BV Veendam is cultquote:Op zondag 1 juli 2007 19:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De grootste pauperclub van Nederland, na Fortuna Sittard en BV Veendam. Alleen al dat stadion van ze is een en al treurnis.
En we zijn homo'squote:Op zondag 1 juli 2007 19:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De grootste pauperclub van Nederland, na Fortuna Sittard en BV Veendam. Alleen al dat stadion van ze is een en al treurnis.
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
"Ronaldinho, Messi en Gudjohnsen hebben een persoonlijk akkoord met Feyenoord."
Ghehe...quote:Op zondag 1 juli 2007 19:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een speler zoals Vincken dus?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alleen heeft hij met geluk maar 70 minuten nodig om 1 actie te kunnen laten zien.
Je bent de wedstrijd tegen 020 vergeten? Sparta thuis was je er zeker ook niet?quote:
Ach, hij speelt een leuk wedstrijdje. Blijft een lutser.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:11 schreef Tomasso het volgende:Je bent de wedstrijd tegen 020 vergeten? Sparta thuis was je er zeker ook niet?
Lijkt me nietquote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef Doc het volgende:
Is het Port of Rotterdam toernooi al uitverkocht ? En gaan er mensen hiervan heen?
ik heb ook wel interesse - is het dan een probleem om in LFC shirt te verschijne?
Sterke comeback.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, hij speelt een leuk wedstrijdje. Blijft een lutser.
Bij Ticketbox kun je op internet alleen nog kaartjes halen voor dag 1, voor dag 2 (waar Feyenoord dus tegen Liverpool speelt) moet je naar een verkooppuntquote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef Doc het volgende:
Is het Port of Rotterdam toernooi al uitverkocht ? En gaan er mensen hiervan heen?
ik heb ook wel interesse - is het dan een probleem om in LFC shirt te verschijne?
maar dat is het dan ook, 1 goede wedstrijd en een goed momentquote:Op zondag 1 juli 2007 21:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je bent de wedstrijd tegen 020 vergeten? Sparta thuis was je er zeker ook niet?
Ruilen voor Kalou?quote:Romeo Castelen lijkt definitief te vertrekken bij Feyenoord. De aanvaller mag voor een goed bod vertrekken en volgens de Telegraaf is het Franse Paris Saint-Germain bereid om drie miljoen euro voor hem op tafel te leggen. Dat is een mooi bedrag voor de international, die volgend jaar transfervrij zou kunnen vertrekken.
De 24-jarige Castelen legde enige tijd geleden een nieuw contractaanbod van Feyenoord naast zich neer, waarna al duidelijk werd dat een breuk onafwendbaar was. "De situatie is helder: of hij tekent nu bij, of hij vertrekt deze zomer", liet interim-manager Peter Vogelzang al meerdere malen weten.
Als Castelen inderdaad naar Parijs vertrekt, dan wordt hij daar de opvolger van een andere oud-Feyenoorder, namelijke Bonaventure Kalou. De Franse club is momenteel op zoek naar een nieuwe werkgever voor de Ivoriaanse aanvaller
NJ. Long time no see/chat. Alles goed?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:17 schreef NJ het volgende:
Mr_Brownstone.
quote:Smolarek voelt weinig voor terugkeer'
Datum: 2-7-2007
Volgens het Algemeen Dagblad is de kans dat Ebi Smolarek naar zijn oude club Feyenoord terugkomt, klein. De Poolse aanvaller, die nog twee seizoenen onder contract staat bij Borussia Dortmund, voelt weinig voor een terugkeer naar de eredivisie. Bovendien wil de Duitse club hem liever niet laten gaan. Hannover 96 meldde zich kortgeleden voor Smolarek, maar haakte af nadat het van Borussia de hoogte van de transfervergoeding vernam.
Bron: Feyenoord Netwerk
Toch zeker 7 of 8 miljoen denk/hoop ik.Hij blijft nog wel dit seizoen,verwacht ik.Feyenoord moet dit slim spelen en dit talent niet zo maar verkwanselen.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:33 schreef DouweEgbert het volgende:
Wat zouden ze ervoor over hebben?
Real Madrid meldt zich voor Royston Drenthe
Gepubliceerd op 02-07-07 om 09:12 door Tim Vogelpoel
Idd. Zelfde als met Vlaar. Zou ineens een wereldverdediger zijn, terwijl afgelopen sizoen ook bar en boos was.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:42 schreef Seress het volgende:
[..]
Toch zeker 7 of 8 miljoen denk/hoop ik.Hij blijft nog wel dit seizoen,verwacht ik.Feyenoord moet dit slim spelen en dit talent niet zo maar verkwanselen.
Wat een hype.Die -21 ek/wk's worden wel een beetje overschat vind ik.
Dat hij bukte in de muur?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
maar dat is het dan ook, 1 goede wedstrijd en een goed moment
Gewoon 15 miljoen vragen en niet lager gaan!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:42 schreef Seress het volgende:
[..]
Toch zeker 7 of 8 miljoen denk/hoop ik.Hij blijft nog wel dit seizoen,verwacht ik.Feyenoord moet dit slim spelen en dit talent niet zo maar verkwanselen.
Wat een hype.Die -21 ek/wk's worden wel een beetje overschat vind ik.
mee eensquote:Op maandag 2 juli 2007 11:07 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Gewoon 15 miljoen vragen en niet lager gaan!
Geld zat die clubs, als ze het niet willen betalen, dan toch niet!
Juist, en voor dat geld is zeker een waardige vervanger te vinden.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:07 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Gewoon 15 miljoen vragen en niet lager gaan!
Geld zat die clubs, als ze het niet willen betalen, dan toch niet!
6 miljoen moet ons toch ook wel lukken?quote:Sevilla maakt volgens De Telegraaf serieus werk van Khalid Boulahrouz. De Spaanse club heeft volgens de ochtendkrant zes miljoen euro geboden aan Chelsea, terwijl de Spaanse media melden dat de verdediger op een reservelijst staat.
Is wel veel op zich. Maar goed, als we Charisteas en Castelen verkopen is dat weer gecompenseerd. Zou toch wel mooi zijn, Bouhlarouz en Hofland in de verdediging. Dat zal dan helaas wel ten koste gaan van Ron Vlaar en dat is niet zo mooi, natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
6 miljoen moet ons toch ook wel lukken?
Ah joh, Boulahrouz kan ook rechtsback. Anders een 5 mans verdedigingquote:Op maandag 2 juli 2007 11:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is wel veel op zich. Maar goed, als we Charisteas en Castelen verkopen is dat weer gecompenseerd. Zou toch wel mooi zijn, Bouhlarouz en Hofland in de verdediging. Dat zal dan helaas wel ten koste gaan van Ron Vlaar en dat is niet zo mooi, natuurlijk.
boulharouz wil geen rechtsback spelenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ah joh, Boulahrouz kan ook rechtsback. Anders een 5 mans verdediging
Tss... Ga je daarvoor nu gewoon ook mijn posts verwijderen ...quote:Op maandag 2 juli 2007 12:38 schreef nuldertien.net het volgende:
- Ga weg met je spam -
quote:De jaren '70 waren voor Feijenoord de meest succesvolle jaren uit zijn historie. In 1970 slaagde Feijenoord er in als eerste Nederlandse club de Europacup I (Video) te winnen. Waar Ajax een jaar eerder niet in slaagde, daarin slaagde Feyenoord nu wel. Met 2-1 was de Schotse kampioen Celtic verslagen. Enkele maanden later volgde ook nog de Wereldbeker, waardoor Feijenoord zich de beste voetbalclub ter wereld mocht noemen. In dat zelfde jaar werd ook de naam Feijenoord veranderd in Feyenoord, omdat buitenlanders die naam beter konden uitspreken. In 1974 veroverde Feyenoord nog de UEFA Cup, eveneens als eerste Nederlandse club, maar daarna brak een korte prijsloze periode aan, die duurde tot 1980.
Iedereen wil de a.s. landskampioenen zo snel mogelijk aan het werk zien. 020 rest niets anders dan tandenknarsend toe te kijken.quote:Eerste training Feyenoord niet in de Kuip
Feyenoord zal de eerste training van het komend seizoen gewoon afwerken op het bijveld. Even werd er gespeculeerd over een verplaatsing naar het stadion, omdat men een massale opkomst verwacht.
Mede door het flinke aantal aankopen van Feyenoord, verwacht men een bezoekersaantal van boven de 10.000 mensen. Ondanks de drukte zal de training dus gewoon op het trainingsveld worden afgewerkt.
Dat dit geweldige nieuws nou nog niet langs is gekomen in dit topic. Bedankt voor alles Harry en de groetenquote:Angelos Charisteas lijkt het slachtoffer van het aankoopbeleid van Feyenoord te worden. Volgens het Algemeen Dagblad moet de Griek vertrekken, zodra zijn werkgever erin slaagt om nog een aanvaller aan de selectie toe te voegen.
Na Andwelé Slory en Roy Makaay wordt ook nog Danny Koevermans in verband gebracht met de Kuipbewoners. De aanvaller van AZ heeft reeds aangegeven naar Rotterdam-Zuid te willen verkassen, maar de Alkmaarders willen vooralsnog niet meewerken aan een overgang.
Tegenover de ochtendkrant zegt Charisteas zelf niet op de hoogte te zijn van deze situatie. “Ik heb nog niks gehoord van Feyenoord. Als Feyenoord van me af wil, dan moet de club dat tegen me zeggen. Maar op dit moment ga ik er van uit dat ik me zaterdag op de eerste training moet melden.”
De komst van Makaay ziet de Griekse international als positief. “Ik vind het een uitstekende zaak dat de club Makaay heeft aangetrokken. Hij is voor de basisploeg gehaald, maar ook ík kan nog belangrijk voor Feyenoord zijn. Sowieso moet een topclub altijd twee goede spitsen hebben.”
Volgens het AD is de kans dat Ebi Smolarek naar zijn oude club terugkomt bijzonder klein. De Poolse aanvaller, die nog twee seizoenen onder contract staat bij Borussia Dortmund, voelt weinig voor een terugkeer naar de eredivisie en zou ook niet mogen vertrekken.
Wat is je punt?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:15 schreef Haaglander het volgende:
Feijenoord? Zo schreven ze Feyenoord 38 jaar geleden.
Ik zocht mij rot met de zoekfunctie.
http://www.feyenoord.nl/
[..]
1. volop gloryhunters, wees er trots opquote:Op maandag 2 juli 2007 15:18 schreef Haaglander het volgende:
[..]
Iedereen wil de a.s. landskampioenen zo snel mogelijk aan het werk zien. 020 rest niets anders dan tandenknarsend toe te kijken.![]()
[afbeelding]
In 2006/07 bedoel je?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:14 schreef koningdavid het volgende:
Volgens Sportweek was Huysegems de slechtste speler van vorig jaar. (n.a.v. de wedstrijdbeoordelingen)
Ummm ja... foutje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |