6 goals tering das veelquote:Op zondag 1 juli 2007 17:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
da's nog altijd 20 minuten minder dan Vincken
Huysegems heeft toch nog 6 goals gemaakt ondanks geringe speelminuten
Hoe moeilijk begrijpend lezen ook is voor je ik zet het hier nog een keer neer, Huysegems laat zich nog wel zien!quote:Op zondag 1 juli 2007 17:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Op de bank bij AZ bedoel je/
Man, Huysegems heeft kansen genoeg gehad.
Denk aan je hart Fucko!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 17:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe moeilijk begrijpend lezen ook is voor je ik zet het hier nog een keer neer, Huysegems laat zich nog wel zien!
ach , die kuipvrees zal ook wel meevallen..quote:Op zondag 1 juli 2007 15:40 schreef Merkie het volgende:
Tiendalli met z'n Kuip-vrees, hmm... Daarnaast zie ik Lucius liever op het middenveld. Een goede rechtsback hebben we wel nodig, het zal anders het hele seizoen door een zwak bezette positie zijn.
Ongetwijfeld, hij zal ook wel eens buiten komen ja.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe moeilijk begrijpend lezen ook is voor je ik zet het hier nog een keer neer, Huysegems laat zich nog wel zien!
Greene op het middenveld.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:13 schreef Mwanatabu het volgende:
-----Makaay---Slory/Harry-----
---------De Guzman----------
Drenthe-------------Greene/Bruins
-------Van Bronkhorst-------
De Cler-Hofland-Vlaar-Tiendalli
-------------Timmer------------
*handjes wrijft*
Fuck idd...heb een wijntje opquote:
Zie je in Bruins een rechtermiddenvelder in een 442?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:13 schreef Mwanatabu het volgende:
-----Makaay---Slory/Harry-----
---------De Guzman----------
Drenthe-------------Greene/Bruins
-------Van Bronkhorst-------
De Cler-Hofland-Vlaar-Tiendalli
-------------Timmer------------
*handjes wrijft*
Mwoh, iets zwervends iig.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zie je in Bruins een rechtermiddenvelder in een 442?
Hebben ze ook niet, ze zijn gewoon niet goed genoegquote:Op zondag 1 juli 2007 18:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwoh, iets zwervends iig.
En ja, Charisteas en Tiendalli. Dat gelul over kuipvrees geloof ik niet.
Dat betwijfel ik. Tiendalli heft gewoon vervelende blessures gehad én kwam in een slecht draaiend team terecht. Charisteas had ook weinig fatsoenlijks achter zich om er iets van te maken. Ik vond dat hij het naar omstandigheden net goed genoeg deed om het verder te proberen in een beter team.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:38 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet, ze zijn gewoon niet goed genoeg
die mogen ze nou van mij gratis weggeven die twee...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:46 schreef heiden6 het volgende:
Huysegems hoef voor mij echt niet weg. Hij kan prima linksbuiten spelen, en Slory op rechts. Vincken is een prutser, en Castelen gaat weg. Perez lijkt me overbodig, maar Koevermans is een prima aanvulling op zich. Greene is op zich wel een goede rechtsback. Zeker als je Lucius nog achter de hand hebt.
Eigenlijk denk ik dat in een team wat lekker draait, en met een fatsoenlijke coach, we ook nog veel gaan hebben aan Saidi en Bahia. Beide zijn prima verdedigers.
Tiendalli mogen ze van mij echt morgen gratis weggeven aan Excelsior ofzo.
daar ga je alquote:Op zondag 1 juli 2007 18:48 schreef heiden6 het volgende:
Misschien heeft Vitesse trouwens wel interesse in Charisteas, na het vertrek van Lazovic. Daar is echt een fatsoenlijke spits nodig.
Wat voor Feyenoord niet fatsoenlijk is, kan voor een pauperclub als Vitesse prima voldoen.quote:
Vitas is geen pauperclubquote:Op zondag 1 juli 2007 18:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat voor Feyenoord niet fatsoenlijk is, kan voor een pauperclub als Vitesse prima voldoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |