JAAAAAAA OPAquote:Op zondag 1 juli 2007 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi
maar Opa moet gewoon ook komen dan
dat meen je nietquote:Op zondag 1 juli 2007 12:38 schreef WurM het volgende:
Trouwens: Dit is het meet topic. Dus we gaan hier praten over de meet.
Wijquote:Op zondag 1 juli 2007 12:45 schreef Ladidadida het volgende:
Is er al bekend wie er gaan neuken? In ieder geval Berenanus en WurM!
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:45 schreef Ladidadida het volgende:
Is er al bekend wie er gaan neuken? In ieder geval Berenanus en WurM!
Ik dacht dat wij uit elkaar waren?quote:
Maken jullie wel foto's?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:50 schreef Berenanus het volgende:Jazeker, hij zal versteld staan van wat hem gaat overkomen!! [afbeelding] [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die maak jijquote:Op zondag 1 juli 2007 12:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij uit elkaar waren?
[..]
Maken jullie wel foto's?
Ik weet niet of ik dat emotioneel aankan. WurM is wel mijn ex hè.quote:
Dan neem je maar wat tissues mee, kijken zal jequote:Op zondag 1 juli 2007 13:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat emotioneel aankan. WurM is wel mijn ex hè.
Wat ga je allemaal doen met WurMpiequote:Op zondag 1 juli 2007 13:05 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dan neem je maar wat tissues mee, kijken zal je![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij uit elkaar waren?
[..]
Maken jullie wel foto's?
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen met WurMpie
Neeeee ik wil jouquote:Op zondag 1 juli 2007 13:13 schreef Ladidadida het volgende:
Dus tot zover een trio tussen Paultjuhhh, Anus en Wurm. Wat een avond zal dat worden!
Maar ik ben er niet met de meet..quote:
Ik heb geen deel 1 nodig om mezelf belachelijk te makenquote:Op zondag 1 juli 2007 12:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Zie deel 1 als je wilt weten waarom je jezelf nu belachelijk maakt.
Dus dan kunnen wij helemaal niet..!quote:
Leukquote:Op zondag 1 juli 2007 12:50 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Jazeker, hij zal versteld staan van wat hem gaat overkomen!! [afbeelding] [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders ga je de OP lezen.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:05 schreef Ulreazj het volgende:
Wanneer is de meet ?
Kun jij dan de foto's maken van de seks tussen WurM en Anus?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:19 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben er bij, mits geen FOK!-tv.
en als ik nu eens ga presenteren?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:19 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben er bij, mits geen FOK!-tv.
Ze zegt zelf van niet. Ik weiger haar te geloven.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:31 schreef enter het volgende:
Ladidadida kom je toch?
quote:
Ze is zo actief hier, ik dacht het evenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:32 schreef WurM het volgende:
[..]
Ze zegt zelf van niet. Ik weiger haar te geloven.
Laten we er maar over ophouden, definitief!!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan wordt het anders, maar dan moet je ook de regie in handen hebben en zulks, anders kunnen ze er nog steeds iets beroerds van maken.
Dat is goed.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:35 schreef enter het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden, definitief!!
Enter zonder alcohol, nog leuker![]()
![]()
![]()
In Groningen wil ik echt veel zien.
Waarom niet?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:32 schreef WurM het volgende:
[..]
Ze zegt zelf van niet. Ik weiger haar te geloven.
Hoop doet leven.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom niet?Ik kan die dag echt niet
Oh, is het daaromquote:
Afhankelijk of ik met de auto 's avonds nog terug ga of blijf crashen in Simplon ofzo. Bestaat dat nog? Vast wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:47 schreef enter het volgende:
Q. wij gaan dansen!
Anders heb je altijd Vera nog.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Afhankelijk of ik met de auto 's avonds nog terug ga of blijf crashen in Simplon ofzo. Bestaat dat nog? Vast wel.
je rijdt niet weer met mij hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Afhankelijk of ik met de auto 's avonds nog terug ga of blijf crashen in Simplon ofzo. Bestaat dat nog? Vast wel.
Een jaar geleden bestond Simplon sowieso nog wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:57 schreef enter het volgende:
OMG
zespersoonskamer bij gebruik door vier personen:
zespersoonskamer ¤ 100,00 kamer/nacht
goedkoop zeg!
Jazeker. Maar daar kunne pitten?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Hihiquote:
Het was wel lekker fris op de terugweg.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je rijdt niet weer met mij hoorgaat straks weer m'n auto kapot
Waar?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:57 schreef enter het volgende:
OMG
zespersoonskamer bij gebruik door vier personen:
zespersoonskamer ¤ 100,00 kamer/nacht
goedkoop zeg!
Je doet het best leukquote:
Jij komt ook wel.quote:
Ja. Niet dan?quote:
In welke stad woon ik paul?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Sebasser jij hebt toch geen geld
Je komtquote:
Sinds jullie in groningen gaan meeten.quote:
Ik zeg ook niet dat ik het wil, ik zeg gewoon dat jij gaat komenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo wil je datje komt zelf niet eens
Als ie het zelf maar opruimt, en geen aids te pakken krijgt.quote:
Jij komt ook naar de meet.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het wil, ik zeg gewoon dat jij gaat komen
Waarom moet ik Paultjuhhhs rommel opruimen?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:21 schreef Sebasser het volgende:
Als ie het zelf maar opruimt, en geen aids te pakken krijgt.
Er gaat niks boven Groningen, en aids.
Ik kan niet.quote:
Waarom gaan jullie niet meeten in Friesland dan.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Verkapte ik-ben-Fries-en-wil-wel-maar-durf-niet post.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Verkapte ik-ben-Fries-en-wil-wel-maar-durf-niet post.![]()
Groningen is dan ook veel leuker dan dat stomme friesland.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
denk dat maar.
Ik ben ondertussen vaker bij meets in Groningen geweest dan in Fryslân
Nee. Maar de meets wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Groningen is dan ook veel leuker dan dat stomme friesland.
jaaaaaaaa je kan nooit met meetsquote:Op zondag 1 juli 2007 16:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom moet ik Paultjuhhhs rommel opruimen?
[..]
Ik kan niet.
Nooitquote:Op zondag 1 juli 2007 16:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jaaaaaaaa je kan nooit met meets
Dan verplaatsen we het wel
okquote:Op zondag 1 juli 2007 16:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
NooitIs ook 2 keer gebeurd nu
Verplaats het maar hoor, als ik dan wel kan, kom ik
Waarom in onz?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:46 schreef Q. het volgende:
Het moet maar weer he?
Jaquote:Op zondag 1 juli 2007 16:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
NooitIs ook 2 keer gebeurd nu
Verplaats het maar hoor, als ik dan wel kan, kom ik
GC? Het is een ONZ-meetquote:Op zondag 1 juli 2007 16:54 schreef Q. het volgende:
Deze hoort inderdaad wel in GC. Groningen-meetings zijn per definitie tof.
Pardon?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Wiets wil ik ook wel eens meeten ja. Kijken of ze haar trui uit doet en zo.
Bij een vorige meet (waar ik niet bij wasquote:
Hehe, neh, het werd vreselijk koud, en chipszak moest in dr blote outfit naar huis fietsen, dat vond ik zo zielig dat ik haar mijn gave RuGtrui maar gegeven had. Ik hou altijd mn kleren aan, ik ben heel degelijk, heus.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij een vorige meet (waar ik niet bij was) was je je trui vergeten mee te nemen toch?
Nou, als je m aan had gehad, was je m niet vergeten, dus ik neem aan dat je op die meet je trui uit hebt gedaan.
Nouja, ik denk dat dat soort dingen afhangen van de organisatie? Wat is de bedoeling precies? Is het een onz meet of een gewone Groningen meet? Voorheen was het altijd vanaf een uur of 8 in de Drie Gezusters, daar borrelen en met de hardcore stappers nog een aantal andere gelegenheden opzoeken. Als pre-meet werd er gezamelijk gegeten (bijv. in de Eerste Kamer).quote:Op zondag 1 juli 2007 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
klein detail overigens:
WAAR om 19.00
Drie gezusters?
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja
En als je dan bent gekomen, dan nog een keer...
Ik heb in het vorige deel al voorgesteld om op CS te verzamelen. Is t makkelijkst voor de treinreizigers.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
klein detail overigens:
WAAR om 19.00
Drie gezusters?
jamaar, jamaar...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige deel al voorgesteld om op CS te verzamelen. Is t makkelijkst voor de treinreizigers.
Maar enter regelt de boel, gelukkig
Het is trouwens nog geen september, dus we hebben nog ff
Hoi Q ik ga ookquote:Op zondag 1 juli 2007 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet jij Leia?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:14 schreef Leia het volgende:
Ik kom ook!
Ik was inderdaad van plan vroeg te komen omdat ik Groningen wel even wil zien - de enige grote stad in Nederland waar ik nog nooit ben geweest - maar als we dat met een groep doen, nog beterquote:Op zondag 1 juli 2007 17:41 schreef enter het volgende:
In de middag beginnen we met een Groningen meet, de stad verkennenen in de avond vanaf 19.00 de ONZ meet.
WurM, Fiets, Realzeus kunnen misschien een leuke kroeg kiezen.
En voor de mensen die op de Groningen meet in de middag komen, dat bedenken we nog wel in sept.![]()
Wel 29 sept vanaf de middag vrijhouden natuurlich![]()
In groningen valt wel door te halen tot 's ochtends hoor , zijn ook veel kroegen open die speciaal zijn voor 's ochtendsquote:Op maandag 2 juli 2007 15:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was inderdaad van plan vroeg te komen omdat ik Groningen wel even wil zien - de enige grote stad in Nederland waar ik nog nooit ben geweest - maar als we dat met een groep doen, nog beter
Ow en een goedkoop hotel lijkt me ook wel iets. Beter dan de laatste trein om 22:00 of de eerste om 8:00
Leuke kroeg: Bar pepper (Lokatie=> Het dakterras aan de grote markt)quote:Op zondag 1 juli 2007 17:41 schreef enter het volgende:
In de middag beginnen we met een Groningen meet, de stad verkennenen in de avond vanaf 19.00 de ONZ meet.
WurM, Fiets, Realzeus kunnen misschien een leuke kroeg kiezen.
En voor de mensen die op de Groningen meet in de middag komen, dat bedenken we nog wel in sept.![]()
Wel 29 sept vanaf de middag vrijhouden natuurlich![]()
Hmm, ziet er wel interessant uit, als je op zoek bent naar iets zonder veel herriequote:Op maandag 2 juli 2007 17:58 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Leuke kroeg: Bar pepper (Lokatie=> Het dakterras aan de grote markt)
Op de site ff naar beneden scrollen voor uitleg.
Superrelaxte sfeer, lounge muziek, chille banken etc, uitzicht over de stad..
Misschien leuk voor 's middags om te beginnen, moet het alleen wel mooi weer voor zijn.
WurM, Fiets, Realzeus, ooit daar geweest?
Oh ja das waarquote:Op maandag 2 juli 2007 19:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Laat ze lekker.
Dat is die onzin kliek toch maar.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja das waarGelukkig zijn de Groningen STA meets wel in puike gelegenheden
Doe maar niet z0r.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:28 schreef Jekoos het volgende:
Waar? Waneer? Ik wil wel komenz0r
Bij Tineke thuisquote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sally's is opzich wel leuk toch?
Mjeh.
Zulke informatie bevindt zich over het algemeen in de OP van een meettopic.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:28 schreef Jekoos het volgende:
Waar? Waneer? Ik wil wel komenz0r
Mjah, als STA meet misschien wel leuk.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Tineke thuisOf bij Astrid thuis
Is het werkelijk?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef WurM het volgende:
[..]
Zulke informatie bevindt zich over het algemeen in de OP van een meettopic.
vooral toffig bij minimeets iddquote:Op maandag 2 juli 2007 19:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mjah, als STA meet misschien wel leuk.
Maar niet als zoeen meet als dit.
whoeps, daar had ik net nog een topic voor geopend, om te zeggen dat deze sig er nog steeds in stond, dgk usert.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
POTDIMME WAAROM BEN IK UIT JE ONDERSCHRIFT KWIJT
Pepper is erg relaxed bij mooi weer, ik denk dat de meesten het met me eens zullen zijn. Of wil je alleen hardstyle of alleen metal horen?quote:
Mwoa, ligt eraan hoeveel mensen er komen, misschien kunnen we hier een lijstje opstellen?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:10 schreef Sebasser het volgende:
Wel klein, dat wel.
Pepper is stevrvensduur in mijn herinnering. Kan me niet eens meer herinneren wat voor muzak ze draaidenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:36 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Pepper is erg relaxed bij mooi weer, ik denk dat de meesten het met me eens zullen zijn. Of wil je alleen hardstyle of alleen metal horen?(niks tegen metal, maar het gaat hier om een meet met meerdere mensen)
[..]
Mwoa, ligt eraan hoeveel mensen er komen, misschien kunnen we hier een lijstje opstellen?
Nee, ik ken Groningen als stad best goed, maar het uitgaansleven zie ik niet zo vaak. Hooguit met Koninginnedag.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:58 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Leuke kroeg: Bar pepper (Lokatie=> Het dakterras aan de grote markt)
Op de site ff naar beneden scrollen voor uitleg.
Superrelaxte sfeer, lounge muziek, chille banken etc, uitzicht over de stad..
Misschien leuk voor 's middags om te beginnen, moet het alleen wel mooi weer voor zijn.
WurM, Fiets, Realzeus, ooit daar geweest?
Kom je toch nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef Sebasser het volgende:
Flikker eens op met die kutkicks enter.
dus je komtquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:46 schreef Sebasser het volgende:
Was maar een garpje hoor enter.
Je dronk toch tequila?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:52 schreef enter het volgende:
Ik ga alleen geen bier drinken... enter, bier en meets gaan niet zo goed samen![]()
maaaaaaaar verder gaat het super tof worden![]()
[MED] enter gaat in het volgende topic een lijstje fixen!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:47 schreef enter het volgende:
In het volgende topic gaan we even een lijstje fixen!!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:01 schreef WurM het volgende:
[..]
[MED] enter gaat in het volgende topic een lijstje fixen!!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:01 schreef WurM het volgende:
[..]
[MED] enter gaat in het volgende topic een lijstje fixen!!
Je zei 'gat'quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Loi. ENTER! gat in het volgende topic een lijstje fixen.
Ha, lekker puh.
dit is toffer.
Als je nog een paar weken wacht, is het vanzelf tussen nu en twee weken!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
omg... das ver weg. als het nou eens binnen nu en 2 weken zou zijn....
Morgen is er een groningen meet in de bios.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Harry stotter?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morgen is er een groningen meet in de bios.
Daar kan je heen gaan..
Dat is wel een heel goed idee, stiekemquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:14 schreef Sebasser het volgende:
Het leuke is dat die modbreak plaatjes op mijn eigen server staan, en ze elk moment te vervangen zijn door tubgirl.
Kijk maar uit met het overal plaatsen.
Ken je dat fullquickreply?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat is wel een heel goed idee, stiekem
Echt nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morgen is er een groningen meet in de bios.
Daar kan je heen gaan..
dus je komtquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
FoelKwikRieplaai zegt me weinig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ken je dat fullquickreply?
Daar kan ik ook heel mooi een smiley verkapt tussen zetten die op mijn server staan, en als ie aanslaat kan ik hem na een maandje ofzo en na 40000 posts, vervangen door tubgirl.
leuk dit soort mogelijkheden.
Alleen krijg jij dan de ban, en niet de persoon met tubgirl in zn postquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ken je dat fullquickreply?
Daar kan ik ook heel mooi een smiley verkapt tussen zetten die op mijn server staan, en als ie aanslaat kan ik hem na een maandje ofzo en na 40000 posts, vervangen door tubgirl.
leuk dit soort mogelijkheden.
Klopt, Klopt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen krijg jij dan de ban, en niet de persoon met tubgirl in zn postIs al veel vaker gebeurd
Okay.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:18 schreef WurM het volgende:
[..]
FoelKwikRieplaai zegt me weinig.
Vind je me nu een kutuser?
Ik wel
Komt door de kattenharen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik doe dat shirt ook vaak aan naar meets, maar t heeft me nog geen sex opgeleverd
quote:
nikky@fok.nl?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, garpje.
We waren gewoon je mail adres kwijt.
Neuken is ook voor baggerusers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook bij katloze meets is er niet geneukt
Niet graagquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
WurM heeft al wat te neuken gevonden zo te zien.
Jij bent ook harig en mannelijk, perfect toch?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet graag
Hij is te harig. En bovendien mannelijk
WurM mag niet vreemdgaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
WurM heeft al wat te neuken gevonden zo te zien.
Ik ben op zoek naar een vrouwelijk iets. Liefst wel harig bovenop, aan de onderkant iets minder.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij bent ook harig en mannelijk, perfect toch?
Wil je hiermee zeggen dat homo's ongezonde mensen zijn?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een vrouwelijk iets. Liefst wel harig bovenop, aan de onderkant iets minder.
Zoals iedere gezonde, Nederlandse jongeman zeg maar
Zolang users daar geen aanstoot aan nemen wel, jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat homo's ongezonde mensen zijn?
Ik blijf of slapen, of ga de hele nacht door. Maar in dat laatste geval neem ik wel de maandag vrijquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef enter het volgende:
Maar we blijven allemaal in Grunn slapen?
Ik heb nog wel een kussen over.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef enter het volgende:
Moet ik nog ff over denken...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef enter het volgende:
Neem maar vrij, groningen is prima geschikt voor een hele nacht doorgaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik blijf of slapen, of ga de hele nacht door. Maar in dat laatste geval neem ik wel de maandag vrij
Ik wil wel wat van Grunn zien, zaterdag overdag dus het wordt een lange dag danquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neem maar vrij, groningen is prima geschikt voor een hele nacht doorgaan.
ja, en?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil wel wat van Grunn zien, zaterdag overdag dus het wordt een lange dag dan
september.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
is dat komende zaterdag overdag? dan ben ik ook in Groningen
quote:
Ze woont in Hoorn. Dat zegt genoeg. Jaloers enzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:41 schreef 0ttie het volgende:
[..]
![]()
ff checken, hoe vaak ben jij uitgeweest in groningen.
juist... 0X
Ik ga toch ook niet in elk onderwerp de rest van NL afzeiken...
Lees maar een stukje terugquote:
Ha, stoepjong.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef enter het volgende:
Cerror
Bioslock
Stoepjong
R1ck
Nikky
Gaat echt een toffe meet worden!!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef enter het volgende:
Cerror
Bioslock
Stoepjong
R1ck
Nikky
Gaat echt een toffe meet worden!!
ik ben toch neit gewenstquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En jij, was jij ook van plan te komen?
Hij komt ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En jij, was jij ook van plan te komen?
ik drink geen bierquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoop eig dat ganesh ook komt, gaan we hem eens goed dronken voeren.
kijk, als die dwerg komt, dan kom ik ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoop eig dat ganesh ook komt, gaan we hem eens goed dronken voeren.
Ik wist wel dat je stiekem op hem geilt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kijk, als die dwerg komt, dan kom ik ook
Nee, ik wil hem wel eens dronken zien, want hij wekte altijd de indruk op 24 uur per dag dronken te zijn ALS hij op school wasquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je stiekem op hem geilt.
Mja, mij gaat het er meer om omdat ie altijd zo opschept, of iig, die indruk heb ik steeds.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nee, ik wil hem wel eens dronken zien, want hij wekte altijd de indruk op 24 uur per dag dronken te zijn ALS hij op school was
Gewoon kijken of hij bluft, en als hij door de mand valt, hem uitlachen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mja, mij gaat het er meer om omdat ie altijd zo opschept, of iig, die indruk heb ik steeds.
Qua drankgebruik dan he.
En het lijkt me grappig.
Door de mand?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Gewoon kijken of hij bluft, en als hij door de mand valt, hem uitlachen?
en dan moet ie voor de gein gaan jumpen bij de A-kerk bij de bushaltequote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Door de mand?
Op de grond, in zijn eigen kots zal je bedoelen.
Tequila zal ie drinken, en veul.
Savonds, als die lichten aangaan daar ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en dan moet ie voor de gein gaan jumpen bij de A-kerk bij de bushalte
Moet iemand wel een mobiel/digicam oid meenemenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Savonds, als die lichten aangaan daar ja.
Ah, dan is misschien wel een tof idee ja.
Het is 2007, bijna 2008.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Moet iemand wel een mobiel/digicam oid meenemen
maar ik ga wat bikken, dit toekomstig leedvermaak maakt een man hongerig
Met bier is alles mooiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:06 schreef Sebasser het volgende:
Geweldig.
Dan kan je nog beter met de een of andere willekeurige persoon mee gaan.
Ofnja, wie was er die er eerder was geweest? paar jaar terug? skic of nietz. volgens hem was het wel tof..
Ziet er erg bagger uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |