Buk effe voor hem, wedden dat je het lekker vind als ie zijn sjaaltje over jouw sjaaltje streelt.quote:
Leuke combinatie, preutse dennis en een volgens mij ietwat exhibitionistische Nadiaquote:Op maandag 2 juli 2007 00:36 schreef wolferl het volgende:
Kom op Nadia laat hem je blubber buik en hangtieten zien.
ja vindt ik ook ...als 1e die Denix er in de gooien slaat wel aan!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:38 schreef Mika25 het volgende:
Is er eigenlijk al terror geweest sinds Fons van Westerloo bekent maakte dat het programma 'braver' moest worden?
Hij heeft nu al meer irritaties opgewerkt dat Wifebeater en Natasja in 8 maanden tijd, dus blijkbaar is hij goed gecast door de redaktiequote:Op maandag 2 juli 2007 00:38 schreef Villalux het volgende:
Denix is een echte sufkut. maar hoe kan die Redactie dit jongentje er in gooien?
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
Een fijn gesprek, dit.
Is er behoefte aan een Nadia - Dennis topicreekshoekje (waar je kwetsbaar mag zijn, en fijne gesprekjes mag voeren)??
Nada heeft volgens mij lange tijd een eigen sexlijn gehad om een zakcentje te verdienen - hoe die hork praatquote:Op maandag 2 juli 2007 00:40 schreef Lobasca het volgende:
FF turven hoe vaak nada 'ofzo' zegt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |