R&P? Really? Mmmkay.
Ik ben redelijk klein.
quote:
Op maandag 2 juli 2007 09:46 schreef Sweetbeach het volgende:Ik ben zelf 2.02 en vind dit niet écht fijn. Tuurlijk er zijn ergere dingen en het heeft een paar voordelen, maar:
- je bent vrijwel ALTIJD (school/uitgaan/sport) de langste... (steekt boven iedereen uit)
In een drukke winkelstraat, bij een concert of in een kroeg zie ik voornamelijk ruggen.
quote:
- je zit krap in bus/vliegtuig
Niemand zit lekker in een bus of een vliegtuig.
quote:
- je moet vaak bukken bij dingen
Ik moet vaak op mijn tenen staan en dan nog kan ik bij veel dingen niet. Lang leve vriendelijke, lange heren in de supermarkt.
![]()
.
quote:
- bij uitgaan; je bent ALTIJD een stuk langer dan de heren, en nóg een stuk langer dan de dames
![]()
Euh, je bent vrijwel altijd langer dan iedereen, dus ook bij het uitgaan, ja. Het zou vrij vreemd zijn als je spontaan kromp als je de kroeg inliep.
Soms gebeurt het wel eens dat ik dénk dat ik langer ben als ik in de kroeg sta, maar da's de alcohol.
quote:
- kleren kopen gaat lastig etc. etc.
Same here.
Broek passen.... *rondje draaien voor de spiegel*.... mooie kont in de broek, sluit mooi aan, zit goed om de benen....
![]()
. Oh wacht, er ligt nog een halve meter broekspijp op de vloer.
![]()
.
quote:
- vaak reacties: 'zozo, jij blijft ook maar groeien'... 'zo jij bent ook lang zeg'
![]()
(goh
![]()
)
Smurf, dwerg, midget, onderdeur, bek op pootjes.
quote:
Dus lange mensen; hoe gaan jullie ermee om, zitten sommige misschien bij de 'club van lange mensen'
![]()
? De wereld vergaat niet, maar het heeft voor mij meer nadelen dan voordelen....
Gewoon blijven ademhalen.
Zie je, zo hebben we allemaal wel wat.
Oi!Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet