Volgens mij welquote:Op maandag 2 juli 2007 16:47 schreef Mirri het volgende:
Is het weleens eerder voorgekomen dat de finales maandag werden gespeeld?
Ivanisevic - Rafterquote:Op maandag 2 juli 2007 16:47 schreef Mirri het volgende:
Is het weleens eerder voorgekomen dat de finales maandag werden gespeeld?
Ik ben misschien wat optimistisch....quote:
Ze doet het fantastisch, maar het vrouwentennis is best saai aangezien de echte top er ver bovenuit steekt qua kracht (Williams, Sjarapova, Henin, Mauresmo enz.). Ik denk dat ze daartegen veel tekort komt en niet te vergelijken is met tsjakpatatze.quote:
De top is de laatste jaren steeds dichter bij elkaar gekomen. Het was niet denkbaar dat iemand als Jankovic en Ivanovic bij die top konden komen. Dat Serena ook pas 8e staat op de wereldranglijst is daar een mooi voorbeeld van. Zo zie je ook dat iemand als Chakvetadze de finale van de Ordina Open kan winnen van Jankovic en diezelfde Chakvetadze verliest op Wimbledon weer van Krajicek. Dat was 3 tot 4 jaar geleden never nooit denkbaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze doet het fantastisch, maar het vrouwentennis is best saai aangezien de echte top er ver bovenuit steekt qua kracht (Williams, Sjarapova, Henin, Mauresmo enz.). Ik denk dat ze daartegen veel tekort komt en niet te vergelijken is met tsjakpatatze.
Alleen presteert Paszek het hele jaar al goed!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:00 schreef Norrage het volgende:
Er zijn wel vaker 16jarige meisjes die ver komen, en die vervolgens niks presteren...nog even afwachten hoor.
Direct toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:07 schreef TomComCo het volgende:
Hoelaat begint Misa ongeveer als er nu nonstop zonder regen wordt gespeeld en op welke baan?
quote:Ronde 4
J. Henin (Bel,1) - P. Schnyder (Zwi,15) 6-2 6-2
D. Hantuchova (Slw,10) - S. Williams (VS,7) -
J. Jankovic (Ser,3) - M. Bartoli (Fra,18) -
L. Granville (VS) - M. Krajicek (Ned,31) -
A. Ivanovic (Ser,6) - N. Petrova (Rus,11) -
N. Vaidisova (Tsj,14) - A. Mauresmo (Fra,4) -
S. Kuznetsova (Rus,5) - T. Paszek (Oos) -
V. Williams (VS,23) - M. Sharapova (Rus,2) -
En toch verwacht ik (na 't schema bekeken te hebben) dat veruit het merendeel van de kwartfinalisten uit de top10 zal komen. Bij de mannen zie je dat minder (lijkt het).quote:Op maandag 2 juli 2007 17:04 schreef TheArt het volgende:
De top is de laatste jaren steeds dichter bij elkaar gekomen. Het was niet denkbaar dat iemand als Jankovic en Ivanovic bij die top konden komen. Dat Serena ook pas 8e staat op de wereldranglijst is daar een mooi voorbeeld van. Zo zie je ook dat iemand als Chakvetadze de finale van de Ordina Open kan winnen van Jankovic en diezelfde Chakvetadze verliest op Wimbledon weer van Krajicek. Dat was 3 tot 4 jaar geleden never nooit denkbaar.
Ze heeft een goede techniek, maar haar taktiek is niet erg bedachtvol. Ze weet niet wat voor slagen ze moet proberen om haar tegenstander op de knie te leggen. Tegen de mindere tegenstanders redt ze zich door haar techniek wel uit want de tegenstander zal dan altijd eerder de unforced error maken maar tegen de toppers komt haar gebrekkige taktiek/inzicht naar boven en delft ze bijna altijd de onderspit.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:08 schreef zjroentje het volgende:
Stukje van Schnyder gezien. Gezien haar kwaliteiten en ongelofelijke talent had/moet ze toch eigenlijk veel meer uit haar carriere halen.
Dat was m'n punt ook waarom Misa de finale niet gaat halenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:11 schreef zjroentje het volgende:
Top bij de mannen is dan ook gewoon veel en veel breder.
Tuurlijk, maar dat was een paar jaar geleden NOG veel en veel breder.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:11 schreef zjroentje het volgende:
Top bij de mannen is dan ook gewoon veel en veel breder.
Terwijl ze misschien wel de meest getalenteerde speelster is ....quote:Op maandag 2 juli 2007 17:13 schreef Norrage het volgende:
Schnyder is een beetje zoals Hingis....10 jaar geleden had ze waarschijnlijk zo top 5 gestaan, maar nu heeft ze gewoon een te groot tekort aan kracht.
Die gaat ze ook absoluut niet halen. Want van Henin wint ze toch never nooit, maar dat betekent niet direct dat de top niet breder wordt bij de vrouwen.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was m'n punt ook waarom Misa de finale niet gaat halen.
Jacco is al aan 't voorbeschouwen, en de dames komen de baan opquote:Op maandag 2 juli 2007 17:13 schreef Sawyer het volgende:
Regent het daar nog, of begint het een beetje droog te worden?
Mwah...Valt wel mee, behalve dat er toen meer spelers om de grand slams streden...Nu is de top heel smal als je enkel naar Nadal en Fed kijkt, maar daarachter is het juist breder.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat was een paar jaar geleden NOG veel en veel breder.
Precies. Net als Hingis.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:14 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Terwijl ze misschien wel de meest getalenteerde speelster is ....
Ik zei het verkeerd. Wat ik wilde zeggen is dat de top bij de vrouwen nu NOG veel en veel breder is dan een paar jaar geleden.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mwah...Valt wel mee, behalve dat er toen meer spelers om de grand slams streden...Nu is de top heel smal als je enkel naar Nadal en Fed kijkt, maar daarachter is het juist breder.
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die gaat ze ook absoluut niet halen. Want van Henin wint ze toch never nooit, maar dat betekent niet direct dat de top niet breder wordt bij de vrouwen.
Wees realistisch (boven nationalistischquote:
Patty zou een Biostabiel om haar nek moeten hangen, dan gaat het wellicht beter.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:08 schreef zjroentje het volgende:
Stukje van Schnyder gezien. Gezien haar kwaliteiten en ongelofelijke talent had/moet ze toch eigenlijk veel meer uit haar carriere halen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Patty zou een Biostabiel om haar nek moeten hangen, dan gaat het wellicht beter.![]()
Aan haar talent ligt het niet idd.
Das wat anders dan never nooit niet he?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wees realistisch (boven nationalistisch), Henin is veel en veel beter op vele vlakken. Doet niks aan de prestatie van Misa af maar er zijn wat vrouwen die er nou eenmaal bovenuit steken.
Jaartje of 2 misschien.
Eensch. Types als Henin, Sharapova, Mauresmo kan ze nog niet aan maar de rest moet Misa aankunnen als ze een goede dag heeft, als Misa zich blijft ontwikkelen en de drie genoemde dames zijn geblesseerd of gestopt zie ik haar idd. over een jaar of twee (drie) in een GS finale staan.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wees realistisch (boven nationalistisch), Henin is veel en veel beter op vele vlakken. Doet niks aan de prestatie van Misa af maar er zijn wat vrouwen die er nou eenmaal bovenuit steken.
Jaartje of 2 misschien.
Ik verwacht met je meequote:Op maandag 2 juli 2007 17:22 schreef TimmyAsd het volgende:
waarvan ik verwacht dat ze Wimbledon gaat winnen...
Henin-fan dus, had ik niet verwacht op Fok!.quote:
Haar backhandquote:Op maandag 2 juli 2007 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Henin-fan dus, had ik niet verwacht op Fok!.![]()
Terwijl ze best mee valtquote:Op maandag 2 juli 2007 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Henin-fan dus, had ik niet verwacht op Fok!.![]()
Daar hebben ze veel make-up voor nodig gehad + iemand met hele goede photoshop-kwaliteiten.quote:
Ik weet niet of Serena zo goed kan rappen, laat dat maar aan Snoop Doggy Dog over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |