quote:Op maandag 2 juli 2007 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ja das waarGelukkig zijn de Groningen STA meets wel in puike gelegenheden
Doe maar niet z0r.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:28 schreef Jekoos het volgende:
Waar? Waneer? Ik wil wel komenz0r
Bij Tineke thuisquote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sally's is opzich wel leuk toch?
Mjeh.
Zulke informatie bevindt zich over het algemeen in de OP van een meettopic.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:28 schreef Jekoos het volgende:
Waar? Waneer? Ik wil wel komenz0r
Mjah, als STA meet misschien wel leuk.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij Tineke thuisOf bij Astrid thuis
Is het werkelijk?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:33 schreef WurM het volgende:
[..]
Zulke informatie bevindt zich over het algemeen in de OP van een meettopic.
vooral toffig bij minimeets iddquote:Op maandag 2 juli 2007 19:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mjah, als STA meet misschien wel leuk.
Maar niet als zoeen meet als dit.
whoeps, daar had ik net nog een topic voor geopend, om te zeggen dat deze sig er nog steeds in stond, dgk usert.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
POTDIMME WAAROM BEN IK UIT JE ONDERSCHRIFT KWIJT
Pepper is erg relaxed bij mooi weer, ik denk dat de meesten het met me eens zullen zijn. Of wil je alleen hardstyle of alleen metal horen?quote:
Mwoa, ligt eraan hoeveel mensen er komen, misschien kunnen we hier een lijstje opstellen?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:10 schreef Sebasser het volgende:
Wel klein, dat wel.
Pepper is stevrvensduur in mijn herinnering. Kan me niet eens meer herinneren wat voor muzak ze draaidenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:36 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Pepper is erg relaxed bij mooi weer, ik denk dat de meesten het met me eens zullen zijn. Of wil je alleen hardstyle of alleen metal horen?(niks tegen metal, maar het gaat hier om een meet met meerdere mensen)
[..]
Mwoa, ligt eraan hoeveel mensen er komen, misschien kunnen we hier een lijstje opstellen?
Nee, ik ken Groningen als stad best goed, maar het uitgaansleven zie ik niet zo vaak. Hooguit met Koninginnedag.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:58 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Leuke kroeg: Bar pepper (Lokatie=> Het dakterras aan de grote markt)
Op de site ff naar beneden scrollen voor uitleg.
Superrelaxte sfeer, lounge muziek, chille banken etc, uitzicht over de stad..
Misschien leuk voor 's middags om te beginnen, moet het alleen wel mooi weer voor zijn.
WurM, Fiets, Realzeus, ooit daar geweest?
Kom je toch nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef Sebasser het volgende:
Flikker eens op met die kutkicks enter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |