Ik zo ook.quote:
Dat doe je toch echt helemaal zelf. Je kan het ook gewoon, zoals de meeste anderen, gewoon negeren ipv. er meteen als nieuweling jezelf erbij te betrekken en te gaan huilen.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:08 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Maar je laatste reactie: het boeit me omdat ik als nieuweling er direct in betrokken raak.
Niks vreemds aan..... best een boel mods komen oorspronkelijk van de [POL-SC].quote:Op zondag 1 juli 2007 11:08 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Het lijkt hier een slangenkuil.
Ik huil niet, ik wil weten hoe het zit, het_hupt zei tegen mij dat een polmod het spoor bijster was.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat doe je toch echt helemaal zelf. Je kan het ook gewoon, zoals de meeste anderen, gewoon negeren ipv. er meteen als nieuweling jezelf erbij te betrekken en te gaan huilen.
Jij bent hier niet mod?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niks vreemds aan..... best een boel mods komen oorspronkelijk van de [POL-SC].
Niet dat ik een slang ben... mwah ik lijk er niet eens op.
wat is daar nou weer gewoon aan?quote:Op zondag 1 juli 2007 11:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat doe je toch echt helemaal zelf. Je kan het ook gewoon, zoals de meeste anderen, gewoon negeren ipv. er meteen als nieuweling jezelf erbij te betrekken en te gaan huilen.
Je niet druk maken om eoa. forumpje op internet vind ik vrij gewoon.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:22 schreef Aoristus het volgende:
wat is daar nou weer gewoon aan?
Hier niet..... wel op andere plekken.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:20 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Jij bent hier niet mod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |