quote:Op maandag 2 juli 2007 22:45 schreef sizzler het volgende:
Vincent Bijlo gebruikt zijn column zaterdag in het AD voor het schrijven van een anonieme sollicitatie naar een baan als vrachtwagenchauffeur.
quote:You know, there's a semi-working Commodore 64 out there in a landfill somewhere that is at least thirty seven to fifty-four orders of magnitude more "intelligent" than the current US commander in chief. So: what is "intelligence" again? I need another beer.
Ik zit tegenwoordig aan de dwangmedicatie. Artsen, pstchiaters, behandelaars, ze moeten ook allemaal mij hebben.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:50 schreef problematiQue het volgende:
spookt die reya hier nog regelmatig rond met z'n paranoide verhaaltjes?
shit.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig aan de dwangmedicatie. Artsen, pstchiaters, behandelaars, ze moeten ook allemaal mij hebben.
quote:President Bush has spared Scooter Libby from a 2½-year prison term, issuing an order that commutes his sentence, the AP reports. Libby will never have to go to jail, but his felony conviction will stand, and he will still serve two years probation and owe $250,000 in fines.
Dan weet je in elk geval zeker dat de dode hoek spiegel niet werkt.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:45 schreef sizzler het volgende:
Vincent Bijlo gebruikt zijn column zaterdag in het AD voor het schrijven van een anonieme sollicitatie naar een baan als vrachtwagenchauffeur.
Dat is nèt iets te sterk aangezet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:54 schreef Boze_Appel het volgende:
POL is net Urk, maar dan zonder coke en vissers.
Ok, ok, met vissers.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat is nèt iets te sterk aangezet.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik weet het nu zeker, op het moment dat je denkt dat het niet triester kan dan wordt er een nieuw dieptepunt bereikt.
quote:Di. 3 juli
Er is vandaag maar weinig zon, verder vallen er van tijd tot tijd buien met kans op onweer. Het wordt vanmiddag 16 tot 18 graden. De wind waait uit het zuidwesten en is matig, aan zee nu en dan krachtig, 6 Bft en neemt later op de dag wat af. De buien houden voorlopig aan, maar in het weekeinde knapt het weer wat
Heel mei en juni geen dag op het strand kunnen liggenquote:
POL is voornamelijk SOG-materiaalquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:54 schreef Boze_Appel het volgende:
POL is net Urk, maar dan zonder coke en vissers.
Hallo, waar blijft dat broeikaseffect nou?.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja, waar blijft die hitte nou door alle CO2-gassen?
KOM DAN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |