Pas een keer of 4quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:45 schreef Smeich het volgende:
Was dat uitshirtje van Barca dan toch nog niet gepost... ?
Zo zeg, zonder te kijken!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:19 schreef Hung-05 het volgende:
Officieel presentatie LA Galaxy:
[afbeelding]
Doet me klein beetje denken aan Man Utd paar seizoenen terug, met Vodafone (alleen geen puma) en zonder die zwarte dingenquote:Op woensdag 11 juli 2007 07:04 schreef Smeich het volgende:
4e(wellicht voor elke tegenstander 1?)
[afbeelding]
In het begin postte jij deze shirt van Blackburn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Blackburn Rovers ook overgestapt naar Umbro.
Dat komt omdat pas sinds 3 dagen Umbro de nieuwe sponsor is omdat Londsdale zich uit het voetbal heeft terug getrokkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:22 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
In het begin postte jij deze shirt van Blackburn.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat komt omdat pas sinds 3 dagen Umbro de nieuwe sponsor is omdat Londsdale zich uit het voetbal heeft terug getrokken![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow wacht ik was je leeftijd even vergeten![]()
Ik zie inderdaad liever strakke designs ja.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:32 schreef TC03 het volgende:
Adidas en NIke maken echt lelijke shirts, met die rare bochtige strepen/accenten.
Ik vind het een mooi shirt alleen dat die sponsor er zo groot op staat is weer minderquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:41 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het niet echt mooi hoe de strepen aflopen op de schouders, en tja.. dat auto'tje.![]()
Qua model vind ik het shirt mooier dan vorig seizoen.
ik zag het eerst ook nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:45 schreef MaxPower het volgende:
Jezus, ik zie nu pas dat het een autootje is. Lijkt wel zo'n 3D-plaatje wat je pas na 5 minuten doorhebt. (in mijn geval een week(
Echt een lachertje die ''auto'' idd.. Neen toch echt aan dat ze dat zelf ook doorhebben en hem alsnog verwijderen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:45 schreef MaxPower het volgende:
Jezus, ik zie nu pas dat het een autootje is. Lijkt wel zo'n 3D-plaatje wat je pas na 5 minuten doorhebt. (in mijn geval een week(
En dan vooral die rechter met dat oranje pakkie aan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vond die vrouwen van Lazio al niet zo super, maar Siena heeft echt een paar koeien uit de wei gehaald.
Hebben veel clubs in mexico al gesponsord.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:56 schreef MaxPower het volgende:
Toch is een voetbalshirt met BIMBO op de voorkant wel gaaf hoor![]()
"Ja en als jij nou daar gaat staan, dan past het hele team precies op de foto!"quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:39 schreef Lurtt1 het volgende:
[afbeelding]
De nieuwe Masita-shirtjes van Willem II
2e van rechts is niet slecht toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vond die vrouwen van Lazio al niet zo super, maar Siena heeft echt een paar koeien uit de wei gehaald.
Masitaquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:39 schreef Lurtt1 het volgende:
[afbeelding]
De nieuwe Masita-shirtjes van Willem II
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |