I confess, ik had 'm bij 280 al klaar staan.quote:
Ik begon bij 293, maar toen ging t opeens zo snel...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
I confess, ik had 'm bij 280 al klaar staan.
Past niet, naast dat je alle é-tjes weg laat vallen.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zou dan alleen nog een nummertje in moeten
I confess again dat ik me liet leiden door m'n winamp.quote:
Maar het ging over t huwelijk van Suijk...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:27 schreef Bos81 het volgende:
Gelukkig deze.
De andere TT vind ik allesbehalve leuk. MM en ik hebben helemaal niks samen, dus vind ik de TT niet horen
Ik zie é's staan dus daar begin ik niet aanquote:
In mijn TT zitten toch geen é's.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zie é's staan dus daar begin ik niet aan
We lopen vast op de zaken vooruit Bossiequote:Op zondag 1 juli 2007 23:27 schreef Bos81 het volgende:
De andere TT vind ik allesbehalve leuk. MM en ik hebben helemaal niks samen, dus vind ik de TT niet horen
Jij moet maar eens wat sneller wordenquote:
Hoeveel scheelde 't? 2 seconden?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:27 schreef Bos81 het volgende:
Gelukkig deze.
21 posts of zoquote:
5 seconden, gok ik. Regardless had je sneller moeten zijn.quote:
Ik voel me helemaal niet op de kast gejaagd. Ik heb gewoon schoon genoeg van dat gedoe rond Memento en mij. Ik heb echt spijt van mijn gedrag t.o.v. haar de laatste maanden.quote:
Die minnaar kan nu wel de kast uit komen.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben in shock.
Wah! is het al zo laat???quote:
Ik heb PES6 gekochtquote:Op zondag 1 juli 2007 23:32 schreef VoreG het volgende:
Whehehe die andere titel
Nu al!quote:
Goedzo!quote:
Nee, voor 15 euri's via FOK!, 2e hands voor de X360.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu al!
Voor de PC?
Zo ja dan moet je even op evo-web.co.uk kijken en dan de superpatch halen. Alle updates, Bundesliga erbij, HD Logo's, HD Shirts etc etc.
PES6 kan je niet vergelijken met PES7 die er aan komt vor de Xbox.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, voor 15 euri's via FOK!, 2e hands voor de X360.
Dat is me alleen om te kijken of ze me kunnen overtuigen om PES7 te kopen ipv FIFA08.
En de reden daarvan is?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
PES6 kan je niet vergelijken met PES7 die er aan komt vor de Xbox.
PES 6 had zo veel beter kunnen zijn
*roept*quote:Op zondag 1 juli 2007 23:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die minnaar kan nu wel de kast uit komen.
En dan koop je em nog voor 360 ook.. Dat is de grootste flop mbt PESquote:Op zondag 1 juli 2007 23:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, voor 15 euri's via FOK!, 2e hands voor de X360.
Dat is me alleen om te kijken of ze me kunnen overtuigen om PES7 te kopen ipv FIFA08.
Op de PC heb ik em al gespeeld.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dan koop je em nog voor 360 ook.. Dat is de grootste flop mbt PES...
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*roept*
Er komt alleen een katje uit het kattenluik op mijn lokroep![]()
wil ik dit weten?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Tja... zal ik dan ook maar achter die billen gaan liggen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |