Is niet te zeggen, vandaag beginnen ze om 12:00 uur, en Micha speelt als 2e partij op baan 14.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe laat is die pot?
Omdat je ook vaak post, dacht ik dat je bv.dit venster wel eens open hebt staan.quote:
Waarom excuseer je je daarvoor? Smaken verschillenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap echt niet wat er zois aan Ksenia
![]()
Nieuwe fanclub oprichtenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:24 schreef Mindlight het volgende:
Vanmiddag de 4e partij op baan 17
Ksenia Lykina
![]()
Ja zou goed kunnen, daar heb ik haar ook "ontdekt". En die fanclub zou er eigenlijk wel moeten komen, als ze het een beetje goed doet deze wimbledon verdient ze in ieder geval een fantopicquote:Op maandag 2 juli 2007 12:31 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Nieuwe fanclub oprichten. Volgens mij heb ik die ook gezien in Rosmalen?
Volgend jaar is er niets illegaals meer aanquote:Op maandag 2 juli 2007 12:35 schreef Mirri het volgende:
Het is nog een kind, viespeuken!![]()
19/06/1990 weet ik toevallig![]()
Maar eigenlijk ook wel begrijpelijk, het kost enorm veel extra organisatie en vooral bakken met geld om toch zondag te spelen. Daarnaast is het voor de regie heel lastig. Dat was ook met Rosmalen zo, toen zag het er ook naar uit dat ze zondag moesten spelen omdat het niet paste. Wassen of Ljubicic hadden zelfs 3 partijen op 1 dag volgens het schema. Toen zijn ze zelfs indoor gegaan omdat het echt heeeel vervelend is om toch zondag te spelen omdat het zoveel extra geld kost. Daar zouden al een heleboel mensen een dag extra voor ingehuurd worden, laat staan Wimbledonquote:Op maandag 2 juli 2007 12:17 schreef BVO het volgende:
Regen dus... slim dat ze gisteren niet gespeeld hebben.
Mwa met een winst van 70+ miljoen vind ik kosten geen argument. Alleen was het gisteren natuurlijk niet hard nodig. Er is nu een dagje achterstand, dat is niet dramatisch.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ook wel begrijpelijk, het kost enorm veel extra organisatie en vooral bakken met geld om toch zondag te spelen. Daarnaast is het voor de regie heel lastig. Dat was ook met Rosmalen zo, toen zag het er ook naar uit dat ze zondag moesten spelen omdat het niet paste. Wassen of Ljubicic hadden zelfs 3 partijen op 1 dag volgens het schema. Toen zijn ze zelfs indoor gegaan omdat het echt heeeel vervelend is om toch zondag te spelen omdat het zoveel extra geld kost. Daar zouden al een heleboel mensen een dag extra voor ingehuurd worden, laat staan Wimbledon![]()
Ik ben van 18/03/1990, dan mag het toch wel?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:35 schreef Mirri het volgende:
Het is nog een kind, viespeuken!![]()
19/06/1990 weet ik toevallig![]()
In Nederland welquote:Op maandag 2 juli 2007 12:51 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Ik ben van 18/03/1990, dan mag het toch wel?
In Italie is het toch ook geen probleem he?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:55 schreef sturky100 het volgende:
[..]
In Nederland wel![]()
Je gaat toch niet naar turkije he? pas op hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |