I don't wanna be your lover for the weekend. Haar stem is trouwens ook wegquote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je speciaal spul dat je dan kan laten inspuiten.
[afbeelding]
Dat het geen treitershow is?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
Natasja vraagt aan Huub of hij het artikel in het AD tegen wil spreken bij Editie NL.
oh doe ik ook hoor maar ja die zijn dan weer 20+quote:Op maandag 2 juli 2007 17:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Je probeert zeker begrip te kweken bij je kinderen waarom je zoveel achter de pc zit....![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:28 schreef Marrije het volgende:
Die camerawissel van Nadia naar Amanda doet Amanda geen goed, dan zie je pas echt goed hoe verlept zij eruit ziet.
wanneer wordt dat bekend gemaakt in het huis?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:27 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat Huub boven de 50 % uitkomt deze keer!
Dát zou La Kaagman moeten doen!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je speciaal spul dat je dan kan laten inspuiten.
[afbeelding]
en dat heeft ze nu al met 19 jaar...kan je nagaan hoe ze eruit zal zien als ze 10 jaar ouder isquote:Op maandag 2 juli 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die lange diepe lijnen neerwaarts langs haar mond ja... zal niet veel jaartjes meer duren.
de dinsdag nadat de sms-ronde gesloten is.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:37 schreef riri het volgende:
[..]
wanneer wordt dat bekend gemaakt in het huis?
18:15 is editie NL op rtl4quote:Op maandag 2 juli 2007 17:40 schreef gerdlan het volgende:
krijgen ze tv opnames? of livE? en waar? (kom net binnen)
maar een treitershow is het op zeker wel en dat blijft voorlopig ook wel zo, naar rtl of niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:40 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
nu het naar rtl gaat zal het allemaal een stuk brafer worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |