Anoniem doen we hier niet aanquote:
Tering, als jij geen kloon bent weet ik het ook niet meerquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tering, als jij geen kloon bent weet ik het ook niet meer
Nah ben ik niet. Komop, je weet het wel! Het punt is dat ik niet meer anoniem ben voor bepaalde mensen op mijn vorige dinges, en daar houd ik niet zo vanquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tering, als jij geen kloon bent weet ik het ook niet meer
wij ook niet, dus vertelquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:58 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Nah ben ik niet. Komop, je weet het wel! Het punt is dat ik niet meer anoniem ben voor bepaalde mensen op mijn vorige dinges, en daar houd ik niet zo van.
Tering, ik heb echt geen zin in raadselsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:58 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Nah ben ik niet. Komop, je weet het wel! Het punt is dat ik niet meer anoniem ben voor bepaalde mensen op mijn vorige dinges, en daar houd ik niet zo van.
Oeh ik wel, spannend!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tering, ik heb echt geen zin in raadselsMaar ik heb wel een idee
Teringquote:
Nah, klasgenoten die je postgeschiedenis op school gaan voorlezen vind ik niet zo tof. Niet dat ik er nu iets aan gedaan heb, maar nu hebben ze iig het idee dat ik geen spannende dingen meer postquote:
Hoezoquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tering
Als je nou zo doorgaat kan je straks weer een nieuwe account gaan maken
Je post best wel op dezelfde manier als eerstquote:
Kutquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je post best wel op dezelfde manier als eerst
Okquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:04 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Kut. Neuh maar het gaat gewoon om het geheel. En ik miste het hier wel
.
Ja, goed zeg maarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was echt puur toeval![]()
HoiHoe issie ?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:56 schreef nijnja het volgende:
Gister BTW eindgesprek gehad, althans met begeleidster, maandag met stagedocent, mn begeleidster zei: Léon, je doet alles goed, alleen je bent te lief!
je zei toch niets?quote:
Ik ben Iris, 15 jaar, zit in 3 havo, ga volgend jaar C&M doen, woon in Amstelveen, tennis en ik heb een heel lief hondje genaamd Tommy!quote:
Zeg maar ?quote:
Ik heb een heel lief poesje.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:07 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ik ben Iris, 15 jaar, zit in 3 havo, ga volgend jaar C&M doen, woon in Amstelveen, tennis en ik heb een heel lief hondje genaamd Tommy!
hoiquote:
Je bent nieuw zo te zienquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:07 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ik ben Iris, 15 jaar, zit in 3 havo, ga volgend jaar C&M doen, woon in Amstelveen, tennis en ik heb een heel lief hondje genaamd Tommy!
hoi rein.quote:
Jij verouderd snel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb een heel lief poesje.
En die heet gijsje.
Ik had ook een katje, ze heette Grey. Maar ze is voor mijn huis overgereden 4 maanden terugquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:08 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik heb een heel lief poesje.
En die heet gijsje.
Dat is kut.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:08 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ik had ook een katje, ze heette Grey. Maar ze is voor mijn huis overgereden 4 maanden terug.
RELAXEDquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zeg maar ?
Ja met mij primaZometeen housen met Rick
![]()
Hoi, ik ben Henrie, 17 jaar, ik ga volgend jaar hopelijk de tweede klas van VMBO BB doen (ik snap wiskunde nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:07 schreef Liefste. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Henrie, 17 jaar, ik ga volgend jaar hopelijk de tweede klas van VMBO BB doen (ik snap wiskunde niet) en ik houd van goudvissen en langpootspinnen kweken. Oja en ik woon in de Efteling
![]()
Neucken ?
nu heb ik ook wel een vermoeden wie je bentquote:
Ja zekerquote:
kev die elke meet zegt dat ie in clownspak komtquote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
kev die elke meet zegt dat ie in clownspak komt
Jaquote:
ik zal wel fotos maken en ergens in zoeen topicje gooienquote:
Je PI'squote:
Nouquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:10 schreef liiszle het volgende:
[..]
nu heb ik ook wel een vermoeden wie je bent
Mits je het aanhebtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik zal wel fotos maken en ergens in zoeen topicje gooien
Heldinquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:11 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik zal wel fotos maken en ergens in zoeen topicje gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |