Hoop doet leven.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom niet?Ik kan die dag echt niet
Oh, is het daaromquote:
Afhankelijk of ik met de auto 's avonds nog terug ga of blijf crashen in Simplon ofzo. Bestaat dat nog? Vast wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:47 schreef enter het volgende:
Q. wij gaan dansen!
Anders heb je altijd Vera nog.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Afhankelijk of ik met de auto 's avonds nog terug ga of blijf crashen in Simplon ofzo. Bestaat dat nog? Vast wel.
je rijdt niet weer met mij hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Afhankelijk of ik met de auto 's avonds nog terug ga of blijf crashen in Simplon ofzo. Bestaat dat nog? Vast wel.
Een jaar geleden bestond Simplon sowieso nog wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:57 schreef enter het volgende:
OMG
zespersoonskamer bij gebruik door vier personen:
zespersoonskamer ¤ 100,00 kamer/nacht
goedkoop zeg!
Jazeker. Maar daar kunne pitten?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Hihiquote:
Het was wel lekker fris op de terugweg.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je rijdt niet weer met mij hoorgaat straks weer m'n auto kapot
Waar?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:57 schreef enter het volgende:
OMG
zespersoonskamer bij gebruik door vier personen:
zespersoonskamer ¤ 100,00 kamer/nacht
goedkoop zeg!
Je doet het best leukquote:
Jij komt ook wel.quote:
Ja. Niet dan?quote:
In welke stad woon ik paul?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef paultjuhhh het volgende:
Sebasser jij hebt toch geen geld
Je komtquote:
Sinds jullie in groningen gaan meeten.quote:
Ik zeg ook niet dat ik het wil, ik zeg gewoon dat jij gaat komenquote:Op zondag 1 juli 2007 16:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo wil je datje komt zelf niet eens
Als ie het zelf maar opruimt, en geen aids te pakken krijgt.quote:
Jij komt ook naar de meet.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het wil, ik zeg gewoon dat jij gaat komen
Waarom moet ik Paultjuhhhs rommel opruimen?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:21 schreef Sebasser het volgende:
Als ie het zelf maar opruimt, en geen aids te pakken krijgt.
Er gaat niks boven Groningen, en aids.
Ik kan niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |