I confess, ik had 'm bij 280 al klaar staan.quote:
Ik begon bij 293, maar toen ging t opeens zo snel...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
I confess, ik had 'm bij 280 al klaar staan.
Past niet, naast dat je alle é-tjes weg laat vallen.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zou dan alleen nog een nummertje in moeten
I confess again dat ik me liet leiden door m'n winamp.quote:
Maar het ging over t huwelijk van Suijk...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:27 schreef Bos81 het volgende:
Gelukkig deze.
De andere TT vind ik allesbehalve leuk. MM en ik hebben helemaal niks samen, dus vind ik de TT niet horen
Ik zie é's staan dus daar begin ik niet aanquote:
In mijn TT zitten toch geen é's.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zie é's staan dus daar begin ik niet aan
We lopen vast op de zaken vooruit Bossiequote:Op zondag 1 juli 2007 23:27 schreef Bos81 het volgende:
De andere TT vind ik allesbehalve leuk. MM en ik hebben helemaal niks samen, dus vind ik de TT niet horen
Jij moet maar eens wat sneller wordenquote:
Hoeveel scheelde 't? 2 seconden?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:27 schreef Bos81 het volgende:
Gelukkig deze.
21 posts of zoquote:
5 seconden, gok ik. Regardless had je sneller moeten zijn.quote:
Ik voel me helemaal niet op de kast gejaagd. Ik heb gewoon schoon genoeg van dat gedoe rond Memento en mij. Ik heb echt spijt van mijn gedrag t.o.v. haar de laatste maanden.quote:
Die minnaar kan nu wel de kast uit komen.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben in shock.
Wah! is het al zo laat???quote:
Ik heb PES6 gekochtquote:Op zondag 1 juli 2007 23:32 schreef VoreG het volgende:
Whehehe die andere titel
Nu al!quote:
Goedzo!quote:
Nee, voor 15 euri's via FOK!, 2e hands voor de X360.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu al!
Voor de PC?
Zo ja dan moet je even op evo-web.co.uk kijken en dan de superpatch halen. Alle updates, Bundesliga erbij, HD Logo's, HD Shirts etc etc.
PES6 kan je niet vergelijken met PES7 die er aan komt vor de Xbox.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, voor 15 euri's via FOK!, 2e hands voor de X360.
Dat is me alleen om te kijken of ze me kunnen overtuigen om PES7 te kopen ipv FIFA08.
En de reden daarvan is?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
PES6 kan je niet vergelijken met PES7 die er aan komt vor de Xbox.
PES 6 had zo veel beter kunnen zijn
*roept*quote:Op zondag 1 juli 2007 23:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die minnaar kan nu wel de kast uit komen.
En dan koop je em nog voor 360 ook.. Dat is de grootste flop mbt PESquote:Op zondag 1 juli 2007 23:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, voor 15 euri's via FOK!, 2e hands voor de X360.
Dat is me alleen om te kijken of ze me kunnen overtuigen om PES7 te kopen ipv FIFA08.
Op de PC heb ik em al gespeeld.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dan koop je em nog voor 360 ook.. Dat is de grootste flop mbt PES...
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*roept*
Er komt alleen een katje uit het kattenluik op mijn lokroep![]()
wil ik dit weten?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Tja... zal ik dan ook maar achter die billen gaan liggen dan?
daar gaat mijn bioritme weerquote:
Jurgen Colin!quote:Op maandag 2 juli 2007 09:42 schreef Mindstate het volgende:
morningHet is veel te stil rond Ajax, ik hoop op één of ander talent uit Zuid-Amerika ofzo
Dank je Borisz, gaat helemaal lukkenquote:
als je de zon maar mee terug neemt naar Nederland, nu is het hier beetje slecht weerquote:Op maandag 2 juli 2007 10:58 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dank je Borisz, gaat helemaal lukken![]()
Alleen zoek ik nog iemand om mijn veel te zware koffer te zeulen
Dat gaat nu lastig wordenquote:Op maandag 2 juli 2007 10:56 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is geen 9 over 9 ray![]()
![]()
Veel plezier LFY![]()
Héé, dat doe ik natuurlijk met alle plezier voor julliequote:Op maandag 2 juli 2007 10:59 schreef borisz het volgende:
[..]
als je de zon maar mee terug neemt naar Nederland, nu is het hier beetje slecht weer![]()
Welke zon ga je naar toequote:Op maandag 2 juli 2007 10:58 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dank je Borisz, gaat helemaal lukken![]()
Alleen zoek ik nog iemand om mijn veel te zware koffer te zeulen
Turkijë, heb ik pas 20 keer langs zien komen.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Welke zon ga je naar toe
welk land dus![]()
O oke ... ik lees tegenwoordig niet alles meer, geen tijdquote:Op maandag 2 juli 2007 11:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Turkijë, heb ik pas 20 keer langs zien komen.
Je kan ook behoorlijk overdrijven natuurlijk........quote:Op maandag 2 juli 2007 11:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Turkijë, heb ik pas 20 keer langs zien komen.
Blijf jij nou maar drijven, ja, dat is wel handig.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:10 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Je kan ook behoorlijk overdrijven natuurlijk........![]()
Dank je Damzkiequote:Op maandag 2 juli 2007 12:14 schreef Damzkieee het volgende:
Veel plezier Loekie!
Goh waar heb ik zoveel vriendlijkheid aan verdiendquote:Op maandag 2 juli 2007 12:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar drijven, ja, dat is wel handig.
Hmm, ja, eens, die was wat grof.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:22 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Goh waar heb ik zoveel vriendlijkheid aan verdiend![]()
Callcenter. 1ste lijns HP Support, kan doorgroeien naar 2de lijns.quote:
Twenty4Help Maastricht.quote:
Ken het bedrijf verder niet... maar dat maakt niet uitquote:
Begin augustus, ga 1ste lijns HP support doen. Telefonisch of mail (welke van de 2 is nog onbekend).quote:Op maandag 2 juli 2007 13:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ken het bedrijf verder niet... maar dat maakt niet uitper wanneer en wat ga je er precies doen?
Ja maar welke het van de 8 cijfers is en dan ook nog 9 mogelijkheden, maakt 72 mogelijkheden om te proberen. Iets te veel dusquote:
ach, je moet toch wat te doen hebben tijdens de lunch.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar welke het van de 8 cijfers is en dan ook nog 9 mogelijkheden, maakt 72 mogelijkheden om te proberen. Iets te veel dus
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, je moet toch wat te doen hebben tijdens de lunch.
Nou inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:49 schreef Damzkieee het volgende:
Wunderbar? Klinkt als een Tell-sell product
Alles behalve.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:49 schreef Damzkieee het volgende:
Wunderbar? Klinkt als een Tell-sell product
Ja gefeliciteerd nog Suijk!!! Beetje laat maar goedquote:Op maandag 2 juli 2007 14:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Heey!
Van harte Suijk! Ik begon er een paar dagen geleden al over hier, ik dacht al dat het snel zou gebeuren. Niemand reageerde toen. Maar ja.
Jupiler vaten kunnen er dus ook in?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alles behalve.
Koelt binnen een paar uur ipv 15 uur zoals de andere biertaps en alle bierfusten kunnen erin.
Niet alles hoeft een toffe naam te hebben.
Geschikt voor merk(en) Amstel, Amstel 1870, Amstel Bokbier, Bavaria, Brand, Brand Urtyp, Dommelsch, Grolsch, Heineken, Hertog Jan, Hooghe Bock, Jupiler, Leffe, Wieckse Witte, Murphy's Irish Red, Affligem Blondquote:Op maandag 2 juli 2007 14:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jupiler vaten kunnen er dus ook in?
Das lekker romantischquote:Op maandag 2 juli 2007 14:33 schreef Bos81 het volgende:
Dat lijkt me niet toevallig. HIj zal ook wel naar Frankrijk op huwelijksreis gaan.
NIet de hele reis natuurlijk. 1 etappen kan toch nog wel. De omgeving daar lijkt me best wel mooiquote:Op maandag 2 juli 2007 14:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Das lekker romantischje hele huwelijksreis langs de weg staan
150 verschillende bierenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jupiler vaten kunnen er dus ook in?
Hoeveel m2?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:54 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag
Net terug uit Wageningen, de sleutels van mn kamer liggen naast me. Zag er allemaal netjes uit
Wageningen. Waarom?!quote:Op maandag 2 juli 2007 15:54 schreef EnGCatjuh het volgende:Middag
Net terug uit Wageningen, de sleutels van mn kamer liggen naast me. Zag er allemaal netjes uit
Was in een andere flat. En dan nog alleen het dak (maar wel ook cv, gas, elektra, etcquote:
14 ongeveer, met gezamelijke keuken, douches, etc.quote:
Blijf ik bij jou uit de buurtquote:
Wageningen is dichterbij Utrecht dan IJmuiden, dacht ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Was in een andere flat. En dan nog alleen het dak (maar wel ook cv, gas, elektra, etc)
[..]
14 ongeveer, met gezamelijke keuken, douches, etc.
[..]
Blijf ik bij jou uit de buurt![]()
Sstquote:Op maandag 2 juli 2007 16:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wageningen is dichterbij Utrecht dan IJmuiden, dacht ik.
Zou je denkenquote:Op maandag 2 juli 2007 16:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wageningen is dichter bij Utrecht dan IJmuiden dacht ik zo.
Biiiiiig mistake!quote:
Ik handel puur op instinct.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Biiiiiig mistake!
Voreg denkt niet.
Is de FOK tourmanager al open?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb me net eens m'n tourploeg proberen rond te maken, research gedaan enzovoort. De laatste 3 plekken twijfel ik nog over.
Zo zeg, nu al?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:17 schreef borisz het volgende:
Kraai gaat beginnen op rtl7
Goede middag!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:03 schreef Beschouw het volgende:
Hoi Hools
Is er al nieuws van golfer? Al weggestuurd of zo?
Dat wordt afkickverschijnselen golfert!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede middag!
Net thuis van eerste werkdagje.
Gelijk vanmorgen begonnen met 3 vergaderingen achter elkaar.
Daarna wat gesprekken met collega's gevoerd om ze wat te leren kennen.
Best wel vermoeiend, zo'n eerste dag vol nieuwe indrukken, maar mijn collega's lijken mij vooralsnog erg aardige mensen.
De rest van de maand verder allerlei trainingen doen en lekker meelopen met wat mensen.
FOK!-en op het werk zit er absoluut niet in.
Fok-en zit er wel in, duurt alleen 3 maanden voordat je in het ritme zit van een kantoorbaanquote:Op maandag 2 juli 2007 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede middag!
Best wel vermoeiend, zo'n eerste dag vol nieuwe indrukken, maar mijn collega's lijken mij vooralsnog erg aardige mensen.
De rest van de maand verder allerlei trainingen doen en lekker meelopen met wat mensen.
ach, niet fokken is vast veel makkelijker dan niet rokenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede middag!
Er zijn opvallend veel rokers daar, dus er is een keurige overdekte, goed geventileerde ruimte voor de rokers daar gecreëerd.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:58 schreef Againzender het volgende:
ach, niet fokken is vast veel makkelijker dan niet roken
Moet ik ook nog aanmaken, ik maak er meestal 1 op goed geluk.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb me net eens m'n tourploeg proberen rond te maken, research gedaan enzovoort. De laatste 3 plekken twijfel ik nog over.
Thx. Goed dat jou je 1ste dag goed is bevallen!quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:27 schreef VoreG het volgende:
Ik ga bank hangen, zo'n tap is niet goed voor me. Gaat veel te hard, tot morgen
quote:Op maandag 2 juli 2007 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede middag!
Congrats!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:38 schreef pascalheister het volgende:
thuis
net terug van een 2e gesprek bij een aannemer, kan na de bouwvak daar beginnen
Je bent er wel een beetje laat mee hoor mich!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:01 schreef methodmich het volgende:
Drie spelers op stage bij Ajax Stoere namen!
mja ervaring in welke zin, die 4 dagen doen niet zo heel veel hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 19:45 schreef Bos81 het volgende:
Komt nog wel. Ik doe nu iig ervaring op. Zolang ik het daar goed doe, is het uiteraard een pluspunt
Dat klopt ook weer. Maar grote kans dat ik dit langer mag doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja ervaring in welke zin, die 4 dagen doen niet zo heel veel hoor
Ik dacht dat die er wel op zou staan. Was niet zo en dan moet je eerst toestemming vragen om te posten enzovoort en dat kon pas om 19.00quote:Op maandag 2 juli 2007 20:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je bent er wel een beetje laat mee hoor mich!
Ja, kutmods in vbl ook altijdquote:
zoek je problemen joh? je zegt het maar hoor? Dan roepen we onze blauwe matties erbijquote:
Heb anders nog nooit politie gezien in Velsen Noordquote:Op maandag 2 juli 2007 20:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoek je problemen joh? je zegt het maar hoor? Dan roepen we onze blauwe matties erbij
Ik ken wel een agent die uit Velsen-Noord komtquote:Op maandag 2 juli 2007 21:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heb anders nog nooit politie gezien in Velsen Noord
We hebben hier een wijkplatform waar 1 keer in de week een Marokkaan en een vrouw een vragenuurtje doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ken wel een agent die uit Velsen-Noord komt![]()
Yups. Kwartfinale bereikt.quote:
voor een jongenquote:
quote:
* RayMania kijkt in eends fotoboek.quote:
Doe eens niet net als DAM.quote:
Veel plezier!quote:
Wie of wat is DAMquote:
diego ....... moet ik het afmaken ?quote:
Veel plezier!quote:
Have fun!quote:
quote:
Precies, ik heb hier thuis wel zo'n nep bloemending hangenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zie Bos idd niet snel in een Hawaii-shirtje lopen...
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Carnaval
Precies, waar is VoreG als je hem nodig hebt?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Zo moeten mensen van boven de rivieren er inderdaad over denken
Die ligt dronken op de bankquote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies, waar is VoreG als je hem nodig hebt?
Met zn Wunderbar op zn schootquote:
Doe ik ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Zo moeten mensen van boven de rivieren er inderdaad over denken
Typische teksten op zomerkaartjesquote:Op maandag 2 juli 2007 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Strandhuisje
En een nieuw subforum.
Niks voor mij in ieder geval
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Typische teksten op zomerkaartjes
zou toch een topic kunnen worden met een aantal droge grappen erin !
quote:
Die heb ik al binnen, vijf seizoenenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:11 schreef DarkShine het volgende:
Jeugdsentiment
Ben alle seizoenen van het A-Team aan het downloaden & branden. Niet om te kijken, gewoon om te hebben
Hij komt boven de rivieren. Dan MOET hij er zo overdenken. Carnaval is iets voor onder de rivieren niet voor mensen boven de rivieren. Dat er een enkeling wel eens hier komt met/vanwege carnaval, okee. Maar het gros moet er een hekel aan houden.quote:
wat is er in godsnaam op tegen om een biertje te drinken en met jan en alleman slap te lullen ?quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:36 schreef appelsientje het volgende:
Tijd om maar weer eens te slapen
fijne avond
Verkleed en dronken mn buurvrouw in de kont neuken in een donker steegje kan ook wel gewoon die andere 358 dagen van het jaarquote:Op maandag 2 juli 2007 22:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat is er in godsnaam op tegen om een biertje te drinken en met jan en alleman slap te lullen ?
Daar heb ik geen carnaval voor nodigquote:Op maandag 2 juli 2007 22:38 schreef Bjoro het volgende:
wat is er in godsnaam op tegen om een biertje te drinken en met jan en alleman slap te lullen ?
We hebben een winnaar!quote:
Goed gesproken.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij komt boven de rivieren. Dan MOET hij er zo overdenken. Carnaval is iets voor onder de rivieren niet voor mensen boven de rivieren. Dat er een enkeling wel eens hier komt met/vanwege carnaval, okee. Maar het gros moet er een hekel aan houden.
veel mensen wel, denk ik !quote:
Moeten ze eerst het paleis op de dam slopenquote:
Ik blijf ook de andere dagen van het jaar weg uit Amsterdamquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik blijf ook de andere dagen van het jaar weg uit Amsterdam
358 andere dagen van het jaarquote:Op maandag 2 juli 2007 22:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verkleed en dronken mn buurvrouw in de kont neuken in een donker steegje kan ook wel gewoon die andere 358 dagen van het jaar
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik blijf ook de andere dagen van het jaar weg uit Amsterdam
Carnaval vieren die mafketels toch altijd een week?quote:
Nee, zaterdag, zondag, maandag en dinsdagquote:Op maandag 2 juli 2007 22:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Carnaval vieren die mafketels toch altijd een week?
7 dagen carnaval, denk ik (denkt hij !)quote:
mooie potquote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef Ole het volgende:
zat even misa te kijken
Wij begonnen op vrijdag de spaarkas te legen en woensdag eindigen met haringhappenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, zaterdag, zondag, maandag en dinsdag
je kent mequote:
Mooi om te zien dit. Er gaan er hoop ik nog veel volgen. Hij heeft mijn respect.quote:
tong...ga eens los .....quote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef tong80 het volgende:
Mooi om te zien dit. Er gaan er hoop ik nog veel volgen. Hij heeft mijn respect.
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:06 schreef Bjoro het volgende:
1980: Olympische spelen Lake Placid met Ned. IJshockeyers
Kan goed door de voornaam komenquote:
Haringhappen is inderdaad de afsluiter van Carnaval, maar dan is het hossen, bierdrinken en gek doen al over.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij begonnen op vrijdag de spaarkas te legen en woensdag eindigen met haringhappen
waarom moet ik toch ineens aan De Vlieger denken ?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Kan goed door de voornaam komen
Goede eigenschap
Ohw ze beginnen hier altijd vrijdag en je hebt ook nog 11.11quote:Op maandag 2 juli 2007 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, zaterdag, zondag, maandag en dinsdag
ik open wel een nieuwe !quote:
had hij 1 jaar eerder moeten doen, dan had hij mijn respect. Nu is het gewoon omdat anderen het ook gedaan hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi om te zien dit. Er gaan er hoop ik nog veel volgen. Hij heeft mijn respect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |