van een mug een giraffe maken zekerquote:Op maandag 2 juli 2007 09:52 schreef Slarioux het volgende:
Het probleem is zo groot als je zelf maakt natuurlijk.
Haha ja dat heb ik ook eens gehad. Vorige week moest ik nieuwe ID kaart aanvragen....vroeg die vent aan mij of ik nog steed 2 meter was...ik zeg ja....stilte.....ok.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:49 schreef Noway666 het volgende:
Enige lastige is dat ik in supermarkten altijd wel een vraag krijg om iets van de bovenste schappen te pakken.![]()
In een drukke winkelstraat, bij een concert of in een kroeg zie ik voornamelijk ruggen.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:46 schreef Sweetbeach het volgende:
Ik ben zelf 2.02 en vind dit niet écht fijn. Tuurlijk er zijn ergere dingen en het heeft een paar voordelen, maar:
- je bent vrijwel ALTIJD (school/uitgaan/sport) de langste... (steekt boven iedereen uit)
Niemand zit lekker in een bus of een vliegtuig.quote:- je zit krap in bus/vliegtuig
Ik moet vaak op mijn tenen staan en dan nog kan ik bij veel dingen niet. Lang leve vriendelijke, lange heren in de supermarkt.quote:- je moet vaak bukken bij dingen
Euh, je bent vrijwel altijd langer dan iedereen, dus ook bij het uitgaan, ja. Het zou vrij vreemd zijn als je spontaan kromp als je de kroeg inliep.quote:- bij uitgaan; je bent ALTIJD een stuk langer dan de heren, en nóg een stuk langer dan de dames
Same here.quote:- kleren kopen gaat lastig etc. etc.
Smurf, dwerg, midget, onderdeur, bek op pootjes.quote:- vaak reacties: 'zozo, jij blijft ook maar groeien'... 'zo jij bent ook lang zeg'(goh
)
Gewoon blijven ademhalen.quote:Dus lange mensen; hoe gaan jullie ermee om, zitten sommige misschien bij de 'club van lange mensen'? De wereld vergaat niet, maar het heeft voor mij meer nadelen dan voordelen....
Moeten ze die rekken maar niet zo hoog maken dat schattige kleine mensen er niet bij kunnenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:49 schreef Noway666 het volgende:
Enige lastige is dat ik in supermarkten altijd wel een vraag krijg om iets van de bovenste schappen te pakken.![]()
Zeur dan ook niet als ze iets niet meer hebben staan vanwege de beperkte winkelruimte.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Moeten ze die rekken maar niet zo hoog maken dat schattige kleine mensen er niet bij kunnen
Tuurlijk wel, moeten ze maar een groter winkeloppervlak inrichten met rekken niet hoger dan 170quote:Op maandag 2 juli 2007 10:12 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Zeur dan ook niet als ze iets niet meer hebben staan vanwege de beperkte winkelruimte.
Hahaha, schrik niet van de huurprijzen dat gaat per vierkante meter.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, moeten ze maar een groter winkeloppervlak inrichten met rekken niet hoger dan 170![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:07 schreef Kreator het volgende:
"goh, is het koud daarboven?"
"Nee, maar het stinkt hier wel naar dwergen."
Jaaa, ik vind t maar niks als je viendin een halve meter kleiner is, dus die moet toch eigenlijk ook wel de 1.80 halen ofzo..quote:Op maandag 2 juli 2007 11:54 schreef l3laster het volgende:
wat ook een nadeel is, ik val niet op meisjes die 15 cm kleiner zijn of meer :S
mensen hebben altijd wel wat te klagenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:58 schreef longinus het volgende:
Meestal klagen ze over te dik zijn, lang is weer eens wat anders
Wie lang is moet bukken en zijn benen opvouwen, wie klein is moet continu op de teentjes staan en kan vaak niet met de voeten bij de grond als er op een gemiddelde stoel wordt gezeten... Alles heeft zo zijn voor- en nadelen.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:46 schreef Sweetbeach het volgende:
Ik ben zelf 2.02 en vind dit niet écht fijn. Tuurlijk er zijn ergere dingen en het heeft een paar voordelen, maar:
- je bent vrijwel ALTIJD (school/uitgaan/sport) de langste... (steekt boven iedereen uit)
- je zit krap in bus/vliegtuig
- je moet vaak bukken bij dingen
- bij uitgaan; je bent ALTIJD een stuk langer dan de heren, en nóg een stuk langer dan de dames
- kleren kopen gaat lastig etc. etc.
- vaak reacties: 'zozo, jij blijft ook maar groeien'... 'zo jij bent ook lang zeg'(goh
)
Dus lange mensen; hoe gaan jullie ermee om, zitten sommige misschien bij de 'club van lange mensen'? De wereld vergaat niet, maar het heeft voor mij meer nadelen dan voordelen....
JUISTEM!!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:29 schreef WalkingSolo het volgende:
Ik ben 1.97 meter en zou voor geen goud willen ruilen met iemand van in de 1.80 meter. Maar ook niet met iemand die over de 2 meter is. Dat is net zo'n lengte dat 36 lengtemaat te kort is, een stationcar te klein, en schoenen niet (meer) in je maat te krijgen zijn.![]()
Genoeg lange mensen in Nederland, dat valt ook wel weer mee dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:46 schreef Sweetbeach het volgende:
In het vliegtuig zijn er genoeg plaatsen met extra beenruimte die je (vaak kosteloos) kan aanvragen.quote:- je zit krap in bus/vliegtuig
Beter dan een krukje pakken omdat je er niet bij kan.quote:- je moet vaak bukken bij dingen
Veel vrouwen vallen op lange mannen en kleine mensen gaan mooi voor je aan de kantquote:- bij uitgaan; je bent ALTIJD een stuk langer dan de heren, en nóg een stuk langer dan de dames
Nooit last van gehad.quote:- kleren kopen gaat lastig etc. etc.
Het is wat.quote:- vaak reacties: 'zozo, jij blijft ook maar groeien'... 'zo jij bent ook lang zeg'(goh
)
Dat is een fabeltje.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef PizzaSalami het volgende:
Veel vrouwen vallen op lange mannen en kleine mensen gaan mooi voor je aan de kant.
Nee sorry, ik heb echt nergens last van met mijn 1.99m, ik zie bijna alleen maar voordelen en de nadelen... je kan er over klagen maar daar heb je ook niks aan. Live with itquote:Op maandag 2 juli 2007 09:46 schreef Sweetbeach het volgende:
lekker boeiend
- je zit krap in bus/vliegtuig
eens, irritant maar zó erg ook weer niet
- je moet vaak bukken bij dingen
oh noez, mijn rug
- bij uitgaan; je bent ALTIJD een stuk langer dan de heren, en nóg een stuk langer dan de dames
kijk je mooi overal overheen, geen last van ellebogen in je gezicht, en het bier in de lucht houden om door de drukte te lopen is ook makkelijker
- kleren kopen gaat lastig etc. etc.
ik koop bijna alles tegenwoordig gewoon bij H&M en WE, nérgens last van
- vaak reacties: 'zozo, jij blijft ook maar groeien'... 'zo jij bent ook lang zeg'(goh
)
jezus, als je dát al niet kan hebben
Dus lange mensen; hoe gaan jullie ermee om, zitten sommige misschien bij de 'club van lange mensen'? De wereld vergaat niet, maar het heeft voor mij meer nadelen dan voordelen....
Helemaal nietquote:Op maandag 2 juli 2007 14:11 schreef LasTeR het volgende:
Ik ben lekker 1.84.Dat is toch wel een goede lengte.
Meestal gaan lange mannen voor mij aan de kant.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Veel vrouwen vallen op lange mannen en kleine mensen gaan mooi voor je aan de kant.
Dit gaat niet helemaal op, helaas. Lange mensen zullen in een vliegtuig (net als erg kleine mensen, overigens), altijd beroerder zitten dan anderen - zelfs met beenruimte. De zitting is te laag voor hen, de zitting is te kort, de lendensteun duwt tegen hun stuitje in plaats van in de onderrug en de nek/hoofdsteun duwt in hun schouderbladen, waardoor ze in een erg onnatuurlijke bocht terecht komen. Beenruimte is in dit opzicht écht niet het enige...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef PizzaSalami het volgende:
In het vliegtuig zijn er genoeg plaatsen met extra beenruimte die je (vaak kosteloos) kan aanvragen.
In de bus zijn er altijd wel een aantal plaatsen waar je wat ruimer zit.
Zo heb ik het toch nooit echt ervaren, ben zelf 2 meter. Nu moet ik ook zeggen dat ik nooit langer dan 5,5 uur heb gevlogen aan een stuk door.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef innovative het volgende:
[..]
Dit gaat niet helemaal op, helaas. Lange mensen zullen in een vliegtuig (net als erg kleine mensen, overigens), altijd beroerder zitten dan anderen - zelfs met beenruimte. De zitting is te laag voor hen, de zitting is te kort, de lendensteun duwt tegen hun stuitje in plaats van in de onderrug en de nek/hoofdsteun duwt in hun schouderbladen, waardoor ze in een erg onnatuurlijke bocht terecht komen. Beenruimte is in dit opzicht écht niet het enige...
Het comfort-argument is eigenlijk het echt duidelijke nadeel aan lang zijn, imo.
Misschien een handvol lange boerinnen uit het Noorden jah, verder zou ik dit niet als feit willen benoemen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef cesareborgia het volgende:
vrouwen zijn gek op lange mannen jonge , zeur niet
volgens mij is iemand hier beneden de 1m80quote:Op maandag 2 juli 2007 14:30 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Misschien een handvol lange boerinnen uit het Noorden jah, verder zou ik dit niet als feit willen benoemen.
Vast wel iemand ja.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:33 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
volgens mij is iemand hier beneden de 1m80
Niet alleen in het noorden hoor, maar goed dat boeit ook eigenlijk vrij weinig.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:30 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Misschien een handvol lange boerinnen uit het Noorden jah, verder zou ik dit niet als feit willen benoemen.
En waarom dan niet?quote:
Nee, boven de 1.80 maar onder de 1.90.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:33 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
volgens mij is iemand hier beneden de 1m80
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |