eeeh?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
wtf ik post m vol en jij hebt geen OP enzo
Vrouwenshirt want heeft tietenquote:
Gatver.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:15 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Laatste shirt van het vorige topic.
Greuter Freuth
zou je denkenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:37 schreef jna het volgende:
[..]
Komt door het bier wat zo belachelijk goedkoop is![]()
beetje vreemd shirt.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:15 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Laatste shirt van het vorige topic.
Greuter Freuth
Duitsland heeft het gewone type Adidas letters, dus die zullen ze bij een goede bedrukkingszaak wel hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ziet er fake uit juve... maar volgens mij staat me nog wel wat bij dat ze die sponsor zouden krijgen.. dus wie weet!
heb eigenlijk een vraag.. weet niet of ik em hier zo kan stellen maar wil eigenlijk een shirt van duitsland kopen met VAN BOMMEL achterop, als cadeau voor een vriend.. vind ie keii vet!
hoe zou ik daar makkelijk aan kunnen komen, zodat ik wel de goede letters achterop heb enzo?!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:42 schreef Consigliere het volgende:
Iemand de nieuwe Napoli/Palermo/Boca shirts al gezien?
Goede smaak qua clubs!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 02:42 schreef Consigliere het volgende:
Iemand de nieuwe Napoli/Palermo/Boca shirts al gezien?
Een feit: Tsjechen (dus ook de vrouwen en kinderen) drinken de meeste liters bier per hoofd van de bevolking ter wereld. 2 keer zoveel als Nederlanders bv.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:37 schreef jna het volgende:
[..]
Komt door het bier wat zo belachelijk goedkoop is![]()
Ik vind het mooie shirts. Misschien wel de mooiste van NEC ooit! De kraag enzo is erg mooi.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[afbeelding]
Tja, wat vinden jullie ervan?
Ik houd eerder van een strak shirt, maar op zich valt het me niet tegen.
Het thuisshirt vind ik wel mooier dan het uitshirt, dat laatste is een beetje eentonig
Weinig op aan te merken. Vind ze ook best mooi, professioneel.. Jiba-logo is alleen wat groot.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[afbeelding]
Het thuisshirt vind ik wel mooier dan het uitshirt, dat laatste is een beetje eentonig
Geil. Lekker strakquote:
Met zo'n kleurencombinatie en zo'n sponsor kunnen ze er niet veel beters van maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[afbeelding]
Om ons jaloers te maken. Die shirts kunnen we hier namelijk maar heel moeilijk tot niet krijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom hebben landen als Indonesie en Maleisie zulke mooie shirts?
Wel leuke shirts, alleen JIBA staat er veel te groot op.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[afbeelding]
Ik was ook niet echt van plan om in een shit van Maleisie te gaan lopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Om ons jaloers te maken. Die shirts kunnen we hier namelijk maar heel moeilijk tot niet krijgen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt van plan om in een shit van Maleisie te gaan lopen. Overigens staan beide shirts gewoon op Subside, dus helemaal niet moeilijk om aan te komen![]()
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:21 schreef VoreG het volgende:
Zijn er al shirts van vasco da gama?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:14 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ik vond de shirts van Team USA ook wel tof afgelopen week.. jammer dat ze zo onderuit geveegd zijn door Argentiniemaar dat mag de pret niet drukken:
[afbeelding]
Ik weet niet in welk seizoen jij bent blijven steken, maar dit lijkt al een jaar of 3 niet meer op ons shirt....quote:
NEIS!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:40 schreef Hung-05 het volgende:
Atletico Uit:
[afbeelding]
Club Brugge: Van Adidas naar Puma
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:40 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[afbeelding]
Nee, kijk maar naar de kraag en de mouwenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:46 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Wordt dat niet deze shirt?
[afbeelding]
je ziet toch dat de kraag wit is op die tekening die jij post, op die sneak preview niet..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:46 schreef Hung-05 het volgende:
[..]
Wordt dat niet deze shirt?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |