van mij hoef het niet te veranderenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar een treitershow is het op zeker wel en dat blijft voorlopig ook wel zo, naar rtl of niet.
beter een taillebroek want taille heeft ze nl niet dat corrigeert dan weer .....snap je?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:43 schreef Gigageil het volgende:
Moet Nadia nou ook al in die domme goedkope kut-jurkjes lopen ? Echt jammer dit.....
Eindelijk een lekker wijf in huis is er weer zo'n stylist die geen smaak heeft.....
Geef die griet een lekkere lage-taille spijkerbroek of zo, ze heeft er het figuur voor![]()
![]()
van mij ook nietquote:Op maandag 2 juli 2007 17:43 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
van mij hoef het niet te veranderen
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanaf maandag 9 juli, volgende week maandag dus.
Die jurkjes corrigeren wel ja, je ziet nu dus helemaal geen reet.....quote:Op maandag 2 juli 2007 17:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
beter een taillebroek want taille heeft ze nl niet dat corrigeert dan weer .....snap je?![]()
En heeft Robert2006 onlangs toevallig een schilderij gemaakt?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:45 schreef blomst het volgende:
Heeft Dennis contakten met ene Robert2006??
Hij heeft het ook al over prinsesje.
ja, dat is voor jou een vraag en voor mij een weet...quote:Op maandag 2 juli 2007 17:45 schreef blomst het volgende:
Heeft Dennis contakten met ene Robert2006??
Hij heeft het ook al over prinsesje.
tsjah je bent gigageil of je bent het nietquote:Op maandag 2 juli 2007 17:46 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Die jurkjes corrigeren wel ja, je ziet nu dus helemaal geen reet.....En die wil ik juist zien....
![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, dat is voor jou een vraag en voor mij een weet...
dag mama erica-hysterica waar ben jij, ik mis je zo![]()
MUTEquote:Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, dat is voor jou een vraag en voor mij een weet...
dag mama erica-hysterica waar ben jij, ik mis je zo![]()
deze avatar vind ik toch mooierquote:Op maandag 2 juli 2007 17:51 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat gebeurt er sprankelend veel in de kooi zeg...
Hear! Hear !quote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Blijft dat gezeik de hele avond zo in de COS. Blijf toch eens OT.
Wannabe mod!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Me too!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
deze avatar vind ik toch mooier![]()
Even een dikke .quote:Op maandag 2 juli 2007 17:56 schreef ericahysterica het volgende:
ik verheug me nu al op het eten ik hoop dat Nasty los gaat en dat Lieke al van alles op de hoogte is (brief) gezien de slechte inpulscontrole van Nasty moet het imho heel snel gaan gebeuren
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Even een dikke .![]()
![]()
![]()
. voor jou, en dan ga ik weer.
Zal ik het een keer zeggen, mag het? OT staat voor Off-Topic. voor on-topic is geen afkorting.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
Demins, jij bent toch niet Erica..quote:
Thxquote:Op maandag 2 juli 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Zal ik het een keer zeggen, mag het? OT staat voor Off-Topic. voor on-topic is geen afkorting.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
Er stijgt een enthousiast gejuich uit n.a.v. de nagellakremover (1 euro) van Nadia.
Ik zal er rekening mee houden, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Zal ik het een keer zeggen, mag het? OT staat voor Off-Topic. voor on-topic is geen afkorting.
Maar ja als de streams saai zijn ga je bijna vanzelf OT..........quote:Op maandag 2 juli 2007 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal er rekening mee houden, bedankt voor de tip.![]()
Er gebeurd geen ene fuck. Dan moeten we dus niet posten maar.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
En als de streams heel spannend zijn kom je er als OT-er helemaal niet meer tussen...quote:Op maandag 2 juli 2007 18:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Maar ja als de streams saai zijn ga je bijna vanzelf OT..........
Misschien is het gezellig in de SCquote:Op maandag 2 juli 2007 18:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Er gebeurd geen ene fuck. Dan moeten we dus niet posten maar.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:05 schreef itsme het volgende:
[..]
eigenlijk niet nee...maar kijk on topic: wat vinden jullie van de geluids overgang van het fluiten van bewoners het piano spelen en andere schreeuwachtige praktijken...ik heb altijd het idee dat mijn laptop spontaan wil dichtklappen als die geluiden er komen.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:05 schreef itsme het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |