quote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Serena zo goed kan rappen, laat dat maar aan Snoop Doggy Dog over.![]()
He.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Henin-fan dus, had ik niet verwacht op Fok!.![]()
Al 3-0 nu in ieder geval.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:34 schreef Cerubo het volgende:
Volgens mij gaat Djokovic eruit vliegen tegen Kiefer
Ze zijn gewoon jaloers johquote:
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk... Uiteindelijk heb je toch nog steeds slechts een paar echte toppers (Henin, Serena, Mauresmo, Sharapova) en dan een hoop subtoppers die perfect inwisselbaar zijn en ook vaak elkaars plaats innemen aan de subtop (Kuznetsova, Myskina, Dementieva, Hingis, Petrova, nu Jankovic en Ivanovic).quote:Op maandag 2 juli 2007 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
De top is de laatste jaren steeds dichter bij elkaar gekomen. Het was niet denkbaar dat iemand als Jankovic en Ivanovic bij die top konden komen. Dat Serena ook pas 8e staat op de wereldranglijst is daar een mooi voorbeeld van. Zo zie je ook dat iemand als Chakvetadze de finale van de Ordina Open kan winnen van Jankovic en diezelfde Chakvetadze verliest op Wimbledon weer van Krajicek. Dat was 3 tot 4 jaar geleden never nooit denkbaar.
quote:
Ik begrijp de afgunst tegenover Henin wel hoor... Het is een beetje de tol van de kampioene. Als je er boven uit steekt en zo vaak wint, krijg je vaak de mensen tegen je. Ik had hetzelfde met Venus en Serena toen zij begin jaren 2000 steeds Henin en Clijsters klopten.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:38 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers joh![]()
Als Justine Nederlandse was geweest hadden ze wel een toontje lager gezongen. Ik bedoel, Henin mag dan wel niet zo vrouwelijk overkomen, Misa is zelf ook net een jongetje.![]()
Ze hoorde jequote:Op maandag 2 juli 2007 17:39 schreef TimmyAsd het volgende:
Komop misa!!
mwaw, dat niet. Ik geniet nog steeds van Federer zijn spel en heb niets tegen hem. maar als ik alleen al kijk naar dat chagrijnige porum van Henin dan heb ik al kotsnijgingen..quote:Op maandag 2 juli 2007 17:40 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik begrijp de afgunst tegenover Henin wel hoor... Het is een beetje de tol van de kampioene. Als je er boven uit steekt en zo vaak wint, krijg je vaak de mensen tegen je. Ik had hetzelfde met Venus en Serena toen zij begin jaren 2000 steeds Henin en Clijsters klopten.
Ik begrijp het eerlijk gezegd niet. De manier waarop Henin wint is gewoon fantastisch en daar gaat het toch uiteindelijk om. Haar tennis is zo mooi om te zien, dat verdient e^99quote:Op maandag 2 juli 2007 17:40 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ik begrijp de afgunst tegenover Henin wel hoor... Het is een beetje de tol van de kampioene. Als je er boven uit steekt en zo vaak wint, krijg je vaak de mensen tegen je. Ik had hetzelfde met Venus en Serena toen zij begin jaren 2000 steeds Henin en Clijsters klopten.
Volgens mij was 't een heel dienbladquote:Op maandag 2 juli 2007 17:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Geweldig, net op het moment dat Granville wil opslaan, laat er iemand glas vallen.
Zowel de glazen als Granville zijn gebroken in ieder gevalquote:Op maandag 2 juli 2007 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens mij was 't een heel dienblad
Dat was het tot een jaar geleden heel erg. Begin dit jaar is dat een beetje weggevallen, maar nu begint het terug te komen!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:50 schreef Remzz het volgende:
Die opslag begint toch wel een beetje haar wapen te worden
Je komt heus nog wel aan de beurt hoorquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, das geen hap. Das Hantuchova, zij moet winnen![]()
Oooh maar jij smacht naar Roddick?![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:54 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Je komt heus nog wel aan de beurt hoor![]()
Laat Serena maar even achterstaan. Dat gaat ze meestal hard kreunen en gillen bij elk punt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |