quote:Op zondag 1 juli 2007 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, je kan ze ook altijd nog in de wc gebruiken als wc papier
Dit moet lis zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef liiszle het volgende:
hoiiiiiiiiiiiiiiii
I wanna love you but i better not touchquote:
Kan zo niet vinden, 1 kijkt scheel ander is er met een turk vandoor gegaan en die ander ken ik niet zo goe d:)quote:
Idd, anders stuur ik mn mongoloïde vriend op je afquote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
I wanna love you but i better not touch![]()
Leuk gezinquote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kan zo niet vinden, 1 kijkt scheel ander is er met een turk vandoor gegaan en die ander ken ik niet zo goe d:)
Lekker danquote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kan zo niet vinden, 1 kijkt scheel ander is er met een turk vandoor gegaan en die ander ken ik niet zo goe d:)
Jij hebt een mongoloide vriend ?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, anders stuur ik mn mongoloïde vriend op je af
Ja, Henrie tochquote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij hebt een mongoloide vriend ?![]()
Ach ik heb dr ook geen zin in, mn moeder en ik zijn de enige normale, papa is weg gegaan toen ik 1 was, zus hier gebleven, elke dag ruzie met mama... Begonnen op VWO, ruzie met mama, ging naar papa, vwo -> havo... havo -> vmbo, vmbo -> niets....quote:
Henrie ?quote:
Teringquote:Op zondag 1 juli 2007 22:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ik heb dr ook geen zin in, mn moeder en ik zijn de enige normale, papa is weg gegaan toen ik 1 was, zus hier gebleven, elke dag ruzie met mama... Begonnen op VWO, ruzie met mama, ging naar papa, vwo -> havo... havo -> vmbo, vmbo -> niets....
kwam ze een geweldige diehardfeyenoorder tegen, opeens was dr een kind, zonder ook maar iets te zeggen ziekenhuis belde, uw dochter ligt te bevallen (tegen mn moeder dan)... leuk, heeft ze 4 jaar lang volgehouden dat het van die feyenoorder is, is dus helemaal niet zo, schijnt van een turk te zijn en nu woont ze in turkije en alles hier achtergelaten enzo... komt hier niet mee terug en ik maak me dr ook niet druk over als zij daar wil zijn doet ze dat maar lekker... en andere is halfzusje en stiefzus, ga ik niet echt mee om...
Pfft, moet ik alles uitleggenquote:
Tis zondag, ik ben deze week de helft van mijn 100 hersencellen kwijt geraaktquote:Op zondag 1 juli 2007 22:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pfft, moet ik alles uitleggen
Wacht ff.
Ach zegt iedereen, maar ik heb echt zoiets van, oke haar keuze laat dr maar lekker gaan... Ik heb dr genoeg moeite ingestoken, geen zin om draan kapot te gaan... Ook heeft ze nog dikke schulden staan, en ze woonde op zichzelf (uiteindelijk). Mama heeft de sleutel, dus we hebben de spullen die wij (mama) gegeven heeft, terug gehaald, dat waren ongeveer de enige spullen met waarde, en anders is dat voor de deurwaarder... Ik zag nog meer spullen met waarde liggen, wil ik meenemen, zegt mama : Nee dat is niet van mij, ik ga niet stelen...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
TeringDat van Feyenoord dan he
![]()
Wel een kutsituatie lijkt me
Ajaquote:Op zondag 1 juli 2007 22:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis zondag, ik ben deze week de helft van mijn 100 hersencellen kwijt geraakt![]()
Henrie is dus een (vriend) van mij die gelijk achter mijn pc springt als ik ff weg ben en vrienden gaat zoeken enzoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Henrie, 17 jaar, ik ga volgend jaar hopelijk de tweede klas van VMBO BB doen (ik snap wiskunde niet) en ik houd van goudvissen en langpootspinnen kweken. Oja en ik woon in de Efteling
![]()
Neucken ?
Ik trek het me niet echt aan, ik kan zoiets prima uitsluiten, althans, ik ga dr niet aan kapot heb ik geen zin in, kben een machine ofzoquote:Op zondag 1 juli 2007 22:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tering zeg konijn, tough shit
Ja pcies, zulke dingen kan je dan maar beter los laten, anders ga je er kapot aanquote:Op zondag 1 juli 2007 22:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach zegt iedereen, maar ik heb echt zoiets van, oke haar keuze laat dr maar lekker gaan... Ik heb dr genoeg moeite ingestoken, geen zin om draan kapot te gaan... Ook heeft ze nog dikke schulden staan, en ze woonde op zichzelf (uiteindelijk). Mama heeft de sleutel, dus we hebben de spullen die wij (mama) gegeven heeft, terug gehaald, dat waren ongeveer de enige spullen met waarde, en anders is dat voor de deurwaarder... Ik zag nog meer spullen met waarde liggen, wil ik meenemen, zegt mama : Nee dat is niet van mij, ik ga niet stelen...
nee dan is het voor de deurwaarder...
ach ik zie het allemaal wel.... ik vind het allemaal wel best, ze maakt zichzelf drmee kapot (mn zus), het enige wat ik jammer vind is haar dochter, dat is hetgeen waar ik me druk over maak..
Nah, niet echt neequote:
Naja dat is het ook vaak ja, als je dr niet aan denkt gaat het prima...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja pcies, zulke dingen kan je dan maar beter los laten, anders ga je er kapot aanToch zal je het er wel eens moeilijk mee hebben als je er over denkt, lijkt me
Dat lijken me lastige momenten, de rest van de dag zal je er waarschijnlijk niet tot amper aan denken en dus last van hebben
Ja exact, ik ben bij mn beide oma's ook nog gewoon naar school gegaan (tot een paar dagen voor de begrafenis dan, toen helpen voorbereiden), dat werkt gewoon het beste met afleidingquote:Op zondag 1 juli 2007 22:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Naja dat is het ook vaak ja, als je dr niet aan denkt gaat het prima...
Ik snap die mensen ook niet die als ze een beetje ziek zijn thuis gaan zitten, ja dan vererger je het alleen maar, juist als je dan wat gaat doen gaat het uit je hoofd...
Net als toen mn opa overleed, deed me vet veel pijn enzo, maar ik wilde gewoon naar school, dan heb ik afleiding enzo, anders ga je dr alleen maar de hele dag aan denken enzo, heb ik ook niets aan...
Vind ik wel, ik bedoel je moet het wel verwerken en ieder doet op zn eigen manier, maar ik ga dr juist aan kapot als ik draan blijf denken...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja exact, ik ben bij mn beide oma's ook nog gewoon naar school gegaan (tot een paar dagen voor de begrafenis dan, toen helpen voorbereiden), dat werkt gewoon het beste met afleiding
Ja erg hequote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vind ik wel, ik bedoel je moet het wel verwerken en ieder doet op zn eigen manier, maar ik ga dr juist aan kapot als ik draan blijf denken...
Wat een diepte op een zondagavond
We hebben iedereen weg gejaagdquote:Op zondag 1 juli 2007 22:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja erg heIk ga maar ff kijken of er bij mn ouders nog wat te rellen valt
En hoe komt datquote:
RJquote:Op maandag 2 juli 2007 00:10 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik ga naar bed.. neem nog 2 asprines en dan lekker slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |