Smakelijkquote:
Terroristquote:Op zondag 1 juli 2007 17:41 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
tvp
Wat kan D_A dat toch subtiel zeggen... kuttopic slotjequote:Op zondag 1 juli 2007 18:19 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind dat mstr om André Hazes Adoratie-topic al een perm ban mag krijgen
Ja, ik had het veel simpeler gezegd: mstr-topic, slotje. (14.gif)quote:Op zondag 1 juli 2007 18:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wat kan D_A dat toch subtiel zeggen... kuttopic slotje
+1 scherpquote:Op zondag 1 juli 2007 18:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik had het veel simpeler gezegd: mstr-topic, slotje
Andre HAzesquote:Op zondag 1 juli 2007 18:19 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind dat mstr om André Hazes Adoratie-topic al een perm ban mag krijgen
Ok, jij erbij.quote:
Kom een keer mee naar Ajax bij een grote wedstrijd, standaard Hazes die gedraait word en het hele stadion doet meequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:47 schreef Borkydude het volgende:
Fijne muziek als je bezopen bent
Ik meen me een moment te herrineren waarop Rena en ik straalbezopen op een bootje in de gracht zaten met een man of 30, op koninginnenach, en iedereen Bloed, Zweet en Tranen zingen
Je denkt toch niet dat hij dit leest hequote:Op zondag 1 juli 2007 18:30 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Kom een keer mee naar Ajax bij een grote wedstrijd, standaard Hazes die gedraait word en het hele stadion doet mee
Zet frans bauer in en iedereen doet meequote:Op zondag 1 juli 2007 18:30 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Kom een keer mee naar Ajax bij een grote wedstrijd, standaard Hazes die gedraait word en het hele stadion doet mee
Dat dan weer niet he, we zijn geen kampersquote:Op zondag 1 juli 2007 18:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zet frans bauer in en iedereen doet mee![]()
Niet ?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:39 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Dat dan weer niet he, we zijn geen kampers![]()
Nee, dat lijkt maar zoquote:Op zondag 1 juli 2007 18:39 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Dat dan weer niet he, we zijn geen kampers![]()
HAI LIS, HOEST NOU ?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:40 schreef liiszle het volgende:
HOI!
én joel!quote:
ja puickend, jij ?quote:
Jeweettststststquote:
Die blonde hunkquote:
Het gaat altijd over jouquote:Op zondag 1 juli 2007 18:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hééé het ging over mij.
Johquote:
Sorry, ik zal volgende keer met minder wielspin wegrijden.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:56 schreef nijnja het volgende:
*dr hangt een raar geurtje in de lucht...
Erg gevat.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:59 schreef oshiro het volgende:
[..]
Sorry, ik zal volgende keer met minder wielspin wegrijden.
Die nietquote:Op zondag 1 juli 2007 18:59 schreef oshiro het volgende:
[..]
Sorry, ik zal volgende keer met minder wielspin wegrijden.
quote:
Hey jijquote:
van?quote:
stomquote:
Heuyquote:Op zondag 1 juli 2007 19:12 schreef Monotomo het volgende:
Hoi!
Nee, baggeruserquote:
Waarom danquote:
Okeequote:
Er hing iets raars in de lucht zei ik tochquote:Op zondag 1 juli 2007 19:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Eerst ruik je wat.
En dan weer niet.
![]()
quote:
quote:
Fansquote:
Ach er gaan zoveel mensen kapotquote:Op zondag 1 juli 2007 19:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Stom voor jou.
Ik blijf tenminste heel.
quote:
Ik blijf heel tot mijn midlife crisis.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ach er gaan zoveel mensen kapot![]()
Oke kusjequote:Op zondag 1 juli 2007 19:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik blijf heel tot mijn midlife crisis.
Ben jij altijd zo opstandigquote:
Niet iedereen gaat op je avances in, monsieur Véloquote:Op zondag 1 juli 2007 19:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo opstandig![]()
Geef hem maar snel een kusje dan.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat op je avances in, monsieur Vélo.
Eh... rightquote:
WEET IK OOK WELquote:
Wil je erover praten?quote:
Nee ik wil gewoon doodquote:
Doe dat nou niet, dat geeft zo'n troepquote:
Alleen een frame en wat banden niet veul meerquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Alleen een frame en wat banden niet veul meer![]()
![]()
![]()
Ventiel losdraaien is voldoende.quote:
JAhwelquote:
Oja joh?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:07 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Oschiro je gaat me slopen volgens iemand op de msn van Lis
SEXXXXXXXXXXYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Eric en ik gaan een kindje maken![]()
Jeweetsquote:
Bartjequote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:32 schreef liiszle het volgende:
LANDDDDDDDDD VAAAAAAAAAAN MAAASSSS EEEN WAAAAAAAALL
Jij was er nietquote:
Ik slacht een geit op je begrafenisquote:
wtfquote:
en de ijsselquote:Op zondag 1 juli 2007 20:32 schreef liiszle het volgende:
LANDDDDDDDDD VAAAAAAAAAAN MAAASSSS EEEN WAAAAAAAALL
quote:
Volgens mij niet? maarre heb jij misschien het dopje van mn luchtbed gevonden daar?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef eRrrrJeee het volgende:
angelo, is amanda de helft van der pyama vergeten?
nop[e, alleen een pyama ding deelquote:Op zondag 1 juli 2007 21:20 schreef Angelob het volgende:
[..]
Volgens mij niet? maarre heb jij misschien het dopje van mn luchtbed gevonden daar?
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:16 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
![]()
nog steeds staat dat account van amanda aan![]()
quote:
Stop je je vinger drinquote:
Kloptquote:Op zondag 1 juli 2007 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Baard ja
Van de week gaat hij er weer af jaquote:
Baarden zijn zooooo 1973quote:
Ach, soms heb je gewoon geen zin om je om de dag te scherenquote:
Klopt. Mn moeder begint alleen al bij het minste of geringste te zeikenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, soms heb je gewoon geen zin om je om de dag te scheren
Is dat je pa ja ?quote:
Nee, mn pa heeft alleen een dikke snorquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 1 juli 2007 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt. Mn moeder begint alleen al bij het minste of geringste te zeiken
Is Bram jouw pa ?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, mn pa heeft alleen een dikke snor
[afbeelding]
Ja, is dat ergquote:
Walibiquote:Op zondag 1 juli 2007 21:38 schreef Liefste. het volgende:
Bitchboys.
Vandaag was geweldig!
Morgen Walibi, wat een feesten toch allemaal!
Beter dan Geer iigquote:
Zal ik het je leren ?quote:
Idd, en morgen een vluggertjequote:Op zondag 1 juli 2007 21:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar het zal wel een vroegertje worden vandaag denk ik zomaar.
dankjequote:
Mwoah.quote:
de drummer van Krezipquote:Op zondag 1 juli 2007 21:42 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Bram wie?
We hebben dit jaar in totaal 5 uur uitval -tegenover 5 dagen uitval vorig jaar- gehad, dus het mag ook wel! En we moesten er een webkwest (quote:Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WalibiOMG
Vroegâh, vroegâh gingen wij naar een educatief verantwoord park als het Archeon, waar je nog wat leerde over de cultuur en samenleving van weleer. Maar nee hoor, tegenwordig moet het allemaal maar leuk zijn en moet er lol gemaakt worden, dus gaat de jeugd naar atractieparken, waar ze de hele dag dom vermaakt worden. Het is een schande; ronduit een schande; de jeugd wordt dom gehouden!
[/opa zeikt]
quote:
What the fuck is een webkwestquote:Op zondag 1 juli 2007 21:44 schreef Liefste. het volgende:
[..]
We hebben dit jaar in totaal 5 uur uitval -tegenover 5 dagen uitval vorig jaar- gehad, dus het mag ook wel! En we moesten er een webkwest () over maken.
Ah ok, jij kan er dus over meepratenquote:
Owquote:
Dat is expres fout gespeld.quote:
Grafen in Six Flags *idioot blije poppetje dat jij adoreert* .quote:Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow
Ik zal wel oud en stoffig onderwijs hebben gehad ofso, dat ik dat niet weet
Wat zeik jij nou ?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is expres fout gespeld.
Alhoewel ik nooit weet of het -t of -d word.
Nog steeds is het een webquest.
Maar dan van webkwestie.
Ah, grafen nog welquote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Grafen in Six Flags *idioot blije poppetje dat jij adoreert* .
Waarom zeg jij altijd 'ofso'?
O, bedankt dat je het even uitlegt aan deze zogenaamde vmbo'er.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is expres fout gespeld.
Alhoewel ik nooit weet of het -t of -d word.
Nog steeds is het een webquest.
Maar dan van webkwestie.
Graag gedaan.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:54 schreef Liefste. het volgende:
[..]
O, bedankt dat je het even uitlegt aan deze zogenaamde vmbo'er.
Het is gewoon een term, net zoals BZW, stoplichtbediende en meer van dat soort 'hetmoderneleren'-termenquote:
Nee, terrorizing wel wou je zeggen ?quote:
Je moet je buren ook niet behangenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:56 schreef Ravii het volgende:
Hooi fuckrz.
ik vandaag hele dag behang enzo van de buur zitten halen![]()
leuk zo een volwasse zus
Nee, dat heeft zn zus gedaan, dat zegt hij toch ?quote:
Ik vind jou wel lief hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 22:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Terrorizing is een werkwoord gebruikt als bijvoegelijk naamwoord.
ORLYquote:Op zondag 1 juli 2007 22:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Terrorizing is een werkwoord gebruikt als bijvoegelijk naamwoord.
Wat doe je ?quote:
Ik heb er 3quote:
Nee gekquote:
picsquote:
Een fosterparents kindjequote:Op zondag 1 juli 2007 22:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb ook een zus, maar die woont in Mauritanië en krijgt elke maand wat spulletjes van ons, om te overleven.
Wat doe je ?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee gek![]()
Werk nu in een verpleeg te huis![]()
moet ik goed zoeken... maar verwacht niet teveelquote:
Ik sorteer palletsquote:Op zondag 1 juli 2007 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat doe je ?
- Bingoballetjes sorteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Ze zijn toch wel ouder dan 15 he ?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
moet ik goed zoeken... maar verwacht niet teveel
Jaquote:Op zondag 1 juli 2007 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een fosterparents kindje![]()
![]()
![]()
![]()
En maar mooie tekeningen opsturen![]()
16 21 21quote:Op zondag 1 juli 2007 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze zijn toch wel ouder dan 15 he ?![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik sorteer pallets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jajajajaja, ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Wij kregen op een dag een schoffeltje van Malawi.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb ook een zus, maar die woont in Mauritanië en krijgt elke maand wat spulletjes van ons, om te overleven.
Je stuurt er een euro per jaar heen en wat krijg je een paar tekeningen die je dus als onderzetter gebruiktquote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja
Nou, die tekeningen werken prima als onderzetter hoorNooit dezelfde
Post maar die foto'squote:
Net 18quote:
Die geef ik altijd wegquote:Op zondag 1 juli 2007 22:12 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Wij kregen op een dag een schoffeltje van Malawi.
Nou, je kan ze ook altijd nog in de wc gebruiken als wc papierquote:Op zondag 1 juli 2007 22:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je stuurt er een euro per jaar heen en wat krijg je een paar tekeningen die je dus als onderzetter gebruiktNee de afwas doen ho maar
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
KVP
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, je kan ze ook altijd nog in de wc gebruiken als wc papier
Dit moet lis zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef liiszle het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiii
I wanna love you but i better not touchquote:
Kan zo niet vinden, 1 kijkt scheel ander is er met een turk vandoor gegaan en die ander ken ik niet zo goe d:)quote:
Idd, anders stuur ik mn mongoloïde vriend op je afquote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
I wanna love you but i better not touch![]()
Leuk gezinquote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kan zo niet vinden, 1 kijkt scheel ander is er met een turk vandoor gegaan en die ander ken ik niet zo goe d:)
Lekker danquote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kan zo niet vinden, 1 kijkt scheel ander is er met een turk vandoor gegaan en die ander ken ik niet zo goe d:)
Jij hebt een mongoloide vriend ?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, anders stuur ik mn mongoloïde vriend op je af
Ja, Henrie tochquote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij hebt een mongoloide vriend ?![]()
Ach ik heb dr ook geen zin in, mn moeder en ik zijn de enige normale, papa is weg gegaan toen ik 1 was, zus hier gebleven, elke dag ruzie met mama... Begonnen op VWO, ruzie met mama, ging naar papa, vwo -> havo... havo -> vmbo, vmbo -> niets....quote:
Henrie ?quote:
Teringquote:Op zondag 1 juli 2007 22:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ik heb dr ook geen zin in, mn moeder en ik zijn de enige normale, papa is weg gegaan toen ik 1 was, zus hier gebleven, elke dag ruzie met mama... Begonnen op VWO, ruzie met mama, ging naar papa, vwo -> havo... havo -> vmbo, vmbo -> niets....
kwam ze een geweldige diehardfeyenoorder tegen, opeens was dr een kind, zonder ook maar iets te zeggen ziekenhuis belde, uw dochter ligt te bevallen (tegen mn moeder dan)... leuk, heeft ze 4 jaar lang volgehouden dat het van die feyenoorder is, is dus helemaal niet zo, schijnt van een turk te zijn en nu woont ze in turkije en alles hier achtergelaten enzo... komt hier niet mee terug en ik maak me dr ook niet druk over als zij daar wil zijn doet ze dat maar lekker... en andere is halfzusje en stiefzus, ga ik niet echt mee om...
Pfft, moet ik alles uitleggenquote:
Tis zondag, ik ben deze week de helft van mijn 100 hersencellen kwijt geraaktquote:Op zondag 1 juli 2007 22:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pfft, moet ik alles uitleggen
Wacht ff.
Ach zegt iedereen, maar ik heb echt zoiets van, oke haar keuze laat dr maar lekker gaan... Ik heb dr genoeg moeite ingestoken, geen zin om draan kapot te gaan... Ook heeft ze nog dikke schulden staan, en ze woonde op zichzelf (uiteindelijk). Mama heeft de sleutel, dus we hebben de spullen die wij (mama) gegeven heeft, terug gehaald, dat waren ongeveer de enige spullen met waarde, en anders is dat voor de deurwaarder... Ik zag nog meer spullen met waarde liggen, wil ik meenemen, zegt mama : Nee dat is niet van mij, ik ga niet stelen...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TeringDat van Feyenoord dan he
![]()
Wel een kutsituatie lijkt me
Ajaquote:Op zondag 1 juli 2007 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis zondag, ik ben deze week de helft van mijn 100 hersencellen kwijt geraakt![]()
Henrie is dus een (vriend) van mij die gelijk achter mijn pc springt als ik ff weg ben en vrienden gaat zoeken enzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Henrie, 17 jaar, ik ga volgend jaar hopelijk de tweede klas van VMBO BB doen (ik snap wiskunde niet) en ik houd van goudvissen en langpootspinnen kweken. Oja en ik woon in de Efteling
![]()
Neucken ?
Ik trek het me niet echt aan, ik kan zoiets prima uitsluiten, althans, ik ga dr niet aan kapot heb ik geen zin in, kben een machine ofzoquote:Op zondag 1 juli 2007 22:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tering zeg konijn, tough shit
Ja pcies, zulke dingen kan je dan maar beter los laten, anders ga je er kapot aanquote:Op zondag 1 juli 2007 22:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach zegt iedereen, maar ik heb echt zoiets van, oke haar keuze laat dr maar lekker gaan... Ik heb dr genoeg moeite ingestoken, geen zin om draan kapot te gaan... Ook heeft ze nog dikke schulden staan, en ze woonde op zichzelf (uiteindelijk). Mama heeft de sleutel, dus we hebben de spullen die wij (mama) gegeven heeft, terug gehaald, dat waren ongeveer de enige spullen met waarde, en anders is dat voor de deurwaarder... Ik zag nog meer spullen met waarde liggen, wil ik meenemen, zegt mama : Nee dat is niet van mij, ik ga niet stelen...
nee dan is het voor de deurwaarder...
ach ik zie het allemaal wel.... ik vind het allemaal wel best, ze maakt zichzelf drmee kapot (mn zus), het enige wat ik jammer vind is haar dochter, dat is hetgeen waar ik me druk over maak..
Nah, niet echt neequote:
Naja dat is het ook vaak ja, als je dr niet aan denkt gaat het prima...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja pcies, zulke dingen kan je dan maar beter los laten, anders ga je er kapot aanToch zal je het er wel eens moeilijk mee hebben als je er over denkt, lijkt me
Dat lijken me lastige momenten, de rest van de dag zal je er waarschijnlijk niet tot amper aan denken en dus last van hebben
Ja exact, ik ben bij mn beide oma's ook nog gewoon naar school gegaan (tot een paar dagen voor de begrafenis dan, toen helpen voorbereiden), dat werkt gewoon het beste met afleidingquote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Naja dat is het ook vaak ja, als je dr niet aan denkt gaat het prima...
Ik snap die mensen ook niet die als ze een beetje ziek zijn thuis gaan zitten, ja dan vererger je het alleen maar, juist als je dan wat gaat doen gaat het uit je hoofd...
Net als toen mn opa overleed, deed me vet veel pijn enzo, maar ik wilde gewoon naar school, dan heb ik afleiding enzo, anders ga je dr alleen maar de hele dag aan denken enzo, heb ik ook niets aan...
Vind ik wel, ik bedoel je moet het wel verwerken en ieder doet op zn eigen manier, maar ik ga dr juist aan kapot als ik draan blijf denken...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja exact, ik ben bij mn beide oma's ook nog gewoon naar school gegaan (tot een paar dagen voor de begrafenis dan, toen helpen voorbereiden), dat werkt gewoon het beste met afleiding
Ja erg hequote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vind ik wel, ik bedoel je moet het wel verwerken en ieder doet op zn eigen manier, maar ik ga dr juist aan kapot als ik draan blijf denken...
Wat een diepte op een zondagavond
We hebben iedereen weg gejaagdquote:Op zondag 1 juli 2007 22:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja erg heIk ga maar ff kijken of er bij mn ouders nog wat te rellen valt
En hoe komt datquote:
RJquote:Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik ga naar bed.. neem nog 2 asprines en dan lekker slapen
Ik schrokquote:
Wat moet je?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:05 schreef Blaxje het volgende:
Irene.
Sorryquote:
HaI reenquote:
Ik van Chiller Twistquote:Op maandag 2 juli 2007 01:35 schreef oshiro het volgende:
Sowee, het leeft hier gewoon nog.
Ik luister naar de oorstrelende klanken van Parabola van Tool.
Ik van radio 538quote:Op maandag 2 juli 2007 01:35 schreef oshiro het volgende:
Sowee, het leeft hier gewoon nog.
Ik luister naar de oorstrelende klanken van Parabola van Tool.
Hal?quote:
Halal-verantwoordquote:
Hai Ireen <> Hai Reen <> HaI reenquote:
Smoesjes, gewoon Ha Ireen maar dan met de spatie op de verkeerde plekquote:Op maandag 2 juli 2007 01:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hai Ireen <> Hai Reen <> HaI reen
Moeilijk moeilijk zo laat op de avond
Ben beniewd of EJ er vanavond nog isquote:
Kmag hopen van niet zegquote:Op maandag 2 juli 2007 01:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben beniewd of EJ er vanavond nog isAnders zou hij echt weleens ontslagen zijn
Nope, precies zo bedoeldquote:Op maandag 2 juli 2007 01:46 schreef oshiro het volgende:
[..]
Smoesjes, gewoon Ha Ireen maar dan met de spatie op de verkeerde plek.
Nee idd, anders heeft het weinig zin meer om te luisterenquote:
Alles dusquote:Op maandag 2 juli 2007 01:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee idd, anders heeft het weinig zin meer om te luisterenMis je de dagrap, Herman/Henk, jingles en kut opmerkingen
Jaquote:
garpjequote:Op maandag 2 juli 2007 01:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope, precies zo bedoeld
En dit keer bluf ik niet
quote:
hertstquote:
Jep.quote:
Feliquote:Op maandag 2 juli 2007 02:00 schreef rena het volgende:
Topografie toets voldoendeeee![]()
Maar 1 herkansing dus
![]()
Tofquote:Op maandag 2 juli 2007 02:00 schreef rena het volgende:
Maar 1 herkansing dus
![]()
Topografiequote:Op maandag 2 juli 2007 02:00 schreef rena het volgende:
Maar 1 herkansing dus
![]()
Ja, eitjequote:Op maandag 2 juli 2007 02:16 schreef rena het volgende:
Ook voor toeristische topografie? Alle attracties kunnen opnoemen in Bangkok, Yogyakarta en dat soort leuke Aziatische steden?Kankerlastig kan ik je wel vertellen
dacht dat ik 'm zwaar verneukt had. Dus niet
![]()
Oke. Noem eens watquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 02:18 schreef rena het volgende:
[..]
Oke. Noem eens wat![]()
Maar ik ga nu pitten, ben zo dood![]()
![]()
Lieg nietquote:Op maandag 2 juli 2007 02:41 schreef Ravii het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wolfie:
wat zit ik met een 15 jarige over pornofilms te praten eigenlijk
Hangt er maar net vanaf hoe je lijp vertaaldquote:
Lijp gek in je kopquote:Op maandag 2 juli 2007 03:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf hoe je lijp vertaald
Ah zo, nee dat nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |