ik moest gelijk aan het Ronaldinho filmpje denken met 5x op de lat... Ik heb nix met dit soort commercials..quote:Op maandag 9 juli 2007 16:31 schreef Smeich het volgende:
Dat hoor je mij ook niet ontkennen
Eens kijken of hij net zo goed kan mikken met die schoenen of dat hij toch de sfx van Nike nodig heeft
Jammer dat het alleen al een oud template is, maar desondanks is het inderdaad geen lelijk shirt.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ik moest gelijk aan het Ronaldinho filmpje denken met 5x op de lat... Ik heb nix met dit soort commercials..
Maarre om ontopic te blijven, template dat Derby County gebruikt vind ik helemaal niet zo slechteen van de weinige leuke templates van Adidas.
Umbro maakt voor andere clubs mooie shirts dit jaar, bij de Eredivies club valt Umbro dan weer tegen.(SC Heereveen,Roda JC, FC Groningen)quote:
Adidas commercials zijn VELE malen leuker, geven meer gevoel weer al moet ik zeggen dat ik de oude Nike commercials wel super vind (zoals in het colloseum en het stelen van de bal olv Van Gaal.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ik moest gelijk aan het Ronaldinho filmpje denken met 5x op de lat... Ik heb nix met dit soort commercials..
ow men....quote:
Wrom hebben jullie het altijd over Hung. Ik post de laatste tijd ook niet meer dubbel. Alleen in het begin.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:59 schreef Smeich het volgende:
ow echt?haha Ja, ik vond het zo zielig voor Hung dat ik denk, ik fok het ook maar ff op...
ik hou het maar voor gezien nu.. ik meen me te herinneren dat ze gepost waren maar niet zo gedetailleerd
Het is niet voor niets een rugby merk hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef the_legend_killer het volgende:
dat rugby merk is echt vet
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze maken mooie voetbalshirts
http://youtube.com/watch?v=1FTXhyJszQ4&mode=related&search=quote:Op maandag 9 juli 2007 16:24 schreef Smeich het volgende:
Nav enkele opmerkingen uit het voorgaande deel mbt onderstaande foto..
[afbeelding]
[..]
[..]
[..]
[..]
het volgende:
http://youtube.com/watch?v=TzijTSjQPQA
You tell me nowquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:49 schreef sjimz het volgende:
Onder welke steen heb jij lopen slapen smeich?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |