slapen smeich?![]()
Pas een keer of 4quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:45 schreef Smeich het volgende:
Was dat uitshirtje van Barca dan toch nog niet gepost... ?
Zo zeg, zonder te kijken!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:19 schreef Hung-05 het volgende:
Officieel presentatie LA Galaxy:
[afbeelding]
Doet me klein beetje denken aan Man Utd paar seizoenen terug, met Vodafone (alleen geen puma) en zonder die zwarte dingenquote:Op woensdag 11 juli 2007 07:04 schreef Smeich het volgende:
4e(wellicht voor elke tegenstander 1?)
[afbeelding]
In het begin postte jij deze shirt van Blackburn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Blackburn Rovers ook overgestapt naar Umbro.
Dat komt omdat pas sinds 3 dagen Umbro de nieuwe sponsor is omdat Londsdale zich uit het voetbal heeft terug getrokkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:22 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
In het begin postte jij deze shirt van Blackburn.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat komt omdat pas sinds 3 dagen Umbro de nieuwe sponsor is omdat Londsdale zich uit het voetbal heeft terug getrokken![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow wacht ik was je leeftijd even vergeten![]()
Ik zie inderdaad liever strakke designs ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:32 schreef TC03 het volgende:
Adidas en NIke maken echt lelijke shirts, met die rare bochtige strepen/accenten.
Ik vind het een mooi shirt alleen dat die sponsor er zo groot op staat is weer minderquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:41 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het niet echt mooi hoe de strepen aflopen op de schouders, en tja.. dat auto'tje.![]()
Qua model vind ik het shirt mooier dan vorig seizoen.
ik zag het eerst ook nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:45 schreef MaxPower het volgende:
Jezus, ik zie nu pas dat het een autootje is. Lijkt wel zo'n 3D-plaatje wat je pas na 5 minuten doorhebt. (in mijn geval een week(
Echt een lachertje die ''auto'' idd.. Neen toch echt aan dat ze dat zelf ook doorhebben en hem alsnog verwijderen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:45 schreef MaxPower het volgende:
Jezus, ik zie nu pas dat het een autootje is. Lijkt wel zo'n 3D-plaatje wat je pas na 5 minuten doorhebt. (in mijn geval een week(
En dan vooral die rechter met dat oranje pakkie aan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vond die vrouwen van Lazio al niet zo super, maar Siena heeft echt een paar koeien uit de wei gehaald.
Hebben veel clubs in mexico al gesponsord.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:56 schreef MaxPower het volgende:
Toch is een voetbalshirt met BIMBO op de voorkant wel gaaf hoor![]()
"Ja en als jij nou daar gaat staan, dan past het hele team precies op de foto!"quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:39 schreef Lurtt1 het volgende:
[afbeelding]
De nieuwe Masita-shirtjes van Willem II
2e van rechts is niet slecht toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vond die vrouwen van Lazio al niet zo super, maar Siena heeft echt een paar koeien uit de wei gehaald.
Masitaquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:39 schreef Lurtt1 het volgende:
[afbeelding]
Ik vind het wel een smaakvol shirt eigenlijk....quote:
Je haalt de woorden uit mijn mond..quote:
Ik vermoed dat het op het oude, traditionele Alkmaar '54 shirt gebaseerd is:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:09 schreef don-diablo het volgende:
vind het beetje een arsenal rip off..
die van vorig seizoen was helemaal rood en nu ineens witte mouwen erbij.. hoezo heeft az geen traditie, gemaakte kutclub
Het is gebaseerd op een shirt uit 1956, aldus AZ.nlquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:09 schreef don-diablo het volgende:
vind het beetje een arsenal rip off..
die van vorig seizoen was helemaal rood en nu ineens witte mouwen erbij.. hoezo heeft az geen traditie, gemaakte kutclub
jezus.. ik kan me niet voorstellen da die shirts als warme broodjes over de toonbank zullen vliegen..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:14 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Lokeren heeft ook meer sponsors dan de gemiddelde wielerploeg
Zo lelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:14 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Lokeren heeft ook meer sponsors dan de gemiddelde wielerploeg
Wat denk je van clubs uit Oostenrijk, Zwitserland, Noorwegen en Zweden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zo lelijk.![]()
Veel Franse en Portugese clubs hebben dat ook.
kijk bedankt dat wist ik niet. Maar waarom blijven ze dan niet bij een vaste stijl shirt zoals wat bijvoorbeeld ajax en feijenoord hebben.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het is gebaseerd op een shirt uit 1956, aldus AZ.nl
[afbeelding]
Dat was toen al een rip-off van Arsenal, want zij introduceerde dat type shirt al in de jaren 30.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
kijk bedankt dat wist ik niet. Maar waarom blijven ze dan niet bij een vaste stijl shirt zoals wat bijvoorbeeld ajax en feijenoord hebben.dat geeft je club een bepaalde identiteit vind ik
Misschien heeft het iets met het 40-jarig bestaan van AZ ('67) te maken? Je ziet het wel vaker dat clubs een jaar lang in een historisch shirt spelen (e.g. Arsenal).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
kijk bedankt dat wist ik niet. Maar waarom blijven ze dan niet bij een vaste stijl shirt zoals wat bijvoorbeeld ajax en feijenoord hebben.dat geeft je club een bepaalde identiteit vind ik
Nee deze is orgineelquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:07 schreef MaxPower het volgende:
Straalt wel wat uit, dat shirt van AZ. Beter dan die standaard rode shirts die uitwisselbaar zijn/waren met Utrecht en Twente.
Deze dus;quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:23 schreef Hung-05 het volgende:
http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=6382
en dan helemaal onderaan. (Uitshirt FC Twente)
Die lijkt dan weer op die van PSV van twee seizoenen geleden? Die van AZ is inderdaad echt een Arsenal rip-off, maar het heeft wel wat.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:39 schreef Lurtt1 het volgende:
[afbeelding]
't lijken meer op blokken dan strepen, met al die onderbrekingen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:26 schreef Cerubo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind 'm helemaal neit lelijk, ook al is het Masita. Vind meeste van de Umbro shirts al lelijker.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:14 schreef pfaf het volgende:
Om kwart voor 9 presentatie van het nieuwe Parma-tenue. Eens kijken of ze het aanschaffen weer waar zijn.
Dat ben ik niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:07 schreef TC03 het volgende:
Ik vind zo'n kraagje teringlelijk.
Maar dat ben ik.
Zonder sponsorquote:Op zondag 8 juli 2007 23:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wacht tot ze hem verkopen zonder sponsor. Kindermaten verkopen ze al zonder sponsor
quote:Op zondag 15 juli 2007 10:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het derde shirt is zwart met goud! Jammer dat ik alleen deze kleine kutfoto kan vinden.
Ja dat plaatje stond in 2006 volgens mij al op internet. Als je nou ook nog een winkel kan vinden waar ze hem verkopen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |