Niet geschoten, altijd mis, dusquote:Op maandag 2 juli 2007 17:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Brian maar eens een briefje gaat sturen. Dat ik me kids laat kijken, zodat ze leren eerlijk en oprecht te zijn zoals Huub en dat ze niet zo'n valse achterbakse klootzak als hem te zijn. Zou dat aankomen ?![]()
Ze heeft er met geen woord over gesproken.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hoe reageerde Nadia eigenlijk de volgende ochtend dat Amanda en Brian hadden lopen rampen tampen?
Zeg dat wel. En zo ontevreden ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:28 schreef Marrije het volgende:
Die camerawissel van Nadia naar Amanda doet Amanda geen goed, dan zie je pas echt goed hoe verlept zij eruit ziet.
Vanaf maandag 9 juli, volgende week maandag dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:28 schreef farscapevr6 het volgende:
vanaf wanneer kan ik 10 keer stemmen voor huub en lieke in de nieuwe popo??
Sorry, ik heb genoeg aan m'n DGK familie. Misschien dat je ze kwijt kunt op marktplaats?quote:
ik denk vanaf volgende week maandagquote:Op maandag 2 juli 2007 17:28 schreef petraa het volgende:
Is het alweer tijd voor de popoll ? Kunnen we alweer stemmen ?
IK dacht dat het vanaf vandaag weer kon. Ik ga ff zoeken.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanaf maandag 9 juli, volgende week maandag dus.
VANDAAG AL DUS HEHEHEquote:Op maandag 2 juli 2007 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanaf maandag 9 juli, volgende week maandag dus.
ik dacht deze week, maar er staat nog niets van op de 10-site... dus zal wel volgende week zijn dan.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:28 schreef farscapevr6 het volgende:
vanaf wanneer kan ik 10 keer stemmen voor huub en lieke in de nieuwe popo??
Van die lange diepe lijnen neerwaarts langs haar mond ja... zal niet veel jaartjes meer duren.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat gaat vast niet meer veranderen.
Oh, dan is het dus pas over 2 weken.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:32 schreef Desii het volgende:
[..]
ik dacht deze week, maar er staat nog niets van op de 10-site... dus zal wel volgende week zijn dan.
Dat doet ze regelmatig via de streams: Naomieetjeeeeeee, wil je jurkjes voor mij kopen?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef burtbeej het volgende:
Natas verspreekt zichzelf bijna, dat ze gewoon contact heeft met dr familie (nichtje in dit geval) en dat zij kleren voor natas gaat kopen....
Nasty heeft een selectief geheugen, maar nu rolt haar geheugen langzaam maar zeker af en komt de zelfreflectie op gang die zij vervolgens toch ook weer probeert te stoppen. En dan kan een mens het wel eens heel benauwd krijgen want dat zijn geen mooie beeldenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:13 schreef akveor het volgende:
Er werd niet willens of wetens gesart volgens Natasia. Volgens mij is Huub bijna de tent uitgetreiterd.
Volgens mij heb je speciaal spul dat je dan kan laten inspuiten.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die lange diepe lijnen neerwaarts langs haar mond ja... zal niet veel jaartjes meer duren.
Nee dat is niet verspreken , iedereen heeft namelijk een contactpersoon.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef burtbeej het volgende:
Natas verspreekt zichzelf bijna, dat ze gewoon contact heeft met dr familie (nichtje in dit geval) en dat zij kleren voor natas gaat kopen....
I don't wanna be your lover for the weekend. Haar stem is trouwens ook wegquote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je speciaal spul dat je dan kan laten inspuiten.
[afbeelding]
Dat het geen treitershow is?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
Natasja vraagt aan Huub of hij het artikel in het AD tegen wil spreken bij Editie NL.
oh doe ik ook hoor maar ja die zijn dan weer 20+quote:Op maandag 2 juli 2007 17:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Je probeert zeker begrip te kweken bij je kinderen waarom je zoveel achter de pc zit....![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:28 schreef Marrije het volgende:
Die camerawissel van Nadia naar Amanda doet Amanda geen goed, dan zie je pas echt goed hoe verlept zij eruit ziet.
wanneer wordt dat bekend gemaakt in het huis?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:27 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat Huub boven de 50 % uitkomt deze keer!
Dát zou La Kaagman moeten doen!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je speciaal spul dat je dan kan laten inspuiten.
[afbeelding]
en dat heeft ze nu al met 19 jaar...kan je nagaan hoe ze eruit zal zien als ze 10 jaar ouder isquote:Op maandag 2 juli 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die lange diepe lijnen neerwaarts langs haar mond ja... zal niet veel jaartjes meer duren.
de dinsdag nadat de sms-ronde gesloten is.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:37 schreef riri het volgende:
[..]
wanneer wordt dat bekend gemaakt in het huis?
18:15 is editie NL op rtl4quote:Op maandag 2 juli 2007 17:40 schreef gerdlan het volgende:
krijgen ze tv opnames? of livE? en waar? (kom net binnen)
maar een treitershow is het op zeker wel en dat blijft voorlopig ook wel zo, naar rtl of niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:40 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
nu het naar rtl gaat zal het allemaal een stuk brafer worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |