Ja, het is een Nederlandse he...quote:Op maandag 2 juli 2007 11:13 schreef don-diablo het volgende:
Misa kan me echt nix boeien... vind dr eig helemaal niet zo, zijn leukere tenissters om naar te kijken (en dan heb ik et nie alleen over het uiterlijk)
Jaa ik had ook liever dat Justine Henin van ons wasquote:Op maandag 2 juli 2007 11:13 schreef don-diablo het volgende:
Misa kan me echt nix boeien... vind dr eig helemaal niet zo, zijn leukere tenissters om naar te kijken (en dan heb ik et nie alleen over het uiterlijk)
net een jochiequote:Op maandag 2 juli 2007 11:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jaa ik had ook liever dat Justine Henin van ons was![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
net een jochie
(kan wel goed tenissen verder, maar that's it)
Dat dusquote:Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe laat is die pot?
sorry hoor voor het feit dat ik Henin gewoon niet mag.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:28 schreef hardromacore het volgende:
[..]
meneer baseerd toch alles op uiterlijk
![]()
Hup kraaj hup![]()
![]()
welke?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe laat is die pot?
Van Kraaiquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe laat is die pot?
Sorry, maar ik snap echt niet wat er zoquote:Op maandag 2 juli 2007 11:24 schreef Mindlight het volgende:
Vanmiddag de 4e partij op baan 17
Ksenia Lykina
![]()
Is niet te zeggen, vandaag beginnen ze om 12:00 uur, en Micha speelt als 2e partij op baan 14.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe laat is die pot?
Omdat je ook vaak post, dacht ik dat je bv.dit venster wel eens open hebt staan.quote:
Waarom excuseer je je daarvoor? Smaken verschillenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap echt niet wat er zois aan Ksenia
![]()
Nieuwe fanclub oprichtenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:24 schreef Mindlight het volgende:
Vanmiddag de 4e partij op baan 17
Ksenia Lykina
![]()
Ja zou goed kunnen, daar heb ik haar ook "ontdekt". En die fanclub zou er eigenlijk wel moeten komen, als ze het een beetje goed doet deze wimbledon verdient ze in ieder geval een fantopicquote:Op maandag 2 juli 2007 12:31 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Nieuwe fanclub oprichten. Volgens mij heb ik die ook gezien in Rosmalen?
Volgend jaar is er niets illegaals meer aanquote:Op maandag 2 juli 2007 12:35 schreef Mirri het volgende:
Het is nog een kind, viespeuken!![]()
19/06/1990 weet ik toevallig![]()
Maar eigenlijk ook wel begrijpelijk, het kost enorm veel extra organisatie en vooral bakken met geld om toch zondag te spelen. Daarnaast is het voor de regie heel lastig. Dat was ook met Rosmalen zo, toen zag het er ook naar uit dat ze zondag moesten spelen omdat het niet paste. Wassen of Ljubicic hadden zelfs 3 partijen op 1 dag volgens het schema. Toen zijn ze zelfs indoor gegaan omdat het echt heeeel vervelend is om toch zondag te spelen omdat het zoveel extra geld kost. Daar zouden al een heleboel mensen een dag extra voor ingehuurd worden, laat staan Wimbledonquote:Op maandag 2 juli 2007 12:17 schreef BVO het volgende:
Regen dus... slim dat ze gisteren niet gespeeld hebben.
Mwa met een winst van 70+ miljoen vind ik kosten geen argument. Alleen was het gisteren natuurlijk niet hard nodig. Er is nu een dagje achterstand, dat is niet dramatisch.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ook wel begrijpelijk, het kost enorm veel extra organisatie en vooral bakken met geld om toch zondag te spelen. Daarnaast is het voor de regie heel lastig. Dat was ook met Rosmalen zo, toen zag het er ook naar uit dat ze zondag moesten spelen omdat het niet paste. Wassen of Ljubicic hadden zelfs 3 partijen op 1 dag volgens het schema. Toen zijn ze zelfs indoor gegaan omdat het echt heeeel vervelend is om toch zondag te spelen omdat het zoveel extra geld kost. Daar zouden al een heleboel mensen een dag extra voor ingehuurd worden, laat staan Wimbledon![]()
Ik ben van 18/03/1990, dan mag het toch wel?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:35 schreef Mirri het volgende:
Het is nog een kind, viespeuken!![]()
19/06/1990 weet ik toevallig![]()
In Nederland welquote:Op maandag 2 juli 2007 12:51 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Ik ben van 18/03/1990, dan mag het toch wel?
In Italie is het toch ook geen probleem he?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:55 schreef sturky100 het volgende:
[..]
In Nederland wel![]()
Je gaat toch niet naar turkije he? pas op hoor![]()
Je kan ook gewoon die traditie om op zondag niet te spelen afschaffen, zoals op alle andere toernooien. Dan kost het je helemaal niks extra.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ook wel begrijpelijk, het kost enorm veel extra organisatie en vooral bakken met geld om toch zondag te spelen. Daarnaast is het voor de regie heel lastig. Dat was ook met Rosmalen zo, toen zag het er ook naar uit dat ze zondag moesten spelen omdat het niet paste. Wassen of Ljubicic hadden zelfs 3 partijen op 1 dag volgens het schema. Toen zijn ze zelfs indoor gegaan omdat het echt heeeel vervelend is om toch zondag te spelen omdat het zoveel extra geld kost. Daar zouden al een heleboel mensen een dag extra voor ingehuurd worden, laat staan Wimbledon![]()
deze, geloof ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:16 schreef Solidius het volgende:
Weet iemand een streampje voor Morigami -vs- Williams?
Thanks!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:19 schreef sturky100 het volgende:
[..]
deze, geloof ik.
http://www.channelsurfing.net/watch-bbc-sports-2.html
Zeker weten, als Soderling goed blijft serveren gaat Nadal hier nog een flinke kluif aan hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:21 schreef Mindlight het volgende:
Nou Nadal houdt m dan, maar hopelijk houdt Robin dit niveau vast. Dan kan het nog leuk worden.
Ja, zodra die begint schakelt RTL over.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:26 schreef Babske het volgende:
Zal die wedstrijd van Krajicek worden uitgezonden trouwens?
Absoluut.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:26 schreef Babske het volgende:
Zal die wedstrijd van Krajicek worden uitgezonden trouwens?
Als Venus mocht winnen gaat ze geveegd worden door Sharapova lijkt me.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:32 schreef TheArt het volgende:
En Morigami benut setpoint nummer 11 tegen Williams, die inmiddels al 13 DF heeft geslagen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, zodra die begint schakelt RTL over.
Venus was even in de problemen, maar nu toch één break terug gemaakt, nog één achter.
Ok, thnx for the heads-up, dan ga we er klaar voor zittenquote:
Die japanse speelt erg goed. Ik had vrijdag al een stukje gezien, Venus kon het tempo toen niet bijbenen. Jammer dat het ging regenen.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:32 schreef TheArt het volgende:
En Morigami benut setpoint nummer 11 tegen Williams, die inmiddels al 13 DF heeft geslagen.
www.wimbledon.com en dan ergens zoeken op scorebordquote:Op maandag 2 juli 2007 13:38 schreef MissX het volgende:
Is er eigenlijk ergens een live scoreboard wat je in een hoekje van je scherm neer kan zetten?
Die werkt niet, want dan moet ik de nieuwst Flash installeren, wat niet kan op mijn werkpcquote:Op maandag 2 juli 2007 13:43 schreef jaspah het volgende:
[..]
www.wimbledon.com en dan ergens zoeken op scorebord
Da's nog maar de vraag, ze faalde net om de set uit te serveren.quote:
Tsja, Schnyder is gewoon te beperkt op gras.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:50 schreef RayMania het volgende:
Henin gaat er ook weer wandelend doorheen.
Idd, en prachtig teruggekomen van 0-40 achterstandquote:Op maandag 2 juli 2007 13:54 schreef Ambrosius het volgende:
Morigami speelt echt leuk mee met Venus hoor, vind d'r zelfs beter.
Waar kijk je dat?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:54 schreef Ambrosius het volgende:
Morigami speelt echt leuk mee met Venus hoor, vind d'r zelfs beter.
http://www.channelsurfing.net/watch-bbc-sports-2.htmlquote:Op maandag 2 juli 2007 13:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waar kijk je dat?![]()
![]()
![]()
waarom worden mijn posts genegeerd?
Ik kijk gewoon op BBC2..quote:Op maandag 2 juli 2007 13:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waar kijk je dat?![]()
![]()
![]()
waarom worden mijn posts genegeerd?
Edit: laat maar, na 359087593 pogingen doen ze het ineens![]()
idd goed van Venusquote:Op maandag 2 juli 2007 13:55 schreef Solidius het volgende:
[..]
Idd, en prachtig teruggekomen van 0-40 achterstand
Maar Venus pakt de game toch nog.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:59 schreef TheArt het volgende:
En nu nog 1.... Kom op Akiko!!!
0-30quote:Op maandag 2 juli 2007 14:01 schreef TheArt het volgende:
Berdych serveert voor de wedstrijd.
Had nou maar eerder de streams aangezetquote:Op maandag 2 juli 2007 14:03 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, ik zag alleen het matchpoint En guess what: de Jenken was umpire![]()
Is nooit 4-0 geweest hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:12 schreef MissX het volgende:
Berdych - Lee stond toen ik net keek 4-0. Ik denk die zijn zo klaar, is het nu 5-5
Ze deden het niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:05 schreef Quippe het volgende:
[..]
Had nou maar eerder de streams aangezet![]()
Ik las: Venus mag uitstervenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef luckass het volgende:
Venus mag uitserveren, Berdych is klaar!
Komt mij eigenlijk niet zo slecht uitquote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef jaspah het volgende:
en het gaat regenen![]()
alsnog wachten op krajicek waarschijnlijk
Jups, ze speelt straks op baan 14, RTL7 zendt het uitquote:Op maandag 2 juli 2007 14:24 schreef Houtspeer het volgende:
Speelt Michaella vandaag?
als het droog word speelt ze zo jaquote:Op maandag 2 juli 2007 14:24 schreef Houtspeer het volgende:
Uiteraardquote:Op maandag 2 juli 2007 14:24 schreef Houtspeer het volgende:
Vanwege haar vroege exit op Rosmalen en de punten die ze daar moest verdedigen na haar winst vorig jaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef Houtspeer het volgende:
Waarom is Michaella trouwens naar plaats 45 gezakt?
Ze heeft laatst nog van de nummer 7 gewonnen.
Oh god, hou me vastquote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef Houtspeer het volgende:
hebben jullie digitenne?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef Mirri het volgende:
RegenMooi moment, de streams deden het toch niet bij mij en ik weiger om naar Nadal te kijken
![]()
Omdat ze in 2e ronde van Ordina Open verloor, terwijl ze vorig jaar won. Veel punten daar verloren dus. Punten van Wimbledon worden pas na toernooi toegekendquote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef Houtspeer het volgende:
Dat is de plaatsing van voordat ze aan Wimbledon begon, toen had ze veel punten verloren in Rosmalenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef Houtspeer het volgende:
Ik reken alledrie de antwoorden goedquote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef Houtspeer het volgende:
Jep, ze stijgt zeker naar plaats 32. Dat is al helemaal zeker. Ze kan nog doorstijgen als ze verder komt, maar dan moet bijv. Venus Williams niet verder komen, want het gat tussen die 2 plaatsen was nog wel redelijk groot.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef Houtspeer het volgende:
Oh dan gaat ze vast wel stijgen na wimbledon
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verplicht overschakelen naar RTL7, en ik erger me nu alweer aan Babs. Laat ze lekker over voetbal gaan praten van de buis verdwijnen
.
Weet je wel wat je nu vraagt?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:30 schreef TheGeneral het volgende:
Barbera lul niet zo DOM!!!
oh, je hebt geen tv?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb gewoon internet, draadloos nog wel.![]()
Deze keer was er geen fout hoor, hij zei doemdenken.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jan ziet veel blauw, maar zit misschien dom te denken.
Oh absoluut, dat is één ding wat zeker is.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:36 schreef BVO het volgende:
Klopt, maar het gat met de top 30 (dat in punten echt groot was) is natuurlijk wel veel kleiner he... zeker met de weinige punen die ze te verdedigen heeft, moet ze - normaal gesproken - het jaar in de top 30 kunnen afsluiten nu.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Deze keer was er geen fout hoor, hij zei doemdenken.
ongeveer 500.000 euroquote:Op maandag 2 juli 2007 14:38 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoeveel prijzengeld heeft ze eigenlijk al bij elkaar gemept?
Dat zit er nog niet bijquote:Op maandag 2 juli 2007 14:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan is (tot nu toe) van dit toernooi?
WTF zei zij: als m'n broer een vrouw wasquote:Op maandag 2 juli 2007 14:45 schreef -J-D- het volgende:
ALS MN TANTE EEN PIEMEL HAD, WAS HET M'N OOM
Geen idee, het was iig iets vaaaaagsquote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef Cerubo het volgende:
[..]
WTF zei zij: als m'n broer een vrouw was???
Wat een debiel wijf
Dat had een reden, het zeil kwam er al over, ze MOEST van de baanquote:Op maandag 2 juli 2007 14:56 schreef Cerubo het volgende:
Kijk haar eens handtekeningen uitdelen, Sharapova tekent er maar eentje.
Ik zag haar niet tussen de 'schedule of play' staan vandaag op Wimbledon.com. Of ik moet eroverheen gekeken hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:00 schreef JPM022 het volgende:
enig nieuws of misa nog mag beginnen. Zoja tot hoelaat spelen ze meestal, dit ivm de kans dat de wedstrijd uitgespeelt kan worden.
Dan kijk je echt wel heel slecht:quote:Op maandag 2 juli 2007 15:00 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Ik zag haar niet tussen de 'schedule of play' staan vandaag op Wimbledon.com. Of ik moet eroverheen gekeken hebben.
Oh.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan kijk je echt wel heel slecht:
Court 14
12:00 noon Start
1 Gentlemen's Singles - 3rd Rnd.
Tomas Berdych (CZE)[7]
def Hyung-Taik Lee (KOR)
6-4 7-6(2) 7-6(3)
Complete
2 Ladies' Singles - 4th Rnd.
Laura Granville (USA)
v. Michaella Krajicek (NED)[31]
Volgens mij gaan ze de lucht onder de zeilen weer vandaan halen, of tenminste dat denk ik dat ze zullen doen. En dan is het even afwachten.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:08 schreef Sawyer het volgende:
Nog nieuws over wanneer er weer gespeeld kan worden?
Wimbledon heeft bestaansrecht door tradities, wen er maar aanquote:Op maandag 2 juli 2007 15:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ze zondag gewoon hadden gespeeld, was alles perfect op schema geweest.
Dat geldt alleen voor de dubbels.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is wel heel vervelend voor de spelers die nu mogelijk 4 dagen bezig zijn met 1 partij.
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:13 schreef Mindlight het volgende:
Ok dit gaat nog wel ff duren. Net vanuit het referee's office: ze gaan pas weer spelen als ze er zeker (genoeg) van zijn dat het lang genoeg droog blijft. Verwachting is erg slecht.
Geen idee, dat werd niet gezegd. Maar zolang er kort na elkaar buien blijven naderen gaan ze niet beginnen.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:17 schreef Emmety het volgende:
[..]
wordt er vandaag uberhaupt nog wel gespeeld dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |