De grootste pauperclub van Nederland, na Fortuna Sittard en BV Veendam. Alleen al dat stadion van ze is een en al treurnis.quote:
Jullie hebben Harrie Gommans toch?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:48 schreef heiden6 het volgende:
Misschien heeft Vitesse trouwens wel interesse in Charisteas, na het vertrek van Lazovic. Daar is echt een fatsoenlijke spits nodig.
BV Veendam is cultquote:Op zondag 1 juli 2007 19:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De grootste pauperclub van Nederland, na Fortuna Sittard en BV Veendam. Alleen al dat stadion van ze is een en al treurnis.
En we zijn homo'squote:Op zondag 1 juli 2007 19:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De grootste pauperclub van Nederland, na Fortuna Sittard en BV Veendam. Alleen al dat stadion van ze is een en al treurnis.
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
"Ronaldinho, Messi en Gudjohnsen hebben een persoonlijk akkoord met Feyenoord."
Ghehe...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een speler zoals Vincken dus?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alleen heeft hij met geluk maar 70 minuten nodig om 1 actie te kunnen laten zien.
Je bent de wedstrijd tegen 020 vergeten? Sparta thuis was je er zeker ook niet?quote:
Ach, hij speelt een leuk wedstrijdje. Blijft een lutser.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:11 schreef Tomasso het volgende:Je bent de wedstrijd tegen 020 vergeten? Sparta thuis was je er zeker ook niet?
Lijkt me nietquote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef Doc het volgende:
Is het Port of Rotterdam toernooi al uitverkocht ? En gaan er mensen hiervan heen?
ik heb ook wel interesse - is het dan een probleem om in LFC shirt te verschijne?
Sterke comeback.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, hij speelt een leuk wedstrijdje. Blijft een lutser.
Bij Ticketbox kun je op internet alleen nog kaartjes halen voor dag 1, voor dag 2 (waar Feyenoord dus tegen Liverpool speelt) moet je naar een verkooppuntquote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef Doc het volgende:
Is het Port of Rotterdam toernooi al uitverkocht ? En gaan er mensen hiervan heen?
ik heb ook wel interesse - is het dan een probleem om in LFC shirt te verschijne?
maar dat is het dan ook, 1 goede wedstrijd en een goed momentquote:Op zondag 1 juli 2007 21:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je bent de wedstrijd tegen 020 vergeten? Sparta thuis was je er zeker ook niet?
Ruilen voor Kalou?quote:Romeo Castelen lijkt definitief te vertrekken bij Feyenoord. De aanvaller mag voor een goed bod vertrekken en volgens de Telegraaf is het Franse Paris Saint-Germain bereid om drie miljoen euro voor hem op tafel te leggen. Dat is een mooi bedrag voor de international, die volgend jaar transfervrij zou kunnen vertrekken.
De 24-jarige Castelen legde enige tijd geleden een nieuw contractaanbod van Feyenoord naast zich neer, waarna al duidelijk werd dat een breuk onafwendbaar was. "De situatie is helder: of hij tekent nu bij, of hij vertrekt deze zomer", liet interim-manager Peter Vogelzang al meerdere malen weten.
Als Castelen inderdaad naar Parijs vertrekt, dan wordt hij daar de opvolger van een andere oud-Feyenoorder, namelijke Bonaventure Kalou. De Franse club is momenteel op zoek naar een nieuwe werkgever voor de Ivoriaanse aanvaller
NJ. Long time no see/chat. Alles goed?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:17 schreef NJ het volgende:
Mr_Brownstone.
quote:Smolarek voelt weinig voor terugkeer'
Datum: 2-7-2007
Volgens het Algemeen Dagblad is de kans dat Ebi Smolarek naar zijn oude club Feyenoord terugkomt, klein. De Poolse aanvaller, die nog twee seizoenen onder contract staat bij Borussia Dortmund, voelt weinig voor een terugkeer naar de eredivisie. Bovendien wil de Duitse club hem liever niet laten gaan. Hannover 96 meldde zich kortgeleden voor Smolarek, maar haakte af nadat het van Borussia de hoogte van de transfervergoeding vernam.
Bron: Feyenoord Netwerk
Toch zeker 7 of 8 miljoen denk/hoop ik.Hij blijft nog wel dit seizoen,verwacht ik.Feyenoord moet dit slim spelen en dit talent niet zo maar verkwanselen.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:33 schreef DouweEgbert het volgende:
Wat zouden ze ervoor over hebben?
Real Madrid meldt zich voor Royston Drenthe
Gepubliceerd op 02-07-07 om 09:12 door Tim Vogelpoel
Idd. Zelfde als met Vlaar. Zou ineens een wereldverdediger zijn, terwijl afgelopen sizoen ook bar en boos was.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:42 schreef Seress het volgende:
[..]
Toch zeker 7 of 8 miljoen denk/hoop ik.Hij blijft nog wel dit seizoen,verwacht ik.Feyenoord moet dit slim spelen en dit talent niet zo maar verkwanselen.
Wat een hype.Die -21 ek/wk's worden wel een beetje overschat vind ik.
Dat hij bukte in de muur?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
maar dat is het dan ook, 1 goede wedstrijd en een goed moment
Gewoon 15 miljoen vragen en niet lager gaan!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:42 schreef Seress het volgende:
[..]
Toch zeker 7 of 8 miljoen denk/hoop ik.Hij blijft nog wel dit seizoen,verwacht ik.Feyenoord moet dit slim spelen en dit talent niet zo maar verkwanselen.
Wat een hype.Die -21 ek/wk's worden wel een beetje overschat vind ik.
mee eensquote:Op maandag 2 juli 2007 11:07 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Gewoon 15 miljoen vragen en niet lager gaan!
Geld zat die clubs, als ze het niet willen betalen, dan toch niet!
Juist, en voor dat geld is zeker een waardige vervanger te vinden.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:07 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Gewoon 15 miljoen vragen en niet lager gaan!
Geld zat die clubs, als ze het niet willen betalen, dan toch niet!
6 miljoen moet ons toch ook wel lukken?quote:Sevilla maakt volgens De Telegraaf serieus werk van Khalid Boulahrouz. De Spaanse club heeft volgens de ochtendkrant zes miljoen euro geboden aan Chelsea, terwijl de Spaanse media melden dat de verdediger op een reservelijst staat.
Is wel veel op zich. Maar goed, als we Charisteas en Castelen verkopen is dat weer gecompenseerd. Zou toch wel mooi zijn, Bouhlarouz en Hofland in de verdediging. Dat zal dan helaas wel ten koste gaan van Ron Vlaar en dat is niet zo mooi, natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
6 miljoen moet ons toch ook wel lukken?
Ah joh, Boulahrouz kan ook rechtsback. Anders een 5 mans verdedigingquote:Op maandag 2 juli 2007 11:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is wel veel op zich. Maar goed, als we Charisteas en Castelen verkopen is dat weer gecompenseerd. Zou toch wel mooi zijn, Bouhlarouz en Hofland in de verdediging. Dat zal dan helaas wel ten koste gaan van Ron Vlaar en dat is niet zo mooi, natuurlijk.
boulharouz wil geen rechtsback spelenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ah joh, Boulahrouz kan ook rechtsback. Anders een 5 mans verdediging
Tss... Ga je daarvoor nu gewoon ook mijn posts verwijderen ...quote:Op maandag 2 juli 2007 12:38 schreef nuldertien.net het volgende:
- Ga weg met je spam -
quote:De jaren '70 waren voor Feijenoord de meest succesvolle jaren uit zijn historie. In 1970 slaagde Feijenoord er in als eerste Nederlandse club de Europacup I (Video) te winnen. Waar Ajax een jaar eerder niet in slaagde, daarin slaagde Feyenoord nu wel. Met 2-1 was de Schotse kampioen Celtic verslagen. Enkele maanden later volgde ook nog de Wereldbeker, waardoor Feijenoord zich de beste voetbalclub ter wereld mocht noemen. In dat zelfde jaar werd ook de naam Feijenoord veranderd in Feyenoord, omdat buitenlanders die naam beter konden uitspreken. In 1974 veroverde Feyenoord nog de UEFA Cup, eveneens als eerste Nederlandse club, maar daarna brak een korte prijsloze periode aan, die duurde tot 1980.
Iedereen wil de a.s. landskampioenen zo snel mogelijk aan het werk zien. 020 rest niets anders dan tandenknarsend toe te kijken.quote:Eerste training Feyenoord niet in de Kuip
Feyenoord zal de eerste training van het komend seizoen gewoon afwerken op het bijveld. Even werd er gespeculeerd over een verplaatsing naar het stadion, omdat men een massale opkomst verwacht.
Mede door het flinke aantal aankopen van Feyenoord, verwacht men een bezoekersaantal van boven de 10.000 mensen. Ondanks de drukte zal de training dus gewoon op het trainingsveld worden afgewerkt.
Dat dit geweldige nieuws nou nog niet langs is gekomen in dit topic. Bedankt voor alles Harry en de groetenquote:Angelos Charisteas lijkt het slachtoffer van het aankoopbeleid van Feyenoord te worden. Volgens het Algemeen Dagblad moet de Griek vertrekken, zodra zijn werkgever erin slaagt om nog een aanvaller aan de selectie toe te voegen.
Na Andwelé Slory en Roy Makaay wordt ook nog Danny Koevermans in verband gebracht met de Kuipbewoners. De aanvaller van AZ heeft reeds aangegeven naar Rotterdam-Zuid te willen verkassen, maar de Alkmaarders willen vooralsnog niet meewerken aan een overgang.
Tegenover de ochtendkrant zegt Charisteas zelf niet op de hoogte te zijn van deze situatie. “Ik heb nog niks gehoord van Feyenoord. Als Feyenoord van me af wil, dan moet de club dat tegen me zeggen. Maar op dit moment ga ik er van uit dat ik me zaterdag op de eerste training moet melden.”
De komst van Makaay ziet de Griekse international als positief. “Ik vind het een uitstekende zaak dat de club Makaay heeft aangetrokken. Hij is voor de basisploeg gehaald, maar ook ík kan nog belangrijk voor Feyenoord zijn. Sowieso moet een topclub altijd twee goede spitsen hebben.”
Volgens het AD is de kans dat Ebi Smolarek naar zijn oude club terugkomt bijzonder klein. De Poolse aanvaller, die nog twee seizoenen onder contract staat bij Borussia Dortmund, voelt weinig voor een terugkeer naar de eredivisie en zou ook niet mogen vertrekken.
Wat is je punt?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:15 schreef Haaglander het volgende:
Feijenoord? Zo schreven ze Feyenoord 38 jaar geleden.
Ik zocht mij rot met de zoekfunctie.
http://www.feyenoord.nl/
[..]
1. volop gloryhunters, wees er trots opquote:Op maandag 2 juli 2007 15:18 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Iedereen wil de a.s. landskampioenen zo snel mogelijk aan het werk zien. 020 rest niets anders dan tandenknarsend toe te kijken.![]()
[afbeelding]
In 2006/07 bedoel je?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:14 schreef koningdavid het volgende:
Volgens Sportweek was Huysegems de slechtste speler van vorig jaar. (n.a.v. de wedstrijdbeoordelingen)
Ummm ja... foutje.quote:
Het is ook al jaren ADO ipv FCquote:Op maandag 2 juli 2007 15:15 schreef Haaglander het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:15 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Waar lees je dat?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Castelen en Harry weg.... het blijft maar komen met het goed nieuws!
'k had 't ff over de "nieuwste" geruchten!quote:Op maandag 2 juli 2007 19:15 schreef Sloggi het volgende:
Waar lees je dat?
We zullen nog wel wat meer gaan zakken schat ik zo...quote:Op maandag 2 juli 2007 19:19 schreef Droopie het volgende:
http://www.iffhs.de/?10f4(...)02bb1c2bbb6f28f5351e
Feyenoord op de 135e plaats..gelukkig net boven FC Caracas
Zegt ook veel, zo'n ranglijst.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:19 schreef Droopie het volgende:
quote:02-07-2007 FEYENOORD TALENT POOL II VAN START
Na het overdonderende succes van de inmiddels volledig uitverkochte Talent Pool lanceert Feyenoord maandagavond de Feyenoord Talent Pool II. In dit participatiefonds zijn Ron Vlaar, Andwélé Slory, Jacob Lensky, Mitchell Schet, Dwight Tiendalli, Sherif Ekramy en Serginho Greene ondergebracht. Door het uitgeven van 20 participaties van elk 250.000 euro hoopt Feyenoord met de Talent Pool II op een opbrengst van vijf miljoen euro.
Commercieel directeur Chris Woerts bevestigt dat de eerste Talent Pool inmiddels volledig is uitverkocht: ‘Het is een geweldig succes geworden. De Talent Pool I was bedoeld om ons financiële slagkracht te geven op de transfermarkt. De resultaten van de afgelopen week spreken wat dat betreft voor zichzelf. We zijn blij en trots dat we nu al met de Feyenoord Talent Pool II van start kunnen gaan. Met de Talent Pool II willen we een volgende stap vooruit zetten.’
Deelnemers aan de ‘Feyenoord Talent Pool II’ beleggen minimaal 250.000 euro in het fonds. Zij verwerven daarmee 25 procent van de transferrechten van de zeven geselecteerde talenten uit de selectie, goed voor een waarde van vijf miljoen euro. Als de betreffende spelers vertrekken stroomt 25 procent van de netto-opbrengst naar de beleggers. De overige 75 procent komt ten bate van de club.
Wat is dat voor een idiote lijst dan??quote:Op maandag 2 juli 2007 19:19 schreef Droopie het volgende:
Alles wat goed is, komt van ver. Zo was het toch.
Ja, of hij komt gewoon niet, waar 100,00% kans op is.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:33 schreef Crespo09 het volgende:
handig als vevranger voor Castelen die Eidur aan de ene kant denk ik dat hij komt omdat Makaay en Gio ook zo makelijk kwam maar aan de andere kant kan hij ook naar o.a. Liverpool gaan
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, of hij komt gewoon niet, waar 100,00 99,99% kans op is.
Komt Feyenoord dan niet heel erg krap te zitten in aanvallers?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Castelen en Harry weg.... het blijft maar komen met het goed nieuws!
Komt nog een spits als we Feijenoord mogen geloven. Zit wel goed. En anders gooien we gewoon Hanne Hagary in de spits.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Komt Feyenoord dan niet heel erg krap te zitten in aanvallers?
Voor volgend jaar dan alleen Makaay als spits en Slory en Vincken als aanvallers.
En dan gaat Huysegems dus waarschijnlijk naar Twente.
Denk ik ook. Sowieso blijft Huysegems hoop ik.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt nog een spits als we Feijenoord mogen geloven. Zit wel goed. En anders gooien we gewoon Hanne Hagary in de spits.
Strik erom.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:27 schreef renz0r het volgende:
Saidi wordt in verband gebracht met strasbourg uit Frankrijk, ze bieden 3 a 4 ton.
strik eromheenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:27 schreef renz0r het volgende:
Saidi wordt in verband gebracht met strasbourg uit Frankrijk, ze bieden 3 a 4 ton.
quote:Krkic op uitleenbasis naar Feyenoord'
ROTTERDAM - In de zoektocht naar een aanvalspartner voor kersverse aanwinst Roy Makaay heeft Feyenoord zijn oog laten vallen op Bojan Krkiæ Pérez. Dit meldt het Spaanse sporttijdschrift Don Balón.
In de zeven jaar dat de 16-jarige Krkic in de jeugdopleiding speelde van FC Barcelona wist hij 799 maal het net te vinden; een moyenne van 3,5 doelpunten per wedstrijd. De Servisch-Spaanse aanvaller blonk dit jaar uit in Barcelona B, dat uitkomt in de Segunda División B.
Daarvoor werd hij door coach Frank Rijkaard beloond met een plaats in de selectie van het eerste team. In zijn debuutduel tegen Al Ahly wist Krkic meteen zijn status waar te maken: hij scoorde na 25 minuten.
Eerder werd Krikic al in verband gebracht met Ajax, maar dat ketste volgens Don Balón af op Barca's voorwaarde dat Krkic een basisplaats moet krijgen. In Rotterdam zal hij wel op een basisplaats kunnen rekenen.
Bojan Krkic..quote:
Eind mei werd hij nog in verband met Saint-Etienne gebracht.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bojan Krkic..
Denk niet dat hij komt, hij wordt samen met Dos Santos bij Barca 1 geplaatst.
Klopt, of het was onzin, of dat gaat niet door..quote:Op maandag 2 juli 2007 20:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Eind mei werd hij nog in verband met Saint-Etienne gebracht.
Mocht hij toch nog verhuurd worden dan hoop ik dat jij naar een club gaat waar hij een basisplek krijgt. Anders kan Barca hem net zo goed behouden.quote:Krkic maakt overstap naar hoofdmacht
Bojan Krkic zal volgend seizoen deel uit maken van het hoogste keurkorps van Frank Rijkaard. Dit liet Barcelona-legende Josep Guardiola, deze week aangesteld als trainer van het filiaal, optekenen tijdens een persconferentie.
Krkric, die op 28 augustus zeventien jaar wordt, was het voorbije seizoen één van de revelaties van Barça B, dat echter degradatie naar de Segunda División B, de derde klasse, niet kon voorkomen. De Spaanse jeugdinternational zal nu net als het andere talent Giovanni dos Santos de overstap maken naar de A-kern.
De opstap van de Mexicaan Dos Santos, die op het punt staat om de Spaanse nationaliteit te verkrijgen, was al bevestigd, in tegenstelling tot die van Krkic. Guardiola maakte vanmiddag een einde aan alle onzekerheid. “Bojan zal de voorbereiding van de eerste selectie op het nieuwe seizoen meemaken en ook alle trainingen”, legde Pep uit. “Wanneer hij voor een wedstrijd niet wordt opgeroepen, dan zal hij gewoon zijn wedstrijden bij ons afwerken.”
Het is nog maar de vraag of Krkic überhaupt op speelminuten mag hopen. De aanvaller, die op het WK onder 20 actief zal zijn, kampt sowieso met de concurrentie van Samuel Eto’o, Lionel Messi en Thierry Henry, terwijl Santiago Ezquerro en Eidur Gudjohnsen ook nog op de loonlijst in het Camp Nou staan. Voor Dos Santos de moeilijke taak om zijn look-a-like Ronaldinho uit de basis te verdrijven.
welke spits zit er dan tegen het 1e aan?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Stagneert onze eigen jeugdspelers
wat hebben wij daar nou voor last vanquote:en die Krkic wordt alleen beter gemaakt voor Barcelona.
Bron?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:21 schreef Tomasso het volgende:
Als we nog ff wachten tekent Lampard bij ons.
Ik heb een kennis die goede vrienden is met een wc-schoonmaker bij het EMC, en diegene zag Lampard op het lijstje staan. Hij had alleen z'n bril niet op, hij heeft -5 aan beide kanten, dus het zou ook Abubakari geweest kunnen zijn.quote:
mn ogen wat doe jequote:Op maandag 2 juli 2007 21:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die goede vrienden is met een wc-schoonmaker bij het EMC, en diegene zag Lampard op het lijstje staan. Hij had alleen z'n bril niet op, hij heeft -5 aan beide kanten, dus het zou ook Abubakari geweest kunnen zijn.
Juist wel. al zou het dan als back-up plan zijn. werkt het niet om op de counter te spelen met Slory en Makaay, (wat het toch gaat worden, of je het nou wil of niet... niet mooi maar moet maar), kan je het systeem omgooien en pressie gaan spelen, waar je ook zeker de spelers voor hebt. slory+makaay wisselen voor een Koef-achtige speler + huysegems en je hele systeem is anders. Of natuurlijk variaties daarop, 3 spitsen, 1 balvaste spits en 1 killer, noem maar op.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:31 schreef Staanplaats het volgende:
Hooguit nog een tweede spits naast Makaay? Maar dan heb je niet veel aan een type Koevermans. Misschien nog een rechtsback?
Dat we daar niks aan verdienen en aan Slory over een paar jaar wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
welke spits zit er dan tegen het 1e aan?
[quote]
Slory is ook een jeugdige speler. Als die Krkic voorin staat gaat er weer een plekje voor onze talenten verloren.
[quote]
wat hebben wij daar nou voor last van
is dat niets ?quote:Geen enkele club wil Robbie Fowler
Robbie Fowler is nog altijd op zoek naar een nieuwe club. De spits kreeg enige tijd geleden te horen dat zijn aflopende contract bij Liverpool niet verlengd zou worden, maar heeft sindsdien nog geen enkele aanbieding van een andere club ontvangen.
Ad powered by www.webads.nl
"Ik had eigenlijk gedacht dat ik rond deze tijd wel een aantal opties zou hebben, maar ik heb nog geen enkele aanbieding binnen", zegt de 32-jarige aanvaller tegen Sky Sports News. "Hopelijk komt er binnen een paar weken een mooie club. Maar garanties heb ik niet, want ik moet realistisch zijn: spelers van mijn leeftijd hebben de clubs nu eenmaal niet meer voor het uitkiezen."
Fowler is er van overtuigd dat hij nog altijd van waarde kan zijn voor clubs. "Ik ben dan wel 32, maar ik ben nog lang niet versleten. Ik voel me fit en scherp en mijn cv spreekt voor zich, maar voorlopig moet ik wachten tot de telefoon gaat", aldus de aanvaller, die in 376 duels in de Premier League 162 doelpunten maakte.
bron: ADquote:Iedereen wil Drenthe
Real Madrid meldt zich bij Feyenoord, maar er is meer interesse
Als het aan Real Madrid ligt, speelt Royston Drenthe de komende jaren in het Santiago Bernabéu-stadion.
De Spaanse landskampioen heeft zich schriftelijk en telefonisch gemeld bij Feyenoord om over de 20-jarige jeugdinternational te onderhandelen. Maar ook andere buitenlandse topclubs hebben inmiddels bij Feyenoord geïnformeerd. De Rotterdamse club zit later deze week rond de tafel met André Wasiman, de zaakwaarnemer van Drenthe, om de situatie te bespreken.
,,Aan de hand van dat gesprek bepalen wij onze positie,’’ zegt technisch manager Peter Bosz van Feyenoord. ,,Wij willen ook graag weten hoe de speler er zelf tegenaan kijkt. Maar dat Real interesse in Royston heeft, is duidelijk.’’
Wasiman zelf wil weinig over de buitenlandse interesse kwijt. Hij probeert de rust rond de speler te bewaren. ,,Dit heeft een behoorlijke impact, iedereen wil er zijn zegje over doen en Royston werd zelfs op zijn vakantie-adres lastig gevallen. Daar is hij helemaal niet mee gebaat.’’
Drenthe zal zelf niet aanwezig zijn bij het gesprek met zijn club. Nadat hij bij Jong Oranje een hoofdrol had vervuld op het Europees kampioenschap in eigen land, is hij met vakantie gegaan. Op de eerste training van Feyenoord hoeft hij zich zaterdag nog niet te melden, hij begint op 15 juli aan zijn voorbereiding op het nieuwe voetbaljaar.
Voor die tijd heeft hij in elk geval ook met Wasiman om de tafel gezeten. ,,We hebben alles natuurlijk al eens doorgesproken,’’ zegt de zaakwaarnemer. ,,Als Royston terug is van vakantie, dan praten we nog een keer. Om te kijken of hij nog hetzelfde denkt of dat er misschien iets is veranderd. Eén ding is zeker: hij heeft nog een vierjarig contract bij Feyenoord en dat is de club waarvan hij houdt.’’
Toch lijkt het erop dat de clubs in de rij staan voor Drenthe. In Engeland gaat het gerucht dat Chelsea dicht bij een akkoord met Feyenoord is.
De Engelsen zouden de speler komend seizoen nog verhuren aan Feyenoord. In Rotterdam kon of wilde niemand dit bericht bevestigen.
Drenthe dankt al die buitenlandse interesse aan zijn indrukwekkende optreden tijdens het EK-jeugd. Zelfs UEFA-voorzitter Michel Platini toonde vorige maand interesse in Drenthe, in wie velen de natuurlijk opvolger van Edgar Davids zien.
Drenthe zette begin april zijn handtekening onder een verbeterd contract bij Feyenoord. Deze loopt nu tot medio 2011.
,,En Drenthe hoeft van ons echt niet weg,’’ zegt manager Bosz. ,,Hij ontwikkelt zich goed en wij hebben niet voor niets zijn contract opengebroken.’’
,,Hij staat onder contract bij Feyenoord,’’ voegt André Wasiman eraan toe. ,,Hij heeft altijd gezegd dat hij daar nog wel even wil spelen. Alles wat er nu op hem afkomt, dat moeten we gewoon even afwachten.’’
Feyenoord heeft de hoop op Denny Landzaat nog allerminst opgegeven. Het heeft zich voor de tweede keer bij diens zaakwaarnemer Sigi Lens gemeld. Bij de vorige pogingen van Feyenoord liet Landzaat weten dat hij liever bij zijn huidige club Wigan Athletic blijft.
De ex-AZ’er zou volgens Lens het gevoel hebben in het buitenland mislukt te zijn, als hij nu al zou vertrekken uit Engeland. Een buitenlands avontuur was vorig jaar voor international Landzaat nog een sportieve hartenwens.
Dat zou mooi zijn. Een miljoentje of 10, 11 vangen en hem nog een jaar houden.quote:Toch lijkt het erop dat de clubs in de rij staan voor Drenthe. In Engeland gaat het gerucht dat Chelsea dicht bij een akkoord met Feyenoord is.
De Engelsen zouden de speler komend seizoen nog verhuren aan Feyenoord. In Rotterdam kon of wilde niemand dit bericht bevestigen.
huh hij is 16 jaar ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |