Vanmiddag feest hierquote:Op zondag 1 juli 2007 10:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...ff wat werken op de vroege zondagochtend en dan F1 kijken.
En dan vanavond weer bier
Wel als je alle onleesbare aantekeningen moet uitwerken in dat kutindesign wat ik niet goed ken, en vervolgens bij alle behandelde onderwerpen nog moet zoeken in eigen werk en eigenlijk in de bibliotheek voorbeelden moet gaan zitten zoeken. Ik ben klaar met mijn tweede jaar, al een week, nu moet dit gedoe nog. Fak, ik weet wel wat het allemaal is, maar ik moet het bewijzen met een semiotiekrapport.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:33 schreef Rock-shocker het volgende:
Is dat niet dat hele betekenisgevingsgezeur in de wetenschapsfilosofie? Dat is toch niet zo ingewikkeld?
Top!quote:Op zondag 1 juli 2007 13:35 schreef Xilantof het volgende:
Hé Skic.!
Ik heb net ook even wat ram besteld
Okee, als ik iets tegenkom.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik had een 9 voor wetenschapsfilosofieDus als je hulp nodig hebt, give a shout.
Wat trouwens, ook MDT?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:35 schreef Xilantof het volgende:
Hé Skic.!
Ik heb net ook even wat ram besteld
Tja, wat verstaan ze onder een moderne mythe daar?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:43 schreef Skic. het volgende:
Geef een voorbeeld van een moderne mythe zoals je die in een hedendaagse film hebt gezien. Leg je voorbeeld uit zoals Roland Barthes dat in de essays doet die in de reader zijn opgenomen.
Iemand een filmtip?
Ah okay, dat scheelt een hoopquote:Op zondag 1 juli 2007 14:09 schreef Skic. het volgende:
Trouwens, dit is semiotiek in beeld, kunst/vormgeving. Volgens mij hebben wij niet eens een wetenschapsfilosofie.
Kan die afschuwelijk OP ff weg!quote:Op zondag 1 juli 2007 03:23 schreef Skic. het volgende:
[afbeelding]
Wanneer mag ik eindelijk vakantie!
Nja het is natuurlijk wel ongeveer hetzelfde, maar het analyse-onject ligt voor mij wel ver uit elkaar.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:21 schreef sn7475 het volgende:
[..]
Kan die afschuwelijk OP ff weg!Jobs achter een HELLDell...
![]()
Ik ben niet echt een filmkijkert. Als wat, Het Kwaad? En wat voor titel bijvoorbeeld?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:26 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Nja het is natuurlijk wel ongeveer hetzelfde, maar het analyse-onject ligt voor mij wel ver uit elkaar.
Maar cultuur en omgangsnormen komen in bijna elke film wel prominent naar voren. Kijk maar naar hoe arabieren en islamieten worden afgeschilderd in grote Hollywood-blockbusters.
Hoi i-Spy.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:21 schreef sn7475 het volgende:
[..]
Kan die afschuwelijk OP ff weg!Jobs achter een HELLDell...
![]()
Okee, dank. Waarschijnlijk heb ik hier wat aan.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:33 schreef Rock-shocker het volgende:
Als gekke fanatici die altijd alles voor Allah doen en voor niets anders leven.
True Lies is een voorbeeld.
Godverdomme mijn muis doet raar.
Mythe: Steven Segal = Godquote:Op zondag 1 juli 2007 13:43 schreef Skic. het volgende:
Geef een voorbeeld van een moderne mythe zoals je die in een hedendaagse film hebt gezien. Leg je voorbeeld uit zoals Roland Barthes dat in de essays doet die in de reader zijn opgenomen.
Iemand een filmtip?
Steven Segalquote:Op zondag 1 juli 2007 14:52 schreef Rock-shocker het volgende:
Mee eens
Under Siege is lachen man, zo over the top dat het vet wordt.
Mythe: Amerika is onverwoestbaar, sterk en nobel.
Film: Pearl Harbour, vooral het laatste stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |