dat is er al http://www.nordicwalkingforum.nl/quote:Op maandag 2 juli 2007 00:36 schreef Peter6000 het volgende:
Een fijn gesprek, dit.
Is er behoefte aan een Nadia - Dennis topicreekshoekje (waar je kwetsbaar mag zijn, en fijne gesprekjes mag voeren)??
Het viel me op dat enkelen dat na de film ook vroegen en Huub meteen gebaarde niets te vragen. Amanda ging even later ook al zoeken in z'n slaapkamer en de private. Daar was hij niet en het kantoor wordt angstvallig buiten beeld gehouden.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:42 schreef Prospera het volgende:
Waar zit Jaap trouwens?
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:
Dennis is een aantal maal naar stierengevechten geweest. Ik stel voor, hij en een stier in een paardenbak. En schnelll.
Erg prettige stem heeft ze.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat Nadia een goede kans maakt bij dat stemmenbureau (waar Natasia is afgewezen).
fijn nog een reden om hem niet te mogen, hij was maar een personage waar ik naar keek en omdat hij in een rl soap zit een mening over hem heb. Maar nu haat ik hemquote:Op maandag 2 juli 2007 00:43 schreef Lobasca het volgende:
Dennis is een aantal maal naar stierengevechten geweest. Ik stel voor, hij en een stier in een paardenbak. En schnelll.
viva la prozacquote:Op maandag 2 juli 2007 00:48 schreef Rotterdammert het volgende:
Jaap komt vrolijk binnen
Ik hoop dat Jaap some ass kickte daarachterquote:Op maandag 2 juli 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het viel me op dat enkelen dat na de film ook vroegen en Huub meteen gebaarde niets te vragen. Amanda ging even later ook al zoeken in z'n slaapkamer en de private. Daar was hij niet en het kantoor wordt angstvallig buiten beeld gehouden.
Of plezier?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Storing bij de Fam. Kubatz ?
[afbeelding]
Waarop Amanda zegt: "Echt!! Niet te geloven!! We wegen samen 144 kilo"quote:Op maandag 2 juli 2007 00:49 schreef BarryK het volgende:
Jaap is terug.
Brian zegt heel cryptisch "het was niet bloggen he".
Het is het meest bizarre van z'n leven zegt Jaap
Dan vind je deze vast mooi:quote:Op maandag 2 juli 2007 00:54 schreef Prospera het volgende:
Ik haat hem![]()
[afbeelding]
Brian: Amanda gaat haar eigen stoephoer weblog schrijven.
Laten we er voor het gemak vanuit gaan dat DGK "echt" is, zonder enige vorm van sturing door de redaktie. In dat geval hebben de andere bewoners nu een heel sterk wapen tegen Jaap waarmee ze hem keihard mee kunnen pakken. Dus zou niet verstandig zijn van Jaap om mensen nu te gaan terrorizeren...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:55 schreef Rotterdammert het volgende:
nee joh..over een paar dagen komt ie wel weer los
Ja wie niet, en wie haat Brian, Natasia en Huub nietquote:Op maandag 2 juli 2007 00:55 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
... maar... maar... ik heb zo'n hekel aan Nada en Nix
Het begint hinderlijk te worden, die stilte rond Jaap. Welterusten.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:57 schreef Pavement het volgende:
Geen bal aan vanavond, jaap zal niks vertellen en waarschijnlijk maar beter ook voor hem, al ben ik wel erg nieuwschierig geworden.
Gute Nacht, Freunde, es wird Zeit für mich zu geh'n Was ich noch zu sagen hätte, dauert eine Zigarette Und ein letztes Glas im Stehn
Waar heb je het overquote:Op maandag 2 juli 2007 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
Nadia spreekt de dingen ook op een fijne manier uit, ze heeft een bijzonder prettig stemgeluid.
Het lijkt me echt iemand die een slecht nieuws bericht op zo`n fijne manier kan vertellen, dat je met een goed gevoel de deur uitloopt.![]()
![]()
Ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen, bij Nadia mag je kwetsbaar zijn.![]()
![]()
![]()
zijn bruiloftquote:Op maandag 2 juli 2007 01:02 schreef BarryK het volgende:
Jaap zegt: "het wordt top vrijdag"
Maar het komt er niet echt gemeend uit.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:02 schreef BarryK het volgende:
Jaap zegt: "het wordt top vrijdag"
Ze luistert naar je, ze zegt tegen jaap en huub "ik laat jullie even samen kletsen"quote:Op maandag 2 juli 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
Donder toch op, Lieke.
Doet ze nu dus ook. Tevreden?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
Donder toch op, Lieke.
Het klinkt heel raar, maar Lieke vraagt ook niet door...quote:Op maandag 2 juli 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar het komt er niet echt gemeend uit.
En toen kwam tutje #2 eraanquote:Op maandag 2 juli 2007 01:03 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ze luistert naar je, ze zegt tegen jaap en huub "ik laat jullie even samen kletsen"
Hoorde je het cynisme in zijn stem niet?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt dat het helemaal top wordt vrijdag.
Dus het huwelijk is het probleem niet.
Inderdaad, een hele aparte ondertoon.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar het komt er niet echt gemeend uit.
Nee, is bij hem moeilijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoorde je het cynisme in zijn stem niet?
jawelquote:Op maandag 2 juli 2007 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoorde je het cynisme in zijn stem niet?
Niks lelijks tegen Liek he, ze zei zelf ik laat jullie wel ff alleen kletenquote:Op maandag 2 juli 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
Donder toch op, Lieke.
Dit is echt voor het eerst hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:05 schreef farceman het volgende:
[..]
Niks lelijks tegen Liek he, ze zei zelf ik laat jullie wel ff alleen kleten
Ze voelt zulke dingen echt goed aan hoor
en ze is mee weg hahaquote:Op maandag 2 juli 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
Donder toch op, Lieke.
Jaap wil hopelijk, misschien, mogelijk praten. Dus dan is het niet raar van Huub.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:06 schreef Peter6000 het volgende:
Weerzinwekkend, de manier waarop Huub Nadia van Jaap probeert weg te houden.
En dan klagen dat ze steun zoekt bij Dennis.![]()
Huub.![]()
Hoe kan het dat jouw streams 4 minuten eerder zijn dan die van mij??? (hidihoquote:
Peter6000quote:Op maandag 2 juli 2007 01:06 schreef Peter6000 het volgende:
Huub.![]()
Is ook gewoon zo; Nadia is nieuw, Dennis is nieuw ---> veel bij elkaarquote:Op maandag 2 juli 2007 01:06 schreef Peter6000 het volgende:
Huub.![]()
Hier ook HiDiHo. Ik zie zelf ook vaak mensen die sneller zijn. Geen idee.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jouw streams 4 minuten eerder zijn dan die van mij??? (hidiho)
Dat is waar, hij constateerde eerder vandaag al dat hij niet meer weet wat er zich in 'zijn' villa afspeelt, en dat hem dat niet bevalt.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap wil hopelijk, misschien, mogelijk praten. Dus dan is het niet raar van Huub.
idd..... was een leuk duo.. eigenlijk trio, want Lieke hoort er voor 100% bijquote:Op maandag 2 juli 2007 01:07 schreef rooie3 het volgende:
Goed zo Huub ontferm je maar over Japio.
Japio moest gewoon met Dennis bonden maar had hij heel geen zin in.
Japio en Huub samen blijft toch het mooiste.
ik vind haar stem erg gemaakt overkomen.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:09 schreef Desii het volgende:
Ik vind dat Nada zo'n een verschrikkelijke kakstem heeft en zo enorm beschaafd.... neuhhh ik hou er niet van.
Zal dan wel met het abonnement te maken hebben, die gierigaardsquote:Op maandag 2 juli 2007 01:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier ook HiDiHo. Ik zie zelf ook vaak mensen die sneller zijn. Geen idee.
Is toch heel normaal in een relatie?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het raar dat Amanda piest en poept terwijl Brian erbij douchet
Ik heb wel eens iets gelezen over 8 seconden stop zetten en dan weer aan.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zal dan wel met het abonnement te maken hebben, die gierigaards![]()
Ik kijk legaal en ben nog trager dan jij...quote:Op maandag 2 juli 2007 01:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zal dan wel met het abonnement te maken hebben, die gierigaards![]()
Heb je het mp3tje nog gehoord wat ik voor je gemaakt heb?quote:
Is dat die van Kleinzusje of weer een ander?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Heb je het mp3tje nog gehoord wat ik voor je gemaakt heb?
Ik heb nog nooit gepiest terwijl mijn vriend er tegenover stond..
Ligt eraan... ik vind het alleen leuk als Nadia er van in de stress raakt.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:13 schreef farceman het volgende:
Hoop dat Brian Amanda helemaal sufneukt war Nadia naast ligt , hahaha
Bedankt, wat goed dat jij dat verstond.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
Openingszet van Huub
"ik krijg vaak in brieven: pas op voor jaap"
Jaap "en terecht"
Huub "het is moeilijk, hoor, vertrouwen"
Het was wel het plan geloof ik, B en A die flink van bil gaan met Nadia ernaast. Masterplan van Melisa.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Ligt eraan... ik vind het alleen leuk als Nadia er van in de stress raakt.
weerzinwekkend hoe snel Jaap zich nu weer inlikt bij huub en lieke na ze eerst als een blok te hebben laten vallen.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:06 schreef Peter6000 het volgende:
Huub.![]()
Hoe kom je er bij? Moest? Hij dacht aan dennis een sterk iemand te hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:07 schreef rooie3 het volgende:
Goed zo Huub ontferm je maar over Japio.
Japio moest gewoon met Dennis bonden maar had hij heel geen zin in.
Japio en Huub samen blijft toch het mooiste.
oe, die is best leukquote:Op maandag 2 juli 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was wel het plan geloof ik, B en A die flink van bil gaan met Nadia ernaast. Masterplan van Melisa.
Er waren grotere belangen zei hij net tegen Huub.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij? Moest? Hij dacht aan dennis een sterk iemand te hebben.
Tjonge jonge Ik ga naar bed.![]()
jajajajajaquote:Op maandag 2 juli 2007 01:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er waren grotere belangen zei hij net tegen Huub.
Ligt er dus dik op dat het moest van achter.
Ik accepteer het wel. Jaap doet dat uit zakelijke overwegingen en niet uit "vriendschap" of een andere emotie.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:17 schreef itsme het volgende:
[..]
weerzinwekkend hoe snel Jaap zich nu weer inlikt bij huub en lieke na ze eerst als een blok te hebben laten vallen.![]()
Dank u!quote:Op maandag 2 juli 2007 01:17 schreef LoveProfusion het volgende:
http://download.yousendit.com/550DF0881E9FA9B3 dit is een mp3 die ik gemaakt heb van het Lobasca telefoontje..
valt wel mee toch, gewoon een leuk fokjequote:Op maandag 2 juli 2007 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar daar stoten ze Nadia ook meteen mee af, lijkt me.
Maar uit diezelfde zakelijke overwegingen laat ie je ook binnen een seconde weer vallen.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik accepteer het wel. Jaap doet dat uit zakelijke overwegingen en niet uit "vriendschap" of een andere emotie.
Misschien is dat wel betrouwbaarder dan "vriendschap"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |