dat is er al http://www.nordicwalkingforum.nl/quote:Op maandag 2 juli 2007 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
Een fijn gesprek, dit.
Is er behoefte aan een Nadia - Dennis topicreekshoekje (waar je kwetsbaar mag zijn, en fijne gesprekjes mag voeren)??
Het viel me op dat enkelen dat na de film ook vroegen en Huub meteen gebaarde niets te vragen. Amanda ging even later ook al zoeken in z'n slaapkamer en de private. Daar was hij niet en het kantoor wordt angstvallig buiten beeld gehouden.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:42 schreef Prospera het volgende:
Waar zit Jaap trouwens?
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:
Dennis is een aantal maal naar stierengevechten geweest. Ik stel voor, hij en een stier in een paardenbak. En schnelll.
Erg prettige stem heeft ze.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat Nadia een goede kans maakt bij dat stemmenbureau (waar Natasia is afgewezen).
fijn nog een reden om hem niet te mogen, hij was maar een personage waar ik naar keek en omdat hij in een rl soap zit een mening over hem heb. Maar nu haat ik hemquote:Op maandag 2 juli 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:
Dennis is een aantal maal naar stierengevechten geweest. Ik stel voor, hij en een stier in een paardenbak. En schnelll.
viva la prozacquote:Op maandag 2 juli 2007 00:48 schreef Rotterdammert het volgende:
Jaap komt vrolijk binnen
Ik hoop dat Jaap some ass kickte daarachterquote:Op maandag 2 juli 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het viel me op dat enkelen dat na de film ook vroegen en Huub meteen gebaarde niets te vragen. Amanda ging even later ook al zoeken in z'n slaapkamer en de private. Daar was hij niet en het kantoor wordt angstvallig buiten beeld gehouden.
Of plezier?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Storing bij de Fam. Kubatz ?
[afbeelding]
Waarop Amanda zegt: "Echt!! Niet te geloven!! We wegen samen 144 kilo"quote:Op maandag 2 juli 2007 00:49 schreef BarryK het volgende:
Jaap is terug.
Brian zegt heel cryptisch "het was niet bloggen he".
Het is het meest bizarre van z'n leven zegt Jaap
Dan vind je deze vast mooi:quote:Op maandag 2 juli 2007 00:54 schreef Prospera het volgende:
Ik haat hem![]()
[afbeelding]
Brian: Amanda gaat haar eigen stoephoer weblog schrijven.
Laten we er voor het gemak vanuit gaan dat DGK "echt" is, zonder enige vorm van sturing door de redaktie. In dat geval hebben de andere bewoners nu een heel sterk wapen tegen Jaap waarmee ze hem keihard mee kunnen pakken. Dus zou niet verstandig zijn van Jaap om mensen nu te gaan terrorizeren...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:55 schreef Rotterdammert het volgende:
nee joh..over een paar dagen komt ie wel weer los
Ja wie niet, en wie haat Brian, Natasia en Huub nietquote:Op maandag 2 juli 2007 00:55 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
... maar... maar... ik heb zo'n hekel aan Nada en Nix
Het begint hinderlijk te worden, die stilte rond Jaap. Welterusten.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:57 schreef Pavement het volgende:
Geen bal aan vanavond, jaap zal niks vertellen en waarschijnlijk maar beter ook voor hem, al ben ik wel erg nieuwschierig geworden.
Gute Nacht, Freunde, es wird Zeit für mich zu geh'n Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette Und ein letztes Glas im Stehn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |