Hoe heb jij in Godsnaam dit topic weten te vindenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mister Conspiracy?.
Het is maar een oproep tot boycot, geen roep om een verbod. Dat scheelt,.
Een hele makkelijke reactie en vrij dodelijk voor een discussie.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:06 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zoals ik al eerer aangaf: Dan zijn het helemaal sneue figuren...
Voor dat soort dingen kan je ook naar het nieuws kijken. Daar vallen met dat soort spelletjes dagelijks doden.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Maar hoe irrritant ik die programma's ook vind (trouwens niet allemaal), daarvoor geldt wel dat ondanks het gebrek aan niveau, er wel een normale toon in het programma zit. Er worden geen mensen vernederd of tegen elkaar opgezet.
Exact.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:07 schreef Heerlijkheid het volgende:
Maar hoe irrritant ik die programma's ook vind (trouwens niet allemaal), daarvoor geldt wel dat ondanks het gebrek aan niveau, er wel een normale toon in het programma zit. Er worden geen mensen vernederd of tegen elkaar opgezet.
quote:Dus dan is het goed: als het spel is, of als het werkt. Beetje rare gedachte dat iets wat functioneel is, meteen goed is.
Die kamerleden hebben blijkbaar niet eens in de gaten dat ze DGK weer in het nieuws hebben gebracht en dat de kijkcijfers daardoor alleen maar zullen stijgen. Dus ongewild zijn ze zelf al bezig met promotiequote:Op maandag 2 juli 2007 14:10 schreef agter het volgende:
Ik vind dat we met zijn allen moeten oproepen om tot een reclame-promotie van DGK.
Och ja, dus je moet je mond maar houden en geen positie kiezen. Dat zijn blijkbaar de soort volksvertegenwoordigers die jij wilt.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kamerleden hebben blijkbaar niet eens in de gaten dat ze DGK weer in het nieuws hebben gebracht en dat de kijkcijfers daardoor alleen maar zullen stijgen. Dus ongewild zijn ze zelf al bezig met promotie
Ze moeten zich eens bezig gaan houden met echt belangrijke dingen. Verder ben ik t met je eensquote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef Heerlijkheid het volgende:
Och ja, dus je moet je mond maar houden en geen positie kiezen. Dat zijn blijkbaar de soort volksvertegenwoordigers die jij wilt.
Ik klikte op 'Active Topics'.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoe heb jij in Godsnaam dit topic weten te vinden
Dat zegt ie toch helemaal niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Och ja, dus je moet je mond maar houden en geen positie kiezen. Dat zijn blijkbaar de soort volksvertegenwoordigers die jij wilt.
Wat gaat losbarsten na 23 sep? Blijft gewoon hetzelfde als nu, veel verschil zal er niet zijn.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:09 schreef scanman01 het volgende:
Het gaat straks na 23 september helemaal losbarsten. Dan zien we hoe ver mensen willen gaan en wat mensen allemaal willen doen voor een hele smak geld. Dus dan zal de kritiek helemaal stevig zijn. Big Brother mocht niet doorgaan... en nu weer hetzelfde met de gouden kooi. Ach ja, zo gaan die dingen.
quote:
Maar het is ook niet erg slim, of wel?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Dus dat mensen dan harder hun best gaan doen om andere bewoners eruit te krijgen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:16 schreef CoT het volgende:
[..]
Wat gaat losbarsten na 23 sep? Blijft gewoon hetzelfde als nu, veel verschil zal er niet zijn.
Alleen dat er dan helemaal geen vervanging komt voor een bewoner
Hoezo makkelijk? Als jij je lat verlagen tot dit niveau, onmenselijk bijna, voor geld...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een hele makkelijke reactie en vrij dodelijk voor een discussie.
Zeker wel hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:16 schreef CoT het volgende:
[..]
Wat gaat losbarsten na 23 sep? Blijft gewoon hetzelfde als nu, veel verschil zal er niet zijn.
Als de NOS zou besluiten om zo sensationeel mogelijk die doden in beeld te brengen, en zelfs actief zou participeren in het aanmoedigen van geweld, om de kijkcijfers zou hoog mogelijk te krijgen, dan zou ik niet meer kijken.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen kan je ook naar het nieuws kijken. Daar vallen met dat soort spelletjes dagelijks doden.
Hoe dan? Meer terror? Daar is RTL nu al niet blij meequote:Op maandag 2 juli 2007 14:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus dat mensen dan harder hun best gaan doen om andere bewoners eruit te krijgen.
De winst is dan dichterbij.
Ik wil in ieder geval geen censuur. Dat is duidelijk. Als jij vindt dat DGK van TV af moet, vind jij dat dus wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Begrijp je echt het verschil niet?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:16 schreef CoT het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere manieren om mensen op hun zenuwen te werken, dan met "terror".quote:Op maandag 2 juli 2007 14:18 schreef CoT het volgende:
[..]
Hoe dan? Meer terror? Daar is RTL nu al niet blij mee
Ik denk dat er niet veel veranderd na 23 sep
Ze krijgen elkaar nu al niet weg, helemaal met die stelletjes die er nu inzitten, en elkaar blijven dekken
Eric is anders echt door een aantal mensen gewoon de villa uitgewerkt... ondanks dat het zijn eigen keuze leek.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:18 schreef CoT het volgende:
[..]
Hoe dan? Meer terror? Daar is RTL nu al niet blij mee
Ik denk dat er niet veel veranderd na 23 sep
Ze krijgen elkaar nu al niet weg, helemaal met die stelletjes die er nu inzitten, en elkaar blijven dekken
Goed plan.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:18 schreef Heerlijkheid het volgende:
Maar nu ga ik weg, heel hard werken aan mijn eigen beschaving en ontwikkeling![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |