Dat is nèt iets te sterk aangezet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:54 schreef Boze_Appel het volgende:
POL is net Urk, maar dan zonder coke en vissers.
Ok, ok, met vissers.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat is nèt iets te sterk aangezet.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik weet het nu zeker, op het moment dat je denkt dat het niet triester kan dan wordt er een nieuw dieptepunt bereikt.
quote:Di. 3 juli
Er is vandaag maar weinig zon, verder vallen er van tijd tot tijd buien met kans op onweer. Het wordt vanmiddag 16 tot 18 graden. De wind waait uit het zuidwesten en is matig, aan zee nu en dan krachtig, 6 Bft en neemt later op de dag wat af. De buien houden voorlopig aan, maar in het weekeinde knapt het weer wat
Heel mei en juni geen dag op het strand kunnen liggenquote:
POL is voornamelijk SOG-materiaalquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:54 schreef Boze_Appel het volgende:
POL is net Urk, maar dan zonder coke en vissers.
Hallo, waar blijft dat broeikaseffect nou?.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Ja, waar blijft die hitte nou door alle CO2-gassen?
KOM DAN!
Studie Ontwijkend Gedrag.quote:
quote:Fact of the day
China committed more than $8 billion in loans to Nigeria, Angola and Mozambique in 2005. In comparison, the World Bank pledged $2.3 billion to the whole of sub-Saharan Africa that year.
Bloomberg
Seks Ontwijkende Gedraging?quote:
hij zit al in Amerikaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:04 schreef Autodidact het volgende:
Irritante vent inderdaad, met z'n platte wereld. Rot toch op.
http://www.nos.nl/nosjour(...)7_kyuma_ontslag.htmlquote:Japanse minister weg vanwege Hiroshima 3-07-07
De Japanse minister van Defensie Fumio Kyuma is opgestapt naar aanleiding van zijn opmerking over de atoombommen op Hiroshima en Nagasaki. Afgelopen zaterdag zei hij dat die aanvallen onvermijdelijk waren om de Tweede Wereldoorlog te beëindigen.
Die opmerking schoot veel Japanners in het verkeerde keelgat. Het officiële standpunt van Japan is dat het gebruik van nucleaire wapens nooit te rechtvaardigen is.
De oppositiepartijen in Japan eisten het ontslag van de minister, die zelf uit Nagasaki komt. "Als slachtoffer van het bombardement kunnen wij nooit een atoomaanval goedkeuren, wat de omstandigheden ook zijn", aldus een parlementariër van de oppositionele Democratische Partij.
Ongebruikelijk
Het is in Japan tamelijk ongebruikelijk dat politici zich uitlaten over de bombardementen die in augustus 1945 aan meer dan 200.000 mensen het leven kostten. Na de aanval capituleerde Japan en kwam er een einde aan de Tweede Wereldoorlog.
Zaterdag, tijdens een speciaal belegde persconferentie, bood Kyuma zijn verontschuldigingen aan. "Als mijn opmerkingen worden opgevat als een gebrek aan respect voor de slachtoffers, dan spijt mij dit. Ik zal in de toekomst niet meer zulke uitspraken doen." Opstappen was hij toen nog niet van plan.
De rel liep zo hoog op de dat premier Abe zich ook genoodzaakt zag er wat over te zeggen. Hij zei dat Japan er niet op uit is om excuses te vragen aan de VS. "Ik denk dat het belangrijker is om ons te richten op nucleaire ontwapening."
Verkiezingen
De rel komt enkele weken voor cruciale verkiezingen voor het Japanse Hogerhuis. De partij van Abe staat in de peilingen op verlies.
De minister was al eerder in opspraak gekomen door onhandige uitspraken.
Kuyma wordt opgevolgd door Yuriko Koike. Zij is de eerste vrouw op die post.
Bestaan er eigenlijk wel "dieptepunten"?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik weet het nu zeker, op het moment dat je denkt dat het niet triester kan dan wordt er een nieuw dieptepunt bereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |