quote:2.20pm The official voice has announced over the public address system that we want to wait for a prolonged dry period, because at the moment it’s raining, not raining, raining, not raining. I can’t write a clearer picture than that.
En wat houdt dat in? (voor het geval dat op TV gezegd is: ik heb hier geen TVquote:Op maandag 2 juli 2007 15:34 schreef TheArt het volgende:
Lucht onder de zeilen is nu weg.
Onder welke steen heb jij gezeten?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:33 schreef Game_Error het volgende:
doet Krajicek nog mee eigenlijk?
Eindelijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:37 schreef TheArt het volgende:
Zeilen gaan er af!
Ze blazen lucht onder de zeilen als ze zeker zijn dat er een tijd niet wordt gespeeld, omdat dan de zeilen niet meer in aanraking komen met het gras. Nu is dat weg en ze zijn nu stilletje aan bezig om de zeilen er af te halen geloof ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En wat houdt dat in? (voor het geval dat op TV gezegd is: ik heb hier geen TV)
Omfgquote:Op maandag 2 juli 2007 15:33 schreef Game_Error het volgende:
doet Krajicek nog mee eigenlijk?
Kijken of het wel echt helemaal droog blijft en dat er niet toevallig weer wat donkere wolken overtrekken en daarnaast duurt het altijd even om het net er op te zetten en de spelers op de baan te krijgen.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
De zeilen zijn eraf en de commentator heeft 't over een minuut of 20, wat doen ze in die 20 minuten?
Kijken of gras in orde, netten erop etc.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
De zeilen zijn eraf en de commentator heeft 't over een minuut of 20, wat doen ze in die 20 minuten?
Ga fietsen manquote:Op maandag 2 juli 2007 15:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wie is Krajicek?
Een nog redelijk onbekende, jonge amerikaanse tennisser, staat in de eerste ronde bij de jongens: Austin Krajicek. Speelt misschien vandaag nog op baan 16.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wie is Krajicek?
Idd genieten gewoon.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:45 schreef Cerubo het volgende:
OMG Die Paszek speelt echt geweldig.
Jep, een fenomeen. Amper 16 nog maar en geboren in december 1990.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:45 schreef Cerubo het volgende:
OMG Die Paszek speelt echt geweldig.
Vreemd, Sporza gelooft er niet meer in en start net kinderfilmpjes inquote:Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef TheArt het volgende:
Centre Court en Court 1 gaan over 5 minuten beginnen! Outside courts minuutje of 15 a 20.
Hee daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 2 juli 2007 15:47 schreef Mirri het volgende:
Hahaha, de papa van Serena vindt dat Sandra de Jenken het verpest heeft als umpire en van het toernooi verwijderd moet worden![]()
Vanwege die challenge bij matchpoint van Serena. God, ik had dat echt willen zien![]()
Cerubo, wil je weer effe dat ene plaatje van Hingis in de OP zetten?![]()
Done, en nog iets toegevoegdquote:Op maandag 2 juli 2007 15:47 schreef Mirri het volgende:
Hahaha, de papa van Serena vindt dat Sandra de Jenken het verpest heeft als umpire en van het toernooi verwijderd moet worden![]()
Vanwege die challenge bij matchpoint van Serena. God, ik had dat echt willen zien![]()
Cerubo, wil je weer effe dat ene plaatje van Hingis in de OP zetten?![]()
Dan moet je effe 8 dollar betalen voor een dagkaartquote:Op maandag 2 juli 2007 15:49 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Hee daar ben ik ook wel benieuwd naar
Tennissen in een zwembad? Daar weet ik niets van.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:55 schreef Cerubo het volgende:
Dat is trouwens dat zwembad waar ze vroeger altijd in deed tennisen.
In een leeg zwembadquote:Op maandag 2 juli 2007 15:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Tennissen in een zwembad? Daar weet ik niets van.
Misschien wilde ze eraan gewend raken hoe het is om onder waterniveau te tennisenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:57 schreef BVO het volgende:
[..]
In een leeg zwembad.
Waarom weet ik nog steeds niet.
Je kan er beter in squashen..quote:
Ze hadden daar in die tijd geen goede tennisfaciliteiten, dus daarom trainden ze in een leeg zwembad. Hoeken maken kon amper, dan sloeg je tegen de muurquote:Op maandag 2 juli 2007 15:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Tennissen in een zwembad? Daar weet ik niets van.
Dat was een half uur geleden, sindsdien zijn ze er weer op.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:23 schreef Pronk het volgende:
Ik lees op Wimbledon.com dat de covers weer van de velden zijn?! Kan iemand dat bevestigen?
Alleen geen idee hoe laat die geplaatst isquote:The covers are off the courts. Play will resume shortly
Dubbel pechquote:Op maandag 2 juli 2007 16:36 schreef danos het volgende:
laat het nu ook nog maar ff 1,5 uur duren, ben ik tenmindste ook thuisalleen zal het A-team dan wel weer komen te vervallen
![]()
Liever dat dan dat Misa op donderdag en vrijdag elk drie partijen (single, dubbel en mixed dubbel) moet spelen en dan zaterdag weer de singlesfinale.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:39 schreef Barbaaf het volgende:
en dan zaterdag weer de singlesfinale.
Ze mag blij zijn als ze vrijdag singels moet spelen, dan zit ze in de halve finalequote:Op maandag 2 juli 2007 16:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Liever dat dan dat Misa op donderdag en vrijdag elk drie partijen (single, dubbel en mixed dubbel) moet spelen en dan zaterdag weer de singlesfinale.
Ik voel een momentje aankomen dat ik blij ben onze Babs weer te zienquote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef TheArt het volgende:
De lucht ziet er gunstig uit. Geen paraplu's meer. Ik heb ook het idee dat ze de lucht onder de zeilen weer aan het halen zijn. Sterker nog, dat is nu het geval!
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef TheArt het volgende:
De lucht ziet er gunstig uit. Geen paraplu's meer. Ik heb ook het idee dat ze de lucht onder de zeilen weer aan het halen zijn. Sterker nog, dat is nu het geval!
noujaquote:Op maandag 2 juli 2007 16:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn als ze vrijdag singels moet spelen, dan zit ze in de halve finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |