Vanmiddag feest hierquote:Op zondag 1 juli 2007 10:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...ff wat werken op de vroege zondagochtend en dan F1 kijken.
En dan vanavond weer bier
Wel als je alle onleesbare aantekeningen moet uitwerken in dat kutindesign wat ik niet goed ken, en vervolgens bij alle behandelde onderwerpen nog moet zoeken in eigen werk en eigenlijk in de bibliotheek voorbeelden moet gaan zitten zoeken. Ik ben klaar met mijn tweede jaar, al een week, nu moet dit gedoe nog. Fak, ik weet wel wat het allemaal is, maar ik moet het bewijzen met een semiotiekrapport.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:33 schreef Rock-shocker het volgende:
Is dat niet dat hele betekenisgevingsgezeur in de wetenschapsfilosofie? Dat is toch niet zo ingewikkeld?
Top!quote:Op zondag 1 juli 2007 13:35 schreef Xilantof het volgende:
Hé Skic.!
Ik heb net ook even wat ram besteld
Okee, als ik iets tegenkom.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik had een 9 voor wetenschapsfilosofieDus als je hulp nodig hebt, give a shout.
Wat trouwens, ook MDT?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:35 schreef Xilantof het volgende:
Hé Skic.!
Ik heb net ook even wat ram besteld
Tja, wat verstaan ze onder een moderne mythe daar?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:43 schreef Skic. het volgende:
Geef een voorbeeld van een moderne mythe zoals je die in een hedendaagse film hebt gezien. Leg je voorbeeld uit zoals Roland Barthes dat in de essays doet die in de reader zijn opgenomen.
Iemand een filmtip?
Ah okay, dat scheelt een hoopquote:Op zondag 1 juli 2007 14:09 schreef Skic. het volgende:
Trouwens, dit is semiotiek in beeld, kunst/vormgeving. Volgens mij hebben wij niet eens een wetenschapsfilosofie.
Kan die afschuwelijk OP ff weg!quote:Op zondag 1 juli 2007 03:23 schreef Skic. het volgende:
[afbeelding]
Wanneer mag ik eindelijk vakantie!
Nja het is natuurlijk wel ongeveer hetzelfde, maar het analyse-onject ligt voor mij wel ver uit elkaar.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:21 schreef sn7475 het volgende:
[..]
Kan die afschuwelijk OP ff weg!Jobs achter een HELLDell...
![]()
Ik ben niet echt een filmkijkert. Als wat, Het Kwaad? En wat voor titel bijvoorbeeld?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:26 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Nja het is natuurlijk wel ongeveer hetzelfde, maar het analyse-onject ligt voor mij wel ver uit elkaar.
Maar cultuur en omgangsnormen komen in bijna elke film wel prominent naar voren. Kijk maar naar hoe arabieren en islamieten worden afgeschilderd in grote Hollywood-blockbusters.
Hoi i-Spy.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:21 schreef sn7475 het volgende:
[..]
Kan die afschuwelijk OP ff weg!Jobs achter een HELLDell...
![]()
Okee, dank. Waarschijnlijk heb ik hier wat aan.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:33 schreef Rock-shocker het volgende:
Als gekke fanatici die altijd alles voor Allah doen en voor niets anders leven.
True Lies is een voorbeeld.
Godverdomme mijn muis doet raar.
Mythe: Steven Segal = Godquote:Op zondag 1 juli 2007 13:43 schreef Skic. het volgende:
Geef een voorbeeld van een moderne mythe zoals je die in een hedendaagse film hebt gezien. Leg je voorbeeld uit zoals Roland Barthes dat in de essays doet die in de reader zijn opgenomen.
Iemand een filmtip?
Steven Segalquote:Op zondag 1 juli 2007 14:52 schreef Rock-shocker het volgende:
Mee eens
Under Siege is lachen man, zo over the top dat het vet wordt.
Mythe: Amerika is onverwoestbaar, sterk en nobel.
Film: Pearl Harbour, vooral het laatste stuk.
Skeit-google houdt geen rekening met Fok.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:10 schreef Jarno het volgende:
Als een gouden kikker?
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:14 schreef Jarno het volgende:
MISSCHIEN LIJKT ALLES BIJ HAAR WEL GROOT HAHAHAHAHAHA!!!
Haar crack-addiction, alcohol-addiction en afslankkuren lijken bij haar ook groot.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:14 schreef Jarno het volgende:
MISSCHIEN LIJKT ALLES BIJ HAAR WEL GROOT HAHAHAHAHAHA!!!
Ja, echt. Karaoke meet.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:18 schreef Skic. het volgende:
Okee, even naar Q kijken op zijn karaoke-meet.
Eens is.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, nu zelfs de muziekblogs die ik dagelijks lees hun bek niet kunnen houden over die schijtphone, begin ik 'm zo langzamerhand echt zat te worden..
Ik zag een half-kale, ik ging er vanuit dat het Q. was.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Naar Q. kijken ?
Het geluidsvolume verschil tussen Sunchaser en de rest van het filmpje is inderdaad lachwekkend.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:22 schreef Jarno het volgende:
Worden die filmpjes gemonteerd met My First Movie Maker ofzo?
Oh vandaar, ik had het hele filmpje gemist.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het geluidsvolume verschil tussen Sunchaser en de rest van het filmpje is inderdaad lachwekkend.
Ik zit eraan te denken om 2 repeaters te kopen en op elke verdieping hier m'n netwerk te boosten. Al wordt het een grote magnetron en nuke ik de hele buurt ermee, ik wil gewoon een goede verbindingquote:Op zondag 1 juli 2007 15:33 schreef Rock-shocker het volgende:
Dat klinkt mij bekend in de oren, Tijn.
Oh, hey, dat klinkt bizar bekend.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:32 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net voor de zoveelste keer het kanaal van m'n access point veranderd, want er zijn weer tienduizend nieuwe netwerken bijgekomen. Het is echt belachelijk, ik heb nota bene zo'n booster antenne van 7 dB erop geschroefd en nog is de ontvangst van m'n eigen access point in m'n eigen huis het slechtste van alles wat ik binnen krijg![]()
[afbeelding]
Even EMP.app draaien. Ben je gelijk van alle accespoints rondom je af.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:32 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net voor de zoveelste keer het kanaal van m'n access point veranderd, want er zijn weer tienduizend nieuwe netwerken bijgekomen. Het is echt belachelijk, ik heb nota bene zo'n booster antenne van 7 dB erop geschroefd en nog is de ontvangst van m'n eigen access point in m'n eigen huis het slechtste van alles wat ik binnen krijg![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Even EMP.app draaien. Ben je gelijk van alle accespoints rondom je af.
Hmm, ja. Ik heb die widget nu ook even geinstalleerd (had nog een oude versie zonder signaalsterkte) en de sterktes die dat ding terug geeft komen niet overeen met de waarden van iStumbler. Ik weet niet wie je moet geloven hoor, maar volgens iStumbler zijn inderdaad 1) mijn Philips WACS adhoc netwerk, en 2) mijn normae WLAN access point de sterkste netwerken zoals je zou verwachten (zit 3m van de Philips af met niets ertussen).quote:Op zondag 1 juli 2007 15:32 schreef Tijn het volgende:
[afbeelding]
HIer dus ook.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:32 schreef Tijn het volgende:
Ik draai nu even iStumbler en de resultaten daarvan lijken inderdaad het tegenovergestelde van Airport Radar te zijn![]()
Dus? dat is een betaalde service en niet iets waarbij je zo even ongelimiteerd email accounts aan kan maken zoals bij hotmail en gmailquote:Op zondag 1 juli 2007 18:27 schreef DutchErrorist het volgende:
owja en je kan een fok!-account aanmaken met .mac email adressen
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zelfs de zojuist uit rehab ontslagen Lindsey Lohan heeft al een iPhone..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
----
Ik moet eerlijk zeggen, nu zelfs de muziekblogs die ik dagelijks lees hun bek niet kunnen houden over die schijtphone, begin ik 'm zo langzamerhand echt zat te worden..
Die hele La Lohan wordt normaal altijd opgepoest, dit is de de gruwelijke waarheid.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:40 schreef Zpottr het volgende:
[..]
... zien die benen er echt zo uit of is daar nog een PS-filtertje overheen gehaald?
Eeew.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die hele La Lohan wordt normaal altijd opgepoest, dit is de de gruwelijke waarheid.
Look at her, she's a crackwhore.
Ze is rossig, met sproetjes. Vandaar. Het is niet dat ze een of andere etterende huidziekte heeft.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:40 schreef Zpottr het volgende:
[..]
... zien die benen er echt zo uit of is daar nog een PS-filtertje overheen gehaald?
Hmm. Heeft dat doorschijnende huidje echt te maken met rossig- en sproetigheid of meer met een chronisch gebrek aan goed voer?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ze is rossig, met sproetjes. Vandaar. Het is niet dat ze een of andere etterende huidziekte heeft.
Priceless.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:14 schreef Jarno het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19396/fcc9cf85/index.html
Whoops.
Omdat Attention Whore.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:11 schreef Jarno het volgende:
Juist ja. En die is bekend omdat...?
The Big Lebowskiquote:Op zondag 1 juli 2007 13:43 schreef Skic. het volgende:
Iemand een filmtip?
Precies. Overigens heeft niet iedere roodharige een doorschijnende huid. Ik heb dat wel een beetje, maar niet zo erg. Het zal bij haar wel een combi zijn van slechte leefgewoonten, rood haar en geen gesleutel aan de foto's.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ze is rossig, met sproetjes. Vandaar. Het is niet dat ze een of andere etterende huidziekte heeft.
Bizar, ik dacht altijd dat jij zwart haar had, om de een of andere manier. Geen idee waar ik dat vandaan had.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:49 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Precies. Overigens heeft niet iedere roodharige een doorschijnende huid. Ik heb dat wel een beetje, maar niet zo erg. Het zal bij haar wel een combi zijn van slechte leefgewoonten, rood haar en geen gesleutel aan de foto's.
Het woordje 'Rock' zal er ongetwijfeld iets mee van doen hebbenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Bizar, ik dacht altijd dat jij zwart haar had, om de een of andere manier. Geen idee waar ik dat vandaan had.
Een van de beste afleveringenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[afbeelding]
'Stay away from the Ginger Kids'
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Bizar, ik dacht altijd dat jij zwart haar had, om de een of andere manier. Geen idee waar ik dat vandaan had.
Logitech MX900.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar om even terug te komen op de muizen:
Muis, bluetooth, OSX, <70 euro.
Roept u maar.
edit: ter vervanging van de Mighty Mouse dus. Op de brandstapel daarmee!
Een paar? De tering, een terabyte of vijf zo onderhand.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Engagdet heeft een paar coole HD-filmpjes van de iPhone.
Of heeft Jarno die al gepost..?
Deze ken... V270 Cordless Optical Mouse for Bluetoothquote:Op zondag 1 juli 2007 22:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar om even terug te komen op de muizen:
Muis, bluetooth, OSX, <70 euro.
Roept u maar.
edit: ter vervanging van de Mighty Mouse dus. Op de brandstapel daarmee!
Hallo hier.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hallo daar.
Met andere woorden zonder Apple Care geen "coverage" voor de iPhone accu.quote:For $69, the AppleCare Protection Plan for iPhone provides an additional year of hardware repair coverage, including coverage for the iPhone battery.
Niet buiten je garantie. Binnen je garantie wel lijkt me.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:43 schreef Rensz het volgende:
[..]
Met andere woorden zonder Apple Care geen "coverage" voor de iPhone accu.
Bij je lokale hobbyboer een s-video en een 3.5mm > RCA kabel kopen, en dat in een SCART omzetblok prikkenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:08 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Niet buiten je garantie. Binnen je garantie wel lijkt me.
Ik heb trouwens net zo'n Mini-DVI naar Video adapter gekocht. Maar dan? Hoe heten die uitgangen en hoe krijg ik die op een SCART?
Enig idee of je TV s-video of s-vhs aan kan? Een beetje moderne TV kan dit al, maar just in casequote:Op maandag 2 juli 2007 12:38 schreef super-muffin het volgende:
Vet. Bedankt.
Dat gaat em wel worden.
PWNDquote:Heh, just an interesting iPhone related story, I went to the apple store on 5th Avenue in the city, and played around with the phone. I enjoyed its sleek design and using it, (not such a fan of the keyboard, but i think one could get used to it). To see if it was activated, I called my own cell phone, and lo and behold it was!! However for the past 5 hours, I've been getting phone calls from the iPhone (random people testing it out). Stupid me, forgot to delete my number. :
Geen idee. Ga het volgende week gebruiken als ik op vakantie ben. Heb geen idee wat voor TV daar is eigenlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Enig idee of je TV s-video of s-vhs aan kan? Een beetje moderne TV kan dit al, maar just in case
Komt door dat Leaseweb-verhaal..quote:Op maandag 2 juli 2007 16:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lekker, zowel Oink als Demonoid liggen er bij mij uit.
Oh, niks van meegekregen. Ik zal 's ff googlen.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Komt door dat Leaseweb-verhaal..
Oink is nog wel bereikbaar..
hxxp://85.17.40.71/
quote:We apologise for the continuing DNS problems. You can get around this by adding our hostnames directly to your hosts file. Add the following lines to your windowssystem32driversetchosts file (the number of spaces between the IP and the name doesn?t matter as long as there?s at least one space (or tab):
85.17.40.69 tracker.oink.me.uk
85.17.40.70 irc.oink.me.uk
85.17.40.71 oink.me.uk
Thnx, miste 'm al.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Komt door dat Leaseweb-verhaal..
Oink is nog wel bereikbaar..
hxxp://85.17.40.71/
Lukt het al een beetje? Problemen / vragen? Stuur me anders een PMquote:Op maandag 2 juli 2007 19:23 schreef super-muffin het volgende:
Usenet is wel tof enzo, maar wel erg veel gekloot.
Valt best mee, eigenlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:23 schreef super-muffin het volgende:
Usenet is wel tof enzo, maar wel erg veel gekloot.
De meerwaarde? Het is legaal, sneller, je hoeft niet ergens vriendjes te hebben, en it just works. Geen geklooi met torrents die amper geseed worden.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat kost Usenet en wat is de meerwaarde boven torrents..?
Ja. Zoals ik al zei, de kitlens is echt enorm puik voor die paar tientjes. Een vervanging die de moeite waard is kost je een veelvoud.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ow, even terug naar de Canon.
619 euro voor de Canon 400D en 699 euro inclusief 18-55 objectief. Is dat objectief de moeite waard om te nemen..?
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
How the h.ll kom ik uberhaupt op hxxp-adressen..?
hahahaquote:Op maandag 2 juli 2007 16:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
How the h.ll kom ik uberhaupt op hxxp-adressen..?
geloof het niet voor dat geld... momentje even kijkenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:18 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ow, even terug naar de Canon.
619 euro voor de Canon 400D en 699 euro inclusief 18-55 objectief. Is dat objectief de moeite waard om te nemen..?
BS.info, hij is 106 dagen én 31 dagen geleden gepost. En 28 dagen geleden in het Duits.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:14 schreef Jarno het volgende:
Kan ik wel eens aan jou vragen Geqxon. Stel, ik wil ehhhh, Stargate seizoen 1 aflevering 7 dowloaden. Zeg maar iets wat totaal niet populair is nu. Ik weet dat ik, ook op public torrent sites dat ding zo kan vinden. Het downloaden zal even duren omdat er weinig geseed wordt, maar a la. Maar als ik via de populaire nzb sites ga zoeken, vind ik helemaal niks. What gives?
Je gebruikt POP mail?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:42 schreef DigiStorm het volgende:
Is er trouwens een manier om mail uit outlook te synchroniseren met mail.app op een mac? uiteraard kan ik de mail gewoon op de server laten staan maar dan komt de mail als nieuw binnen en zijn eventuele mappen niet up to date. Heeft iemand tips?
Niet?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:43 schreef Skic. het volgende:
Ze werken vast niet op zondag, X.
Je kan altijd aan Jarno vragen of ie z'n 18-55mm kwijt wil. ondertussen is hij al verwend met een 17-55mm f/2.8 IS USM..quote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmm...dus Jarno vindt het wel een goede deal en D.E. niet.
Ik weet uberhaupt niet wat het voordeel van zo'n objectief is![]()
Het blijft spannend heh, dat internetkopen.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:48 schreef Xilantof het volgende:
WTF! WTF! WTF!
Ik zie net dat ik om fucking 19.26 een mailtje van ze heb gehad. Verzend bevestiging!
Altijd de vraag of ze te vertrouwen zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 20:50 schreef Skic. het volgende:
[..]
Het blijft spannend heh, dat internetkopen.
Wat is er met dat topic?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef TwyLight het volgende:
[FOT SC 49] Waar het alleen maar regent...
Waarom... Waaarom
Das mijn schuld.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:16 schreef TwyLight het volgende:
Daar moet je gaan posten over fotocamera'sdit is het apple topic en er wordt nog meer over cameras gepost dan over apple
Volens mij had DE het over de prijs in het algemeen (dus die 600 euro nogwat).quote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmm...dus Jarno vindt het wel een goede deal en D.E. niet.
Ik weet uberhaupt niet wat het voordeel van zo'n objectief is![]()
Hoeveel rpm?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
* DoorgestokenKaart heeft een 200gb harde schijf gekocht voor z'n MacBook.
Gelukkig heb ik ook nog een 320gb externe schijf, hoor.quote:
ik heb hier al een staan van 320 (mybook van Western Digital). Prima dingquote:Op maandag 2 juli 2007 22:19 schreef Jarno het volgende:
Tof.
Als Leopard er is haal ik de grootste 7200rpm schijf die er is, denk ik. Hopelijk is dat dan iets van 250GB.
Op GOT APL heb je een topic hierover en daar is(tegen het einde) sprake van een case die je via eBay voor minder dan ¤10 kunt laten opsturen. Werkt perfect hier (iets met blue LED SATA 2.5 oid).quote:Op maandag 2 juli 2007 22:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
* DoorgestokenKaart heeft een 200gb harde schijf gekocht voor z'n MacBook.
Een weet er ook iemand ook een externe case voor een 60gb 2,5'' HDD die geen voeding nodig heeft/
Ik bedoelde dus 2,5 inch SATA.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef DigiStorm het volgende:
[..]
ik heb hier al een staan van 320 (mybook van Western Digital). Prima ding
Het hoeft niet hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:48 schreef Kreator het volgende:
Jezus, 1.079 voor een Mac mini. óf 1250 euro voor een core2duo met een 8800, zodat ik ook spelletjes kan spelen. Keuzes....
Wel! Post je telefoonboekfoto om 'm over te halen!quote:
Die iMacs zijn best dik hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wel! Post je telefoonboekfoto om 'm over te halen!
Ik heb een 19 inch Philips Brilliance CRT. Geen TFT die z'n ass kickt. En hij doet het nog, dus waarom inruilen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef Jarno het volgende:
iMac geen optie K?
Ik ben hem kwijt. Heb jij hem niet opgeslagen!?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wel! Post je telefoonboekfoto om 'm over te halen!
Ik heb wel wat te vragen, maar ga het eerst ff zelf uitvogelen morgen. Moet nu echt gaan slapen want ik val om.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lukt het al een beetje? Problemen / vragen? Stuur me anders een PM
.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:00 schreef Kreator het volgende:
Dingen als geheugen, HD enzo hè, kun je die later ook gewoon bij de pcboer bijbestellen, of is dat allemaal speciale troep?
Kan in de meeste gevallen wel. Geheugen is met de macbooks helemaal geen probleem, ik heb kortgeleden voor 74 euro 2 GB gekocht. HD in de macbook weet ik niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:00 schreef Kreator het volgende:
Dingen als geheugen, HD enzo hè, kun je die later ook gewoon bij de pcboer bijbestellen, of is dat allemaal speciale troep?
Neuh. Komt allemaal speciaal uit Taiwan.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:00 schreef Kreator het volgende:
En mij helemaal geen tips geven over welk geheugen enzo heh.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan in de meeste gevallen wel. Geheugen is met de macbooks helemaal geen probleem, ik heb kortgeleden voor 74 euro 2 GB gekocht. HD in de macbook weet ik niet.
Jij bent best wel domme kutuser, ook voor fokbegrippen.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:02 schreef Skic. het volgende:
Neuh. Komt allemaal speciaal uit Taiwan.
'tzal best jong ..quote:Op maandag 2 juli 2007 23:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij bent best wel domme kutuser, ook voor fokbegrippen.
In de MacBook kun je alleen het geheugen uitbreiden. In de meegeleverde documentatie staat ook hoe je dat moet doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan in de meeste gevallen wel. Geheugen is met de macbooks helemaal geen probleem, ik heb kortgeleden voor 74 euro 2 GB gekocht. HD in de macbook weet ik niet.
...de stupid? Toen jij nog verloor met knikkeren, had ik al 741 kutnewbies net als jij rauw verorberd.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
...de stupid? Toen jij nog verloor met knikkeren, had ik al 741 kutnewbies net als jij rauw verorberd.
Eikel.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi, want ik heb deze al >10 maanden
Zoveel verschillend van m'n eerste mac kan het toch niet zijn...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef Skic. het volgende:
En relax heh, je zult de mensen hier nog nodig hebben.
Mijn SGI Indigo2 is zo elitair dat je ongetwijfeld niet eens op de hoogte bent gesteld van het bestaan door de echte elite.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:17 schreef Geqxon het volgende:
Kreator, je bent niet elitair genoeg om een Mac te bezitten.
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn SGI Indigo2 is zo elitair dat je ongetwijfeld niet eens op de hoogte bent gesteld van het bestaan door de echte elite.
Dan betaal je 45 cent te veel.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:07 schreef Jarno het volgende:
Ik heb bij Eweka voor 7,95 per maand Usenet toegang.
Nog steeds je geheugen niet verkocht?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:31 schreef Sjoewe het volgende:
Mensen die 20 euro willen geven voor m'n apple gigje. Daar breek ik het nog liever voor in twee stuken
quote:Deze update verhelpt een audioprobleem en wordt aanbevolen voor alle gebruikers die werken met 10.4.10 op Intel-Macs.
Raadpleeg voor meer informatie over deze update de volgende website: http://www.info.apple.com/kbnum/305840-nl
Deze link werkt beter: http://www.apple.com/support/downloads/audioupdate2007001.htmlquote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
In de software-update is een audio-update, die blijkbaar het audio-probleem van 10.4.10 verhelpt
[..]
Dat wordt dan een MacPro.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb een 19 inch Philips Brilliance CRT. Geen TFT die z'n ass kickt. En hij doet het nog, dus waarom inruilen.
Duur hebbedingetje wordt het danquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:40 schreef super-muffin het volgende:
iPhone ook te gebruiken zonder AT&T als iPod en WiFi ding
klik!
Je kunt er ook mee bellen?!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:27 schreef Kreator het volgende:
Jezus, wat een ding hè. 525.000 verkocht in 3 dagen.
160 uur overwerk... ik weet niet wat jij verdient maar daar zou ik een auto voor kunnen kopen... EN een mac.quote:
o.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:41 schreef Jarno het volgende:
Een Corsa telt niet als auto Swets.
Ach, ik heb mijn Seat Altea ook ingeruild voor een Fiat Punto. Scheelt een hoop knaken elke maand die ik liever aan mijn gezin apples besteed.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:43 schreef Jarno het volgende:
En ik kan het weten.
Ik krijg maar geen auto los van de baas. Ondanks dat ik 'm succesvol heb laten switchen en hij nu heel gelukkig op een zwart macbook werkt. De lul.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:48 schreef Jarno het volgende:
Auto's zijn toch maar stomme stukken blik waar je van dat veel te dure spul in moet mikken.
Het is allemaal standaard spul wat er in zit. Alleen het is wat lastiger te bereiken (in het geval van een iMac of iBook in ieder geval). In mijn iMac zit gewoon een SATA schijf dus dat is wel te vervangen. Alleen ik durf het ding gewoon niet open te schroevenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:00 schreef Kreator het volgende:
160 uur uitbetalen levert mij ongeveer een netto maandsalaris op. Ik kan daar alleen een Corsa van kopen (ofzo). Best kut, al die belasting die je pas een jaar later terug krijgt...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
160 uur overwerk... ik weet niet wat jij verdient maar daar zou ik een auto voor kunnen kopen... EN een mac.
Come on, Annie. Je bent toch wel een echte nerd hè?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen ik durf het ding gewoon niet open te schroeven.
Het is mij wat te duur om open te kraken eigenlijk. Ik heb nog nooit een schroef gezien in mijn iMac en op internet lees ik dat een iBook al meer dan 50 schroeven heeft om het ding alleen al open te krijgenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Come on, Annie. Je bent toch wel een echte nerd hè?
...ik had er ooit als doel mee, om mijn pc erin te casemodden, maar toen ik ergens op een fansite las dat een werkende machine zo'n 1000$ opbracht, heb ik em maar ff een paar jaar laten rijpen. Als ik nu een gek vind, gaat ie eruit.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:34 schreef Anthraxx het volgende:
Wat doe je trouwens met die SGI bak?
Precies, dat stop ik er altijd in als ik hem naar de winkel brengquote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:27 schreef Skic. het volgende:
Ik hou mijn originele geheugen maar gewoon. Komt misschien nog wel van pas.
Mijn 2*256MB?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Paar jaar wachten met dat geheugen, op een gegeven moment wordt het niet meer geproduceerd en dan zul je zien dat mensen het opeens nodig hebben..
Het kan raar lopen. Ik weet nog wel dat ik een paar jaar geleden op zoek was naar wat EDO geheugen (don't ask). Kon je mooi de hoofdprijs voor betalen...quote:
Volgens mij is het nog wel vrij duur als compleet Media Center, dus met tuner en alles. Maar dan heb je wel een mooi klein kastjequote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MacMini als Mediacenter..is dat wat?
Ik ben afgestapt van dat AppleTV-idee; dat is mij nog te beperkt.
Ik gebruik(te) m'n 360 als Mediacenter. Ik stream alle content nu nog vanaf m'n MacBook maar ik hoop dat er in de toekomst support komt net als de Xbox.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MacMini als Mediacenter..is dat wat?
Ik ben afgestapt van dat AppleTV-idee; dat is mij nog te beperkt.
Nice.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
In de software-update is een audio-update, die blijkbaar het audio-probleem van 10.4.10 verhelpt
[..]
Mac-filter toevallig?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:06 schreef Jarno het volgende:
En toch, ik blijf het niet snappen. Mijn wireless netwerk is volgens iStumbler het sterkste hier in huis (iets van 75%, de rest is zo rond de 25%), maar ik kan gewoon NIET connecten naar het kreng. Terwijl het vanmorgen en vanmiddag (en de hele week) prima gewerkt heeft. Maar opeens is het over dan.
Jah, en het is echt traag vergeleken met CS3.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
ik wil na mijn stage een mac kopen, een iMac om precies te zijn. maar alle mac's van nu hebben een intel processor. ik hoorde dat het helemaal niet zo lekker loopt met adobe CS2... dat is toch wel belangrijk, want ik wil m gebruiken voor het ontwerpen. en CS3 kan ik nog niet aankomen, dus voorlopig blijf ik nog wel even CS2 gebruiken dan.
met andere woorden, heeft iemand hier ervaring met adobe CS2 op een intel mac?
Gooi er 2GB tegenaanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
ik wil na mijn stage een mac kopen, een iMac om precies te zijn. maar alle mac's van nu hebben een intel processor. ik hoorde dat het helemaal niet zo lekker loopt met adobe CS2... dat is toch wel belangrijk, want ik wil m gebruiken voor het ontwerpen. en CS3 kan ik nog niet aankomen, dus voorlopig blijf ik nog wel even CS2 gebruiken dan.
Werkt idd traag vergeleken met CS3, maar is nog wel te doen. En zo'n probleem moet CS3 krijgen toch niet zijn?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
mij lukt het anders nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Werkt idd traag vergeleken met CS3, maar is nog wel te doen. En zo'n probleem moet CS3 krijgen toch niet zijn?
Het is goed te doen met 2Gb.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
mij lukt het anders niet![]()
maar dus, CS2 op een intel mac is niet zo snel (zeg maar rustig, traag) maar 2GB helpt?
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
mij lukt het anders niet![]()
maar dus, CS2 op een intel mac is niet zo snel (zeg maar rustig, traag) maar 2GB helpt?
I know... I just don't have itquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
CS2 is zo traag als dikke stront door een trechter...
ga voor CS3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |