In de supermarkt had iemand tegen Lieke gezegd: Nog zo'n schreeuwlelijk, ik vind jullie zulke nare schreeuwlelijks.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:04 schreef CoT het volgende:
Natasia maakt zich zorgen als ze naar huis gaat, nav het artikel in het AD
Beetje laat Natasia![]()
![]()
Heel verstandig van die mevrouw: JE MOEDER, JE MOEDER, JE MOEDER.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:06 schreef mootie het volgende:
[..]
In de supermarkt had iemand tegen Lieke gezegd: Nog zo'n schreeuwlelijk, ik vind jullie zulke nare schreeuwlelijks.
Maar de vrouw zei het niet tegen Natasja hoor!![]()
klopt dan gaat RTL het evalueren.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:07 schreef akveor het volgende:
Natasia liet in het gesprek met Brian en Amanda doorschemeren dat DGK zeker tot het einde van dit jaargaat duren.
Het is inmiddels een papieren brief, aangezien Brian hem uitgeprint heeft.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:08 schreef maril het volgende:
Ah hij heeft de brief uit de pc, ik dacht dat het om een papieren brief ging.
Vind ik toch een beetje slordig van Lieke
Dat vermoedde ik al, ze heeft het al eerder aangegeven.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:08 schreef Marrije het volgende:
Beequeen, hoorde je het? Natas krabbelt al terug, ze zegt dat de buikwandcorrectie misschien niet gaat plaatsvinden terwijl ze in de villa zit.
Die vna mij van 13 kijkt wel en geniet van al het geruzie. Ik zeg ook kijk maar, want dan weet je ieder geval hoe het NIET moet.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben het over kids die kijken.
Who, in his right mind, laat zijn kind nu naar DGK kijken?
Ja maar die komt vanuit de comp. tis niet zo dat hij naar haar nachtkastje is gelopen de brief eruit heeft gehaald en toen gelezen.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is inmiddels een papieren brief, aangezien Brian hem uitgeprint heeft.
Mijn moeder...quote:Op maandag 2 juli 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
Mijn moeder!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
Gisteren vond ze het nog een psycho en was ze bang voor hem.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:10 schreef riri het volgende:
nadia vindt huub een schat.....denk dat dennis dat niet zo leuk vindt....
Welkom in de 21e eeuw!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:11 schreef maril het volgende:
[..]
Ja maar die komt vanuit de comp. tis niet zo dat hij naar haar nachtkastje is gelopen de brief eruit heeft gehaald en toen gelezen.
Maar ik moet het nog zien hoor, volgens mij pikt zij alles mee wat er te pikken valt.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al, ze heeft het al eerder aangegeven.
Jaaa, echt een vrouw met ruggegraat. Dat hoor je zo!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Gisteren vond ze het nog een psycho en was ze bang voor hem.![]()
Ja, als ze een Touaregje kan winnen met kerst, blijft ze t/m kerst.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik moet het nog zien hoor, volgens mij pikt zij alles mee wat er te pikken valt.
Ik schakelde net even over, en het eerste wat ik hoorde: Doe gewoon je eigen ding. En woooooooosh, weg was ik weer!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
Knap dat er nog mensen naar NIx en Nada kunnen luisteren trouwens.
Dat moet dan een tof wijf zijn, is het soms Oma Trijnie, van de brieven?quote:
quote:
Naar wie ??quote:Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
Knap dat er nog mensen naar NIx en Nada kunnen luisteren trouwens.
Jij hier???quote:Op maandag 2 juli 2007 17:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
De miennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnns![]()
Ging meer over kinderen onder de 10quote:Op maandag 2 juli 2007 17:15 schreef petraa het volgende:
Ben ik nu een slechte moeder omdat ik me kid laat kijken ?
Okee dan is het goed, ik vind het namelijk wel een hele goede manier om me kids te leren hoe het gewoon niet moet.quote:
Nadia zit in een moeilijke positie, ze heeft Dennis eigenlijk nodig (over 2 maanden). Dus ik verwacht niet dat ze tegen hem in zal gaan. Eigenlijk zitten deze 2 in dezelfde positie als Huub & Sylvia 6 maanden terug.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:13 schreef riri het volgende:
jongen jongen dennis wat zet jij je zelf voor gek...ik denk toch niet dat nadia zo stom is dat haar ogen niet open gaan wat jou betreft.
Nee, dat is mijn oma!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat moet dan een tof wijf zijn, is het soms Oma Trijnie, van de brieven?![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:17 schreef CoT het volgende:
Sinds de komst van amanda is het bergafwaarts gegaan
Jaap toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
Huub zou van plan zijn de jurk van Meilsa van het lijf te scheuren, geen idee waar het over gaat.
Amanda zegt dat ze dan gek zal worden.
Remember Lieke?
Je probeert zeker begrip te kweken bij je kinderen waarom je zoveel achter de pc zit....quote:Op maandag 2 juli 2007 17:15 schreef petraa het volgende:
Ben ik nu een slechte moeder omdat ik me kid laat kijken ?
Ze had het volgens mij over Jaap?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
Huub zou van plan zijn de jurk van Meilsa van het lijf te scheuren, geen idee waar het over gaat.
Amanda zegt dat ze dan gek zal worden.
Remember Lieke?
Dat is een TV programma he? welke zender en hoe laat?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jaap & Huub in Editie NL dalijk.
OOK dat,quote:Op maandag 2 juli 2007 17:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Je probeert zeker begrip te kweken bij je kinderen waarom je zoveel achter de pc zit....![]()
quote:
zekers lijkt wel een wielerploegquote:Op maandag 2 juli 2007 17:08 schreef maril het volgende:
Ah hij heeft de brief uit de pc, ik dacht dat het om een papieren brief ging.
Vind ik toch een beetje slordig van Lieke
Dat was de 2e keer. De 1e keer was na het in de vijver gooien van de kleding van Lieke.quote:
Die stem van Nadia en lichte "r"quote:Op maandag 2 juli 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
Nadia is leuk, zolang ze haar mond houdt.
RTL 4quote:Op maandag 2 juli 2007 17:18 schreef itsme het volgende:
Dat is een TV programma he? welke zender en hoe laat?
Misschien dat je ze nog kunt laat adopteren voor die tijd....quote:Op maandag 2 juli 2007 17:19 schreef petraa het volgende:
[..]
OOK dat,maar de oudste 2 hebben vanaf woensdag vakantie dus dan is het voorbij voor mij!
![]()
Ontopic graag het is hier geen SCquote:Op maandag 2 juli 2007 17:20 schreef demins het volgende:
[..]
Vind je nou zijn achterkant ook al de moeite waard...?![]()
Dank je schat (Ik lijk N wel)quote:Op maandag 2 juli 2007 17:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
RTL 4
Zal me niet verbazen als Shownieuws en RTL Boulevard het ook over DGK gaan hebben.
Nadia: "Wil je suikerrrrrrrrrr of slagroommmmmmm of zooooooooo"quote:
Wil jij ze ???quote:Op maandag 2 juli 2007 17:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien dat je ze nog kunt laat adopteren voor die tijd....![]()
Kijk naar de PoPo Brian.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:24 schreef riri het volgende:
brian...heb je niet door dat kijkers fan zijn van eerlijke spelers en niet van valse?????????????
Ik denk dat ik Brian maar eens een briefje gaat sturen. Dat ik me kids laat kijken, zodat ze leren eerlijk en oprecht te zijn zoals Huub en dat ze niet zo'n valse achterbakse klootzak als hem te zijn. Zou dat aankomen ?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:24 schreef mootie het volgende:
Brian....... kappen met je heilige preekje.
Nou denk dat ze eerder naar 20:00 gaan ivm de kijkcijfers. GTST is in zomerstop dus kans op meer kijkers om 20:00 is aanwezig.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:25 schreef akveor het volgende:
Wat hebben die kinderen er mee te maken...? Dit is gewoon geen geschikt programma voor hen. Het zal ook niet voor niets zijn dat we naar 20.00u gaan.
doenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Brian maar eens een briefje gaat sturen. Dat ik me kids laat kijken, zodat ze leren eerlijk en oprecht te zijn zoals Huub en dat ze niet zo'n valse achterbakse klootzak als hem te zijn. Zou dat aankomen ?![]()
Ze snappen niet dat veel mensen niet perse fans van Huub zijn, maar dat ze nog veel meer tegen BAN zijn. Maar die realiteitszin hebben ze al heel erg lang achter zich gelaten.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:26 schreef riri het volgende:
huub huub huub huub huub
lieke lieke lieke lieke lieke en het bashen gaat maar door
en ze gaan maar door...blijkbaar zijn ze doodsbenauwd voor deze twee spelers
Niet geschoten, altijd mis, dusquote:Op maandag 2 juli 2007 17:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Brian maar eens een briefje gaat sturen. Dat ik me kids laat kijken, zodat ze leren eerlijk en oprecht te zijn zoals Huub en dat ze niet zo'n valse achterbakse klootzak als hem te zijn. Zou dat aankomen ?![]()
Ze heeft er met geen woord over gesproken.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hoe reageerde Nadia eigenlijk de volgende ochtend dat Amanda en Brian hadden lopen rampen tampen?
Zeg dat wel. En zo ontevreden ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:28 schreef Marrije het volgende:
Die camerawissel van Nadia naar Amanda doet Amanda geen goed, dan zie je pas echt goed hoe verlept zij eruit ziet.
Vanaf maandag 9 juli, volgende week maandag dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:28 schreef farscapevr6 het volgende:
vanaf wanneer kan ik 10 keer stemmen voor huub en lieke in de nieuwe popo??
Sorry, ik heb genoeg aan m'n DGK familie. Misschien dat je ze kwijt kunt op marktplaats?quote:
ik denk vanaf volgende week maandagquote:Op maandag 2 juli 2007 17:28 schreef petraa het volgende:
Is het alweer tijd voor de popoll ? Kunnen we alweer stemmen ?
IK dacht dat het vanaf vandaag weer kon. Ik ga ff zoeken.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanaf maandag 9 juli, volgende week maandag dus.
VANDAAG AL DUS HEHEHEquote:Op maandag 2 juli 2007 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ik dacht deze week, maar er staat nog niets van op de 10-site... dus zal wel volgende week zijn dan.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:28 schreef farscapevr6 het volgende:
vanaf wanneer kan ik 10 keer stemmen voor huub en lieke in de nieuwe popo??
Van die lange diepe lijnen neerwaarts langs haar mond ja... zal niet veel jaartjes meer duren.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat gaat vast niet meer veranderen.
Oh, dan is het dus pas over 2 weken.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:32 schreef Desii het volgende:
[..]
ik dacht deze week, maar er staat nog niets van op de 10-site... dus zal wel volgende week zijn dan.
Dat doet ze regelmatig via de streams: Naomieetjeeeeeee, wil je jurkjes voor mij kopen?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef burtbeej het volgende:
Natas verspreekt zichzelf bijna, dat ze gewoon contact heeft met dr familie (nichtje in dit geval) en dat zij kleren voor natas gaat kopen....
Nasty heeft een selectief geheugen, maar nu rolt haar geheugen langzaam maar zeker af en komt de zelfreflectie op gang die zij vervolgens toch ook weer probeert te stoppen. En dan kan een mens het wel eens heel benauwd krijgen want dat zijn geen mooie beeldenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:13 schreef akveor het volgende:
Er werd niet willens of wetens gesart volgens Natasia. Volgens mij is Huub bijna de tent uitgetreiterd.
Volgens mij heb je speciaal spul dat je dan kan laten inspuiten.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die lange diepe lijnen neerwaarts langs haar mond ja... zal niet veel jaartjes meer duren.
Nee dat is niet verspreken , iedereen heeft namelijk een contactpersoon.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef burtbeej het volgende:
Natas verspreekt zichzelf bijna, dat ze gewoon contact heeft met dr familie (nichtje in dit geval) en dat zij kleren voor natas gaat kopen....
I don't wanna be your lover for the weekend. Haar stem is trouwens ook wegquote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je speciaal spul dat je dan kan laten inspuiten.
[afbeelding]
Dat het geen treitershow is?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
Natasja vraagt aan Huub of hij het artikel in het AD tegen wil spreken bij Editie NL.
oh doe ik ook hoor maar ja die zijn dan weer 20+quote:Op maandag 2 juli 2007 17:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Je probeert zeker begrip te kweken bij je kinderen waarom je zoveel achter de pc zit....![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:28 schreef Marrije het volgende:
Die camerawissel van Nadia naar Amanda doet Amanda geen goed, dan zie je pas echt goed hoe verlept zij eruit ziet.
wanneer wordt dat bekend gemaakt in het huis?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:27 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat Huub boven de 50 % uitkomt deze keer!
Dát zou La Kaagman moeten doen!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je speciaal spul dat je dan kan laten inspuiten.
[afbeelding]
en dat heeft ze nu al met 19 jaar...kan je nagaan hoe ze eruit zal zien als ze 10 jaar ouder isquote:Op maandag 2 juli 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die lange diepe lijnen neerwaarts langs haar mond ja... zal niet veel jaartjes meer duren.
de dinsdag nadat de sms-ronde gesloten is.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:37 schreef riri het volgende:
[..]
wanneer wordt dat bekend gemaakt in het huis?
18:15 is editie NL op rtl4quote:Op maandag 2 juli 2007 17:40 schreef gerdlan het volgende:
krijgen ze tv opnames? of livE? en waar? (kom net binnen)
maar een treitershow is het op zeker wel en dat blijft voorlopig ook wel zo, naar rtl of niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:40 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
nu het naar rtl gaat zal het allemaal een stuk brafer worden
van mij hoef het niet te veranderenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar een treitershow is het op zeker wel en dat blijft voorlopig ook wel zo, naar rtl of niet.
beter een taillebroek want taille heeft ze nl niet dat corrigeert dan weer .....snap je?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:43 schreef Gigageil het volgende:
Moet Nadia nou ook al in die domme goedkope kut-jurkjes lopen ? Echt jammer dit.....
Eindelijk een lekker wijf in huis is er weer zo'n stylist die geen smaak heeft.....
Geef die griet een lekkere lage-taille spijkerbroek of zo, ze heeft er het figuur voor![]()
![]()
van mij ook nietquote:Op maandag 2 juli 2007 17:43 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
van mij hoef het niet te veranderen
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die jurkjes corrigeren wel ja, je ziet nu dus helemaal geen reet.....quote:Op maandag 2 juli 2007 17:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
beter een taillebroek want taille heeft ze nl niet dat corrigeert dan weer .....snap je?![]()
En heeft Robert2006 onlangs toevallig een schilderij gemaakt?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:45 schreef blomst het volgende:
Heeft Dennis contakten met ene Robert2006??
Hij heeft het ook al over prinsesje.
ja, dat is voor jou een vraag en voor mij een weet...quote:Op maandag 2 juli 2007 17:45 schreef blomst het volgende:
Heeft Dennis contakten met ene Robert2006??
Hij heeft het ook al over prinsesje.
tsjah je bent gigageil of je bent het nietquote:Op maandag 2 juli 2007 17:46 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Die jurkjes corrigeren wel ja, je ziet nu dus helemaal geen reet.....En die wil ik juist zien....
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, dat is voor jou een vraag en voor mij een weet...
dag mama erica-hysterica waar ben jij, ik mis je zo![]()
MUTEquote:Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, dat is voor jou een vraag en voor mij een weet...
dag mama erica-hysterica waar ben jij, ik mis je zo![]()
deze avatar vind ik toch mooierquote:Op maandag 2 juli 2007 17:51 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat gebeurt er sprankelend veel in de kooi zeg...
Hear! Hear !quote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Blijft dat gezeik de hele avond zo in de COS. Blijf toch eens OT.
Wannabe mod!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Me too!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
deze avatar vind ik toch mooier![]()
Even een dikke .quote:Op maandag 2 juli 2007 17:56 schreef ericahysterica het volgende:
ik verheug me nu al op het eten ik hoop dat Nasty los gaat en dat Lieke al van alles op de hoogte is (brief) gezien de slechte inpulscontrole van Nasty moet het imho heel snel gaan gebeuren
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Even een dikke .![]()
![]()
![]()
. voor jou, en dan ga ik weer.
Zal ik het een keer zeggen, mag het? OT staat voor Off-Topic. voor on-topic is geen afkorting.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Demins, jij bent toch niet Erica..quote:
Thxquote:Op maandag 2 juli 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Zal ik het een keer zeggen, mag het? OT staat voor Off-Topic. voor on-topic is geen afkorting.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
Er stijgt een enthousiast gejuich uit n.a.v. de nagellakremover (1 euro) van Nadia.
Ik zal er rekening mee houden, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Zal ik het een keer zeggen, mag het? OT staat voor Off-Topic. voor on-topic is geen afkorting.
Maar ja als de streams saai zijn ga je bijna vanzelf OT..........quote:Op maandag 2 juli 2007 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houden, bedankt voor de tip.![]()
Er gebeurd geen ene fuck. Dan moeten we dus niet posten maar.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
En als de streams heel spannend zijn kom je er als OT-er helemaal niet meer tussen...quote:Op maandag 2 juli 2007 18:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Maar ja als de streams saai zijn ga je bijna vanzelf OT..........
Misschien is het gezellig in de SCquote:Op maandag 2 juli 2007 18:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Er gebeurd geen ene fuck. Dan moeten we dus niet posten maar.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:05 schreef itsme het volgende:
[..]
eigenlijk niet nee...maar kijk on topic: wat vinden jullie van de geluids overgang van het fluiten van bewoners het piano spelen en andere schreeuwachtige praktijken...ik heb altijd het idee dat mijn laptop spontaan wil dichtklappen als die geluiden er komen.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Ze is idd wel erg veel met haar uiterlijk bezig.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:07 schreef 2live het volgende:
Nadia is gewoon de neiuwe Amanda; haren, nagels,haren, nagels , haren.....
de piano zelf.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:07 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie speelt dit?
Met alle respect maar zo zijn ALLE goed verzorgde vrouwen toch...beetje foetelen aanzichzelf...ter ere van het vrouwelijk lichaam ofzo....ik bedoel tuurlijk heb je ook thea's (van theo en thea) maar jah daar loop ik dan ook hard omheen...kwa relatie dan he..iedere mens is mooi op zijn manier namelijk..quote:Op maandag 2 juli 2007 18:07 schreef 2live het volgende:
Nadia is gewoon de nieuwe Amanda; haren, nagels,haren, nagels , haren.....
De pianola-machinequote:Op maandag 2 juli 2007 18:07 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie speelt dit?
De Secondary Cos.quote:
ik vond het een prima aanbod voor robert.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:08 schreef DrsH het volgende:
-edit - geen persoonlijke aanvallen aub
Ik ben zo vrouwelijk als maar zijn kan, maar als ik daar zoveel moeite voor moest doen als die 2.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Met alle respect maar zo zijn ALLE goed verzorgde vrouwen toch...beetje foetelen aanzichzelf...ter ere van het vrouwelijk lichaam ofzo....ik bedoel tuurlijk heb je ook thea's (van theo en thea) maar jah daar loop ik dan ook hard omheen...kwa relatie dan he..iedere mens is mooi op zijn manier namelijk..
jammer hij was leuk en zeer mild maar afin on topic. Natasia vindt sushi wel goed maar lieke is er niet zo in de mood voorquote:Op maandag 2 juli 2007 18:08 schreef DrsH het volgende:
_edit_ geen ongewenste logees A.U.B.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:08 schreef DrsH het volgende:
dan had ik geen tijd meer om hier te zittenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ben zo vrouwelijk als maar zijn kan, maar als ik daar zoveel moeite voor moest doen als die 2.![]()
Kun je dat staven?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ben zo vrouwelijk als maar zijn kan, maar als ik daar zoveel moeite voor moest doen als die 2.![]()
Indedaad, en het is ook helemaal niet erg......tenslotte genieten mannen ook van een goedverzorgde, leuke vrouw.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:09 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Met alle respect maar zo zijn ALLE goed verzorgde vrouwen toch...beetje foetelen aanzichzelf...ter ere van het vrouwelijk lichaam ofzo....ik bedoel tuurlijk heb je ook thea's (van theo en thea) maar jah daar loop ik dan ook hard omheen...kwa relatie dan he..iedere mens is mooi op zijn manier namelijk..
En Dennis is de nieuwe Brian. Dus of Amanda&Brian toneelhaken, of Nadia&Dennis. Met deze 4 personen zijn er 2 overbodig...quote:Op maandag 2 juli 2007 18:07 schreef 2live het volgende:
Nadia is gewoon de nieuwe Amanda; haren, nagels,haren, nagels , haren.....
Nee maar jij hebt dan ook een leven zij hebben niks te doen in de kooi...en daarbij 90 camera's of meer op hen hangen dus jah moet er toch een beetje uitzien.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze begint bijna een soort dirndl te worden. Heidi.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:12 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Zo zie je maar weer, gun een oud gordijn een tweede leven.
Vrouwelijkheid hoef je niets voor te doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:11 schreef 2live het volgende:
[..]
hoe is het met je vriendje dennis?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:12 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Zo zie je maar weer, gun een oud gordijn een tweede leven.
RTL 4quote:Op maandag 2 juli 2007 18:16 schreef Nostalgist het volgende:
welke zender komt editie NL ?
RTL 4quote:Op maandag 2 juli 2007 18:16 schreef Nostalgist het volgende:
welke zender komt editie NL ?
vrouwelijkheid zit in het wezen van een mens dat kan je er niet opverven.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Vrouwelijkheid hoef je niets voor te doen.
D'oprechte kerel herkent het direct...![]()
quote:
ja om half 7 las ik hierquote:Op maandag 2 juli 2007 18:15 schreef PumaStreamer het volgende:
Tis der bij editie Nl??
Je haalt ze er zó gemakkelijk uit, het is bijna geen sport meer...quote:Op maandag 2 juli 2007 18:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Vrouwelijkheid hoef je niets voor te doen.
D'oprechte kerel herkent het direct...![]()
Die schijnheilige bitch moet gewoon haar sjjmoel houden, visa versa! Visa versa!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:14 schreef ericahysterica het volgende:
N: Laat de 2 grootste pesteraars maar tegenspreken dat het geen pestshow is
Simpel plat en zeer boers...Vrouwelijk=kutje hebben Mannelijk=piemeltje hebbenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
vrouwelijkheid zit in het wezen van een mens dat kan je er niet opverven.
En in combinatie met jouw onderkoelde sensualiteit...HEERLIJK..quote:Op maandag 2 juli 2007 18:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
vrouwelijkheid zit in het wezen van een mens dat kan je er niet opverven.
tsjah je zegt het zelf simpel plat en zeer boersquote:Op maandag 2 juli 2007 18:19 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Simpel plat en zeer boers...Vrouwelijk=kutje hebben Mannelijk=piemeltje hebben
Het leuke spel begint dan uiteraard pas..quote:Op maandag 2 juli 2007 18:17 schreef demins het volgende:
[..]
Je haalt ze er zó gemakkelijk uit, het is bijna geen sport meer...![]()
Dat kan alleen Huub spelen, dit was de auto-piano. Brian krijgt nergens een behoorlijke toon uit.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:14 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi stukje dat Brian net speelde van Satie
aangepast.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tsjah je zegt het zelf simpel plat en zeer boers![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap, ga kotsen, ga boeren: DOE WAT, JE BENT LIVE.
Uit zijn hoofd geleerd.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:23 schreef farceman het volgende:
Duidelijk dat Jaap alles oplas van briefje
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe, Huub trekt altijd met zijn oogleden als hij zenuwachtig is.
Uiteraard hou ik veel van de wijze waarop LIEKE zich manifesteert in dit programma.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welk leuk spel?? Van de on-topic posts in de COS??
Het moet softer worden voor de overgang naar RTL (zie nieuwe bewoners) en kennelijk moet het programma bij RTL echt een kans krijgen en dus moet het publiek voor het programma gewonnen worden.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef Mika25 het volgende:
Volgens had dit interview maar 1 doel, en dat is tonen dat DGK niet zo héél erg ordinair is als mensen denken...
Zij is anders wel 1 van de oorzaken dat het programma zo`n ordinaire zooi geworden is.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:28 schreef ericahysterica het volgende:
Tas heeft er ineens wel moeite mee dat het geen oke programma is, Zij is straks de eerste die het huis uitgaat en moet er dan mee dealen.......ze is er niet bang voor ofzo![]()
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:28 schreef Gigageil het volgende:
Terror-Jaap is zijn grootste wapen straks kwijt op deze manier....![]()
misschien kan je bij"uitzending gemist"kijkenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:29 schreef itsme het volgende:
Jezus hoe ze afgekapt werden. Damn ik was te laat. heb alleen het laatste stukje gezien.![]()
[POLL] Wie heeft de mooiste stem in DGKquote:Op maandag 2 juli 2007 18:30 schreef itsme het volgende:
Die stem van Amanda. zum kotsen.
haha deze opmerking in combinatie met de foto van nasp.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:28 schreef Gigageil het volgende:
Terror-Jaap is zijn grootste wapen straks kwijt op deze manier....![]()
Maar een DGK dat 'net' is scoort niet in de kijkcijfers, dat hebben ze al geprobeerd. Bovendien zijn er geen aansprekende 'normale' mensen die die taak op zich kunnen nemen. Als het braver wordt kan het gebeuren dat alle mensen die kijken voor de terror-acties af gaan haken en dan haalt het programma December niet eens...quote:Op maandag 2 juli 2007 18:28 schreef Leandra het volgende:
Het moet softer worden voor de overgang naar RTL (zie nieuwe bewoners) en kennelijk moet het programma bij RTL echt een kans krijgen en dus moet het publiek voor het programma gewonnen worden.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:32 schreef ericahysterica het volgende:
jaaptl houdt zich niet aan de afspraak er kwamen vragen die niet waren afgesproken. Fucking kutzooi etc
Aktie: FOK!kers in DGK.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar een DGK dat 'net' is scoort niet in de kijkcijfers, dat hebben ze al geprobeerd. Bovendien zijn er geen aansprekende 'normale' mensen die die taak op zich kunnen nemen. Als het braver wordt kan het gebeuren dat alle mensen die kijken voor de terror-acties af gaan haken en dan haalt het programma December niet eens...
Ja, hij draagt hem linksquote:
nee als het normaal gedrag wordt heb ik mijn oude leven weer terug hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 18:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar een DGK dat 'net' is scoort niet in de kijkcijfers, dat hebben ze al geprobeerd. Bovendien zijn er geen aansprekende 'normale' mensen die die taak op zich kunnen nemen. Als het braver wordt kan het gebeuren dat alle mensen die kijken voor de terror-acties af gaan haken en dan haalt het programma December niet eens...
Ik zal je missen.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee als het normaal gedrag wordt heb ik mijn oude leven weer terug hoor![]()
ga je toch lekker stellen opbreken in DGK samen met Dennixquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |