Als je nog een paar weken wacht, is het vanzelf tussen nu en twee weken!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
omg... das ver weg. als het nou eens binnen nu en 2 weken zou zijn....
Morgen is er een groningen meet in de bios.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Harry stotter?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morgen is er een groningen meet in de bios.
Daar kan je heen gaan..
Dat is wel een heel goed idee, stiekemquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:14 schreef Sebasser het volgende:
Het leuke is dat die modbreak plaatjes op mijn eigen server staan, en ze elk moment te vervangen zijn door tubgirl.
Kijk maar uit met het overal plaatsen.
Ken je dat fullquickreply?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat is wel een heel goed idee, stiekem
Echt nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Morgen is er een groningen meet in de bios.
Daar kan je heen gaan..
dus je komtquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
FoelKwikRieplaai zegt me weinig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ken je dat fullquickreply?
Daar kan ik ook heel mooi een smiley verkapt tussen zetten die op mijn server staan, en als ie aanslaat kan ik hem na een maandje ofzo en na 40000 posts, vervangen door tubgirl.
leuk dit soort mogelijkheden.
Alleen krijg jij dan de ban, en niet de persoon met tubgirl in zn postquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ken je dat fullquickreply?
Daar kan ik ook heel mooi een smiley verkapt tussen zetten die op mijn server staan, en als ie aanslaat kan ik hem na een maandje ofzo en na 40000 posts, vervangen door tubgirl.
leuk dit soort mogelijkheden.
Klopt, Klopt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen krijg jij dan de ban, en niet de persoon met tubgirl in zn postIs al veel vaker gebeurd
Okay.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:18 schreef WurM het volgende:
[..]
FoelKwikRieplaai zegt me weinig.
Vind je me nu een kutuser?
Ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |