Komt door de kattenharen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik doe dat shirt ook vaak aan naar meets, maar t heeft me nog geen sex opgeleverd
quote:
nikky@fok.nl?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, garpje.
We waren gewoon je mail adres kwijt.
Neuken is ook voor baggerusers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook bij katloze meets is er niet geneukt
Niet graagquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
WurM heeft al wat te neuken gevonden zo te zien.
Jij bent ook harig en mannelijk, perfect toch?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet graag
Hij is te harig. En bovendien mannelijk
WurM mag niet vreemdgaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:22 schreef Sebasser het volgende:
[..]
WurM heeft al wat te neuken gevonden zo te zien.
Ik ben op zoek naar een vrouwelijk iets. Liefst wel harig bovenop, aan de onderkant iets minder.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij bent ook harig en mannelijk, perfect toch?
Wil je hiermee zeggen dat homo's ongezonde mensen zijn?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een vrouwelijk iets. Liefst wel harig bovenop, aan de onderkant iets minder.
Zoals iedere gezonde, Nederlandse jongeman zeg maar
Zolang users daar geen aanstoot aan nemen wel, jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat homo's ongezonde mensen zijn?
Ik blijf of slapen, of ga de hele nacht door. Maar in dat laatste geval neem ik wel de maandag vrijquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef enter het volgende:
Maar we blijven allemaal in Grunn slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |