quote:2.20pm The official voice has announced over the public address system that we want to wait for a prolonged dry period, because at the moment it’s raining, not raining, raining, not raining. I can’t write a clearer picture than that.
En wat houdt dat in? (voor het geval dat op TV gezegd is: ik heb hier geen TVquote:Op maandag 2 juli 2007 15:34 schreef TheArt het volgende:
Lucht onder de zeilen is nu weg.
Onder welke steen heb jij gezeten?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:33 schreef Game_Error het volgende:
doet Krajicek nog mee eigenlijk?
Eindelijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:37 schreef TheArt het volgende:
Zeilen gaan er af!
Ze blazen lucht onder de zeilen als ze zeker zijn dat er een tijd niet wordt gespeeld, omdat dan de zeilen niet meer in aanraking komen met het gras. Nu is dat weg en ze zijn nu stilletje aan bezig om de zeilen er af te halen geloof ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En wat houdt dat in? (voor het geval dat op TV gezegd is: ik heb hier geen TV)
Omfgquote:Op maandag 2 juli 2007 15:33 schreef Game_Error het volgende:
doet Krajicek nog mee eigenlijk?
Kijken of het wel echt helemaal droog blijft en dat er niet toevallig weer wat donkere wolken overtrekken en daarnaast duurt het altijd even om het net er op te zetten en de spelers op de baan te krijgen.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
De zeilen zijn eraf en de commentator heeft 't over een minuut of 20, wat doen ze in die 20 minuten?
Kijken of gras in orde, netten erop etc.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
De zeilen zijn eraf en de commentator heeft 't over een minuut of 20, wat doen ze in die 20 minuten?
Ga fietsen manquote:Op maandag 2 juli 2007 15:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wie is Krajicek?
Een nog redelijk onbekende, jonge amerikaanse tennisser, staat in de eerste ronde bij de jongens: Austin Krajicek. Speelt misschien vandaag nog op baan 16.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wie is Krajicek?
Idd genieten gewoon.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:45 schreef Cerubo het volgende:
OMG Die Paszek speelt echt geweldig.
Jep, een fenomeen. Amper 16 nog maar en geboren in december 1990.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:45 schreef Cerubo het volgende:
OMG Die Paszek speelt echt geweldig.
Vreemd, Sporza gelooft er niet meer in en start net kinderfilmpjes inquote:Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef TheArt het volgende:
Centre Court en Court 1 gaan over 5 minuten beginnen! Outside courts minuutje of 15 a 20.
Hee daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 2 juli 2007 15:47 schreef Mirri het volgende:
Hahaha, de papa van Serena vindt dat Sandra de Jenken het verpest heeft als umpire en van het toernooi verwijderd moet worden![]()
Vanwege die challenge bij matchpoint van Serena. God, ik had dat echt willen zien![]()
Cerubo, wil je weer effe dat ene plaatje van Hingis in de OP zetten?![]()
Done, en nog iets toegevoegdquote:Op maandag 2 juli 2007 15:47 schreef Mirri het volgende:
Hahaha, de papa van Serena vindt dat Sandra de Jenken het verpest heeft als umpire en van het toernooi verwijderd moet worden![]()
Vanwege die challenge bij matchpoint van Serena. God, ik had dat echt willen zien![]()
Cerubo, wil je weer effe dat ene plaatje van Hingis in de OP zetten?![]()
Dan moet je effe 8 dollar betalen voor een dagkaartquote:Op maandag 2 juli 2007 15:49 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hee daar ben ik ook wel benieuwd naar
Tennissen in een zwembad? Daar weet ik niets van.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:55 schreef Cerubo het volgende:
Dat is trouwens dat zwembad waar ze vroeger altijd in deed tennisen.
In een leeg zwembadquote:Op maandag 2 juli 2007 15:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Tennissen in een zwembad? Daar weet ik niets van.
Misschien wilde ze eraan gewend raken hoe het is om onder waterniveau te tennisenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:57 schreef BVO het volgende:
[..]
In een leeg zwembad.
Waarom weet ik nog steeds niet.
Je kan er beter in squashen..quote:
Ze hadden daar in die tijd geen goede tennisfaciliteiten, dus daarom trainden ze in een leeg zwembad. Hoeken maken kon amper, dan sloeg je tegen de muurquote:Op maandag 2 juli 2007 15:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Tennissen in een zwembad? Daar weet ik niets van.
Dat was een half uur geleden, sindsdien zijn ze er weer op.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:23 schreef Pronk het volgende:
Ik lees op Wimbledon.com dat de covers weer van de velden zijn?! Kan iemand dat bevestigen?
Alleen geen idee hoe laat die geplaatst isquote:The covers are off the courts. Play will resume shortly
Dubbel pechquote:Op maandag 2 juli 2007 16:36 schreef danos het volgende:
laat het nu ook nog maar ff 1,5 uur duren, ben ik tenmindste ook thuisalleen zal het A-team dan wel weer komen te vervallen
![]()
Liever dat dan dat Misa op donderdag en vrijdag elk drie partijen (single, dubbel en mixed dubbel) moet spelen en dan zaterdag weer de singlesfinale.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:39 schreef Barbaaf het volgende:
en dan zaterdag weer de singlesfinale.
Ze mag blij zijn als ze vrijdag singels moet spelen, dan zit ze in de halve finalequote:Op maandag 2 juli 2007 16:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Liever dat dan dat Misa op donderdag en vrijdag elk drie partijen (single, dubbel en mixed dubbel) moet spelen en dan zaterdag weer de singlesfinale.
Ik voel een momentje aankomen dat ik blij ben onze Babs weer te zienquote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef TheArt het volgende:
De lucht ziet er gunstig uit. Geen paraplu's meer. Ik heb ook het idee dat ze de lucht onder de zeilen weer aan het halen zijn. Sterker nog, dat is nu het geval!
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef TheArt het volgende:
De lucht ziet er gunstig uit. Geen paraplu's meer. Ik heb ook het idee dat ze de lucht onder de zeilen weer aan het halen zijn. Sterker nog, dat is nu het geval!
noujaquote:Op maandag 2 juli 2007 16:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn als ze vrijdag singels moet spelen, dan zit ze in de halve finale
Volgens mij welquote:Op maandag 2 juli 2007 16:47 schreef Mirri het volgende:
Is het weleens eerder voorgekomen dat de finales maandag werden gespeeld?
Ivanisevic - Rafterquote:Op maandag 2 juli 2007 16:47 schreef Mirri het volgende:
Is het weleens eerder voorgekomen dat de finales maandag werden gespeeld?
Ik ben misschien wat optimistisch....quote:
Ze doet het fantastisch, maar het vrouwentennis is best saai aangezien de echte top er ver bovenuit steekt qua kracht (Williams, Sjarapova, Henin, Mauresmo enz.). Ik denk dat ze daartegen veel tekort komt en niet te vergelijken is met tsjakpatatze.quote:
De top is de laatste jaren steeds dichter bij elkaar gekomen. Het was niet denkbaar dat iemand als Jankovic en Ivanovic bij die top konden komen. Dat Serena ook pas 8e staat op de wereldranglijst is daar een mooi voorbeeld van. Zo zie je ook dat iemand als Chakvetadze de finale van de Ordina Open kan winnen van Jankovic en diezelfde Chakvetadze verliest op Wimbledon weer van Krajicek. Dat was 3 tot 4 jaar geleden never nooit denkbaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze doet het fantastisch, maar het vrouwentennis is best saai aangezien de echte top er ver bovenuit steekt qua kracht (Williams, Sjarapova, Henin, Mauresmo enz.). Ik denk dat ze daartegen veel tekort komt en niet te vergelijken is met tsjakpatatze.
Alleen presteert Paszek het hele jaar al goed!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:00 schreef Norrage het volgende:
Er zijn wel vaker 16jarige meisjes die ver komen, en die vervolgens niks presteren...nog even afwachten hoor.
Direct toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:07 schreef TomComCo het volgende:
Hoelaat begint Misa ongeveer als er nu nonstop zonder regen wordt gespeeld en op welke baan?
quote:Ronde 4
J. Henin (Bel,1) - P. Schnyder (Zwi,15) 6-2 6-2
D. Hantuchova (Slw,10) - S. Williams (VS,7) -
J. Jankovic (Ser,3) - M. Bartoli (Fra,18) -
L. Granville (VS) - M. Krajicek (Ned,31) -
A. Ivanovic (Ser,6) - N. Petrova (Rus,11) -
N. Vaidisova (Tsj,14) - A. Mauresmo (Fra,4) -
S. Kuznetsova (Rus,5) - T. Paszek (Oos) -
V. Williams (VS,23) - M. Sharapova (Rus,2) -
En toch verwacht ik (na 't schema bekeken te hebben) dat veruit het merendeel van de kwartfinalisten uit de top10 zal komen. Bij de mannen zie je dat minder (lijkt het).quote:Op maandag 2 juli 2007 17:04 schreef TheArt het volgende:
De top is de laatste jaren steeds dichter bij elkaar gekomen. Het was niet denkbaar dat iemand als Jankovic en Ivanovic bij die top konden komen. Dat Serena ook pas 8e staat op de wereldranglijst is daar een mooi voorbeeld van. Zo zie je ook dat iemand als Chakvetadze de finale van de Ordina Open kan winnen van Jankovic en diezelfde Chakvetadze verliest op Wimbledon weer van Krajicek. Dat was 3 tot 4 jaar geleden never nooit denkbaar.
Ze heeft een goede techniek, maar haar taktiek is niet erg bedachtvol. Ze weet niet wat voor slagen ze moet proberen om haar tegenstander op de knie te leggen. Tegen de mindere tegenstanders redt ze zich door haar techniek wel uit want de tegenstander zal dan altijd eerder de unforced error maken maar tegen de toppers komt haar gebrekkige taktiek/inzicht naar boven en delft ze bijna altijd de onderspit.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:08 schreef zjroentje het volgende:
Stukje van Schnyder gezien. Gezien haar kwaliteiten en ongelofelijke talent had/moet ze toch eigenlijk veel meer uit haar carriere halen.
Dat was m'n punt ook waarom Misa de finale niet gaat halenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:11 schreef zjroentje het volgende:
Top bij de mannen is dan ook gewoon veel en veel breder.
Tuurlijk, maar dat was een paar jaar geleden NOG veel en veel breder.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:11 schreef zjroentje het volgende:
Top bij de mannen is dan ook gewoon veel en veel breder.
Terwijl ze misschien wel de meest getalenteerde speelster is ....quote:Op maandag 2 juli 2007 17:13 schreef Norrage het volgende:
Schnyder is een beetje zoals Hingis....10 jaar geleden had ze waarschijnlijk zo top 5 gestaan, maar nu heeft ze gewoon een te groot tekort aan kracht.
Die gaat ze ook absoluut niet halen. Want van Henin wint ze toch never nooit, maar dat betekent niet direct dat de top niet breder wordt bij de vrouwen.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was m'n punt ook waarom Misa de finale niet gaat halen.
Jacco is al aan 't voorbeschouwen, en de dames komen de baan opquote:Op maandag 2 juli 2007 17:13 schreef Sawyer het volgende:
Regent het daar nog, of begint het een beetje droog te worden?
Mwah...Valt wel mee, behalve dat er toen meer spelers om de grand slams streden...Nu is de top heel smal als je enkel naar Nadal en Fed kijkt, maar daarachter is het juist breder.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat was een paar jaar geleden NOG veel en veel breder.
Precies. Net als Hingis.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Terwijl ze misschien wel de meest getalenteerde speelster is ....
Ik zei het verkeerd. Wat ik wilde zeggen is dat de top bij de vrouwen nu NOG veel en veel breder is dan een paar jaar geleden.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mwah...Valt wel mee, behalve dat er toen meer spelers om de grand slams streden...Nu is de top heel smal als je enkel naar Nadal en Fed kijkt, maar daarachter is het juist breder.
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gaat ze ook absoluut niet halen. Want van Henin wint ze toch never nooit, maar dat betekent niet direct dat de top niet breder wordt bij de vrouwen.
Wees realistisch (boven nationalistischquote:
Patty zou een Biostabiel om haar nek moeten hangen, dan gaat het wellicht beter.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:08 schreef zjroentje het volgende:
Stukje van Schnyder gezien. Gezien haar kwaliteiten en ongelofelijke talent had/moet ze toch eigenlijk veel meer uit haar carriere halen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Patty zou een Biostabiel om haar nek moeten hangen, dan gaat het wellicht beter.![]()
Aan haar talent ligt het niet idd.
Das wat anders dan never nooit niet he?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wees realistisch (boven nationalistisch), Henin is veel en veel beter op vele vlakken. Doet niks aan de prestatie van Misa af maar er zijn wat vrouwen die er nou eenmaal bovenuit steken.
Jaartje of 2 misschien.
Eensch. Types als Henin, Sharapova, Mauresmo kan ze nog niet aan maar de rest moet Misa aankunnen als ze een goede dag heeft, als Misa zich blijft ontwikkelen en de drie genoemde dames zijn geblesseerd of gestopt zie ik haar idd. over een jaar of twee (drie) in een GS finale staan.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wees realistisch (boven nationalistisch), Henin is veel en veel beter op vele vlakken. Doet niks aan de prestatie van Misa af maar er zijn wat vrouwen die er nou eenmaal bovenuit steken.
Jaartje of 2 misschien.
Ik verwacht met je meequote:Op maandag 2 juli 2007 17:22 schreef TimmyAsd het volgende:
waarvan ik verwacht dat ze Wimbledon gaat winnen...
Henin-fan dus, had ik niet verwacht op Fok!.quote:
Haar backhandquote:Op maandag 2 juli 2007 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Henin-fan dus, had ik niet verwacht op Fok!.![]()
Terwijl ze best mee valtquote:Op maandag 2 juli 2007 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daar hebben ze veel make-up voor nodig gehad + iemand met hele goede photoshop-kwaliteiten.quote:
Ik weet niet of Serena zo goed kan rappen, laat dat maar aan Snoop Doggy Dog over.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Serena zo goed kan rappen, laat dat maar aan Snoop Doggy Dog over.![]()
He.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Al 3-0 nu in ieder geval.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef Cerubo het volgende:
Volgens mij gaat Djokovic eruit vliegen tegen Kiefer
Ze zijn gewoon jaloers johquote:
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk... Uiteindelijk heb je toch nog steeds slechts een paar echte toppers (Henin, Serena, Mauresmo, Sharapova) en dan een hoop subtoppers die perfect inwisselbaar zijn en ook vaak elkaars plaats innemen aan de subtop (Kuznetsova, Myskina, Dementieva, Hingis, Petrova, nu Jankovic en Ivanovic).quote:Op maandag 2 juli 2007 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
De top is de laatste jaren steeds dichter bij elkaar gekomen. Het was niet denkbaar dat iemand als Jankovic en Ivanovic bij die top konden komen. Dat Serena ook pas 8e staat op de wereldranglijst is daar een mooi voorbeeld van. Zo zie je ook dat iemand als Chakvetadze de finale van de Ordina Open kan winnen van Jankovic en diezelfde Chakvetadze verliest op Wimbledon weer van Krajicek. Dat was 3 tot 4 jaar geleden never nooit denkbaar.
quote:
Ik begrijp de afgunst tegenover Henin wel hoor... Het is een beetje de tol van de kampioene. Als je er boven uit steekt en zo vaak wint, krijg je vaak de mensen tegen je. Ik had hetzelfde met Venus en Serena toen zij begin jaren 2000 steeds Henin en Clijsters klopten.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:38 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers joh![]()
Als Justine Nederlandse was geweest hadden ze wel een toontje lager gezongen. Ik bedoel, Henin mag dan wel niet zo vrouwelijk overkomen, Misa is zelf ook net een jongetje.![]()
Ze hoorde jequote:Op maandag 2 juli 2007 17:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Komop misa!!
mwaw, dat niet. Ik geniet nog steeds van Federer zijn spel en heb niets tegen hem. maar als ik alleen al kijk naar dat chagrijnige porum van Henin dan heb ik al kotsnijgingen..quote:Op maandag 2 juli 2007 17:40 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik begrijp de afgunst tegenover Henin wel hoor... Het is een beetje de tol van de kampioene. Als je er boven uit steekt en zo vaak wint, krijg je vaak de mensen tegen je. Ik had hetzelfde met Venus en Serena toen zij begin jaren 2000 steeds Henin en Clijsters klopten.
Ik begrijp het eerlijk gezegd niet. De manier waarop Henin wint is gewoon fantastisch en daar gaat het toch uiteindelijk om. Haar tennis is zo mooi om te zien, dat verdient e^99quote:Op maandag 2 juli 2007 17:40 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik begrijp de afgunst tegenover Henin wel hoor... Het is een beetje de tol van de kampioene. Als je er boven uit steekt en zo vaak wint, krijg je vaak de mensen tegen je. Ik had hetzelfde met Venus en Serena toen zij begin jaren 2000 steeds Henin en Clijsters klopten.
Volgens mij was 't een heel dienbladquote:Op maandag 2 juli 2007 17:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Geweldig, net op het moment dat Granville wil opslaan, laat er iemand glas vallen.
Zowel de glazen als Granville zijn gebroken in ieder gevalquote:Op maandag 2 juli 2007 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens mij was 't een heel dienblad
Dat was het tot een jaar geleden heel erg. Begin dit jaar is dat een beetje weggevallen, maar nu begint het terug te komen!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:50 schreef Remzz het volgende:
Die opslag begint toch wel een beetje haar wapen te worden
Je komt heus nog wel aan de beurt hoorquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, das geen hap. Das Hantuchova, zij moet winnen![]()
Oooh maar jij smacht naar Roddick?![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Je komt heus nog wel aan de beurt hoor![]()
Laat Serena maar even achterstaan. Dat gaat ze meestal hard kreunen en gillen bij elk punt![]()
Ze slaat sommige ballen érg strak en hard, maar dan van die simpele fouten er tussendoor.. mooi voor misaquote:Op maandag 2 juli 2007 17:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die granville kan ook wel ballen zeg, damn.
Go Misa![]()
Kweenie, maar ze gaan alweer verder. Hoezo? Je gaat me toch niet vertellen dat je voor die griezel bent?quote:
Waarom eigenlijk?quote:
Had je die klaarstaan of zoquote:
Nee Bruce typt heel snel, daarom haalt ie zoveel punten bij #Trivia en heeft hij dus ook hier de primeur.quote:
Oh shit, die partij helemaal vergeten te volgen. Ze geeft een 5 - 2 voorsprong weg tegen Serena. Oh oh ohquote:Op maandag 2 juli 2007 18:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Hantuchova met een ongelofelijke mishit,
BBC commentator: There is hope for us all.
Jelena Jankovicquote:Op maandag 2 juli 2007 18:14 schreef Remzz het volgende:
Tegen wie komt ze trouwens te staan als Krajicek dit wint ?
Jankovicquote:Op maandag 2 juli 2007 18:14 schreef Remzz het volgende:
Tegen wie komt ze trouwens te staan als Krajicek dit wint ?
Shit die partij wil ik zien, maar guess what, mn streams doen het nietquote:Op maandag 2 juli 2007 18:15 schreef Bruce117 het volgende:
Williams ligt geblesseerd op de baan
Jouw icon is weer eens toepasselijkquote:Op maandag 2 juli 2007 18:15 schreef Bruce117 het volgende:
Williams ligt geblesseerd op de baan
Nee hoor, 6-5 volgens scoreboardquote:Op maandag 2 juli 2007 18:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Ladies Singles 4th Round
S. Williams - D. Hantuchova 6 - 2, 5 - 5 ret.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |