Deze keer was er geen fout hoor, hij zei doemdenken.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jan ziet veel blauw, maar zit misschien dom te denken.
Oh absoluut, dat is één ding wat zeker is.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:36 schreef BVO het volgende:
Klopt, maar het gat met de top 30 (dat in punten echt groot was) is natuurlijk wel veel kleiner he... zeker met de weinige punen die ze te verdedigen heeft, moet ze - normaal gesproken - het jaar in de top 30 kunnen afsluiten nu.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Deze keer was er geen fout hoor, hij zei doemdenken.
ongeveer 500.000 euroquote:Op maandag 2 juli 2007 14:38 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoeveel prijzengeld heeft ze eigenlijk al bij elkaar gemept?
Dat zit er nog niet bijquote:Op maandag 2 juli 2007 14:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan is (tot nu toe) van dit toernooi?
WTF zei zij: als m'n broer een vrouw wasquote:Op maandag 2 juli 2007 14:45 schreef -J-D- het volgende:
ALS MN TANTE EEN PIEMEL HAD, WAS HET M'N OOM
Geen idee, het was iig iets vaaaaagsquote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef Cerubo het volgende:
[..]
WTF zei zij: als m'n broer een vrouw was???
Wat een debiel wijf
Dat had een reden, het zeil kwam er al over, ze MOEST van de baanquote:Op maandag 2 juli 2007 14:56 schreef Cerubo het volgende:
Kijk haar eens handtekeningen uitdelen, Sharapova tekent er maar eentje.
Ik zag haar niet tussen de 'schedule of play' staan vandaag op Wimbledon.com. Of ik moet eroverheen gekeken hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:00 schreef JPM022 het volgende:
enig nieuws of misa nog mag beginnen. Zoja tot hoelaat spelen ze meestal, dit ivm de kans dat de wedstrijd uitgespeelt kan worden.
Dan kijk je echt wel heel slecht:quote:Op maandag 2 juli 2007 15:00 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Ik zag haar niet tussen de 'schedule of play' staan vandaag op Wimbledon.com. Of ik moet eroverheen gekeken hebben.
Oh.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan kijk je echt wel heel slecht:
Court 14
12:00 noon Start
1 Gentlemen's Singles - 3rd Rnd.
Tomas Berdych (CZE)[7]
def Hyung-Taik Lee (KOR)
6-4 7-6(2) 7-6(3)
Complete
2 Ladies' Singles - 4th Rnd.
Laura Granville (USA)
v. Michaella Krajicek (NED)[31]
Volgens mij gaan ze de lucht onder de zeilen weer vandaan halen, of tenminste dat denk ik dat ze zullen doen. En dan is het even afwachten.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:08 schreef Sawyer het volgende:
Nog nieuws over wanneer er weer gespeeld kan worden?
Wimbledon heeft bestaansrecht door tradities, wen er maar aanquote:Op maandag 2 juli 2007 15:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ze zondag gewoon hadden gespeeld, was alles perfect op schema geweest.
Dat geldt alleen voor de dubbels.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is wel heel vervelend voor de spelers die nu mogelijk 4 dagen bezig zijn met 1 partij.
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:13 schreef Mindlight het volgende:
Ok dit gaat nog wel ff duren. Net vanuit het referee's office: ze gaan pas weer spelen als ze er zeker (genoeg) van zijn dat het lang genoeg droog blijft. Verwachting is erg slecht.
Geen idee, dat werd niet gezegd. Maar zolang er kort na elkaar buien blijven naderen gaan ze niet beginnen.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:17 schreef Emmety het volgende:
[..]
wordt er vandaag uberhaupt nog wel gespeeld dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |