What the fuck is een webkwestquote:Op zondag 1 juli 2007 21:44 schreef Liefste. het volgende:
[..]
We hebben dit jaar in totaal 5 uur uitval -tegenover 5 dagen uitval vorig jaar- gehad, dus het mag ook wel! En we moesten er een webkwest () over maken.
Ah ok, jij kan er dus over meepratenquote:
Owquote:
Dat is expres fout gespeld.quote:
Grafen in Six Flags *idioot blije poppetje dat jij adoreert* .quote:Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow
Ik zal wel oud en stoffig onderwijs hebben gehad ofso, dat ik dat niet weet
Wat zeik jij nou ?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is expres fout gespeld.
Alhoewel ik nooit weet of het -t of -d word.
Nog steeds is het een webquest.
Maar dan van webkwestie.
Ah, grafen nog welquote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Grafen in Six Flags *idioot blije poppetje dat jij adoreert* .
Waarom zeg jij altijd 'ofso'?
O, bedankt dat je het even uitlegt aan deze zogenaamde vmbo'er.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is expres fout gespeld.
Alhoewel ik nooit weet of het -t of -d word.
Nog steeds is het een webquest.
Maar dan van webkwestie.
Graag gedaan.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:54 schreef Liefste. het volgende:
[..]
O, bedankt dat je het even uitlegt aan deze zogenaamde vmbo'er.
Het is gewoon een term, net zoals BZW, stoplichtbediende en meer van dat soort 'hetmoderneleren'-termenquote:
Nee, terrorizing wel wou je zeggen ?quote:
Je moet je buren ook niet behangenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:56 schreef Ravii het volgende:
Hooi fuckrz.
ik vandaag hele dag behang enzo van de buur zitten halen![]()
leuk zo een volwasse zus
Nee, dat heeft zn zus gedaan, dat zegt hij toch ?quote:
Ik vind jou wel lief hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 22:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Terrorizing is een werkwoord gebruikt als bijvoegelijk naamwoord.
ORLYquote:Op zondag 1 juli 2007 22:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Terrorizing is een werkwoord gebruikt als bijvoegelijk naamwoord.
Wat doe je ?quote:
Ik heb er 3quote:
Nee gekquote:
picsquote:
Een fosterparents kindjequote:Op zondag 1 juli 2007 22:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb ook een zus, maar die woont in Mauritanië en krijgt elke maand wat spulletjes van ons, om te overleven.
Wat doe je ?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee gek![]()
Werk nu in een verpleeg te huis![]()
moet ik goed zoeken... maar verwacht niet teveelquote:
Ik sorteer palletsquote:Op zondag 1 juli 2007 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat doe je ?
- Bingoballetjes sorteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Ze zijn toch wel ouder dan 15 he ?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
moet ik goed zoeken... maar verwacht niet teveel
Jaquote:Op zondag 1 juli 2007 22:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een fosterparents kindje![]()
![]()
![]()
![]()
En maar mooie tekeningen opsturen![]()
16 21 21quote:Op zondag 1 juli 2007 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze zijn toch wel ouder dan 15 he ?![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik sorteer pallets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jajajajaja, ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Wij kregen op een dag een schoffeltje van Malawi.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb ook een zus, maar die woont in Mauritanië en krijgt elke maand wat spulletjes van ons, om te overleven.
Je stuurt er een euro per jaar heen en wat krijg je een paar tekeningen die je dus als onderzetter gebruiktquote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja
Nou, die tekeningen werken prima als onderzetter hoorNooit dezelfde
Post maar die foto'squote:
Net 18quote:
Die geef ik altijd wegquote:Op zondag 1 juli 2007 22:12 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Wij kregen op een dag een schoffeltje van Malawi.
Nou, je kan ze ook altijd nog in de wc gebruiken als wc papierquote:Op zondag 1 juli 2007 22:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je stuurt er een euro per jaar heen en wat krijg je een paar tekeningen die je dus als onderzetter gebruiktNee de afwas doen ho maar
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
KVP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |