Ik las: Venus mag uitstervenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef luckass het volgende:
Venus mag uitserveren, Berdych is klaar!
Komt mij eigenlijk niet zo slecht uitquote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef jaspah het volgende:
en het gaat regenen![]()
alsnog wachten op krajicek waarschijnlijk
Jups, ze speelt straks op baan 14, RTL7 zendt het uitquote:Op maandag 2 juli 2007 14:24 schreef Houtspeer het volgende:
Speelt Michaella vandaag?
als het droog word speelt ze zo jaquote:Op maandag 2 juli 2007 14:24 schreef Houtspeer het volgende:
Uiteraardquote:Op maandag 2 juli 2007 14:24 schreef Houtspeer het volgende:
Vanwege haar vroege exit op Rosmalen en de punten die ze daar moest verdedigen na haar winst vorig jaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef Houtspeer het volgende:
Waarom is Michaella trouwens naar plaats 45 gezakt?
Ze heeft laatst nog van de nummer 7 gewonnen.
Oh god, hou me vastquote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef Houtspeer het volgende:
hebben jullie digitenne?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef Mirri het volgende:
RegenMooi moment, de streams deden het toch niet bij mij en ik weiger om naar Nadal te kijken
![]()
Omdat ze in 2e ronde van Ordina Open verloor, terwijl ze vorig jaar won. Veel punten daar verloren dus. Punten van Wimbledon worden pas na toernooi toegekendquote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef Houtspeer het volgende:
Dat is de plaatsing van voordat ze aan Wimbledon begon, toen had ze veel punten verloren in Rosmalenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef Houtspeer het volgende:
Ik reken alledrie de antwoorden goedquote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef Houtspeer het volgende:
Jep, ze stijgt zeker naar plaats 32. Dat is al helemaal zeker. Ze kan nog doorstijgen als ze verder komt, maar dan moet bijv. Venus Williams niet verder komen, want het gat tussen die 2 plaatsen was nog wel redelijk groot.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef Houtspeer het volgende:
Oh dan gaat ze vast wel stijgen na wimbledon
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verplicht overschakelen naar RTL7, en ik erger me nu alweer aan Babs. Laat ze lekker over voetbal gaan praten van de buis verdwijnen
.
Weet je wel wat je nu vraagt?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:30 schreef TheGeneral het volgende:
Barbera lul niet zo DOM!!!
oh, je hebt geen tv?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb gewoon internet, draadloos nog wel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |