abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51297068
De mensen die zich druk maken over hun piek op hun biceps etc. zijn de mensen die na 3 jaar training nog setjes met 100 squatten.

Big weights = more growth.

Ik hoop dat dit helpt.
pi_51297070
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:13 schreef FreeShooter het volgende:

[..]

Je bedoelt dus dat jij & veel andere liever heel sterk zijn met wat vet dan wat minder sterk en mooi gespierd met weinig vet?
Klopt.

Als ik zo zijn posts lees door de maanden heen weet ik bijna zeker dat hij over 5 jr er een stuk groter bijloopt met een vetpercentage tussen de 14-20
pi_51297134
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:20 schreef Baffer het volgende:
De mensen die zich druk maken over hun piek op hun biceps etc. zijn de mensen die na 3 jaar training nog setjes met 100 squatten.

Big weights = more growth.

Ik hoop dat dit helpt.
Mensen zitten ook wel eens te zeuren waarom ik practisch geen biceps train.

"Waarom ga je niet 2 x 4 setjes per week biceps trainen, is toch cool man, krijg je een machtig grote biceps"

Ik focus me nu tijdens mijn eigen training op rug/borst/schouders en minimaal armwerk en tijdens mijn fysio puur alles benen, het gaat eindelijk wat vooruit.
pi_51297239
Compounds is de basis, iso stuff erbij is prima natuurlijk, maar ik heb vaak genoeg mensen gezien die 1.5 uur curlen per training en op hun legday na een kwartier weer klaar zijn.

Horrible dat soort figuren, zo ga je ook nooit groot worden.
pi_51297515
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:25 schreef Baffer het volgende:
Compounds is de basis, iso stuff erbij is prima natuurlijk, maar ik heb vaak genoeg mensen gezien die 1.5 uur curlen per training en op hun legday na een kwartier weer klaar zijn.

Horrible dat soort figuren, zo ga je ook nooit groot worden.
Zo ken ik er ook genoeg.
Laatst zag ik ook 2 vage types een complete training volmaken met alleen biceps, en daarna met een bigsmile stoer naar huis lopen
  maandag 9 juli 2007 @ 18:08:14 #216
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_51298410
quote:
Op maandag 9 juli 2007 17:21 schreef McGilles het volgende:

[..]

Klopt.

Als ik zo zijn posts lees door de maanden heen weet ik bijna zeker dat hij over 5 jr er een stuk groter bijloopt met een vetpercentage tussen de 14-20
Dat schijnt wel lastiger te dunken heb ik gehoord. en daar is het j-will om te doen toch?
pi_51298942
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:08 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dat schijnt wel lastiger te dunken heb ik gehoord. en daar is het j-will om te doen toch?
Als ik naar een willekeurige NBA game kijk vliegen de bicepsen me om de oren.
pi_51299316
ik wil alleen dunken ja En het gaat me verdomme lukken. Laatst (vanavond weer) bij een veldje geweest waar de basket op 3.00 meter of iets lager hangt. Die ring grijp ik, volledig koud en met een training in de spieren, inmiddels makkelijk vast. Echte ring is 3.05

En LedZep, inderdaad, het is niet alleen benen. Om beter te presteren train ik ook upper body, is best handig als je tegen wat grotere sterkere jongens op moet boksen, wat ik vaak moet
pi_51299391
quote:
[b]Op maandag 9 juli 2007 18:37
En LedZep, inderdaad, het is niet alleen benen. Om beter te presteren train ik ook upper body, is best handig als je tegen wat grotere sterkere jongens op moet boksen, wat ik vaak moet
Plyo shizzle + squats doen.
pi_51299540
dat is precies wat ik doe Op het moment is het prioriteit mijn fullsquat heel rap naar 80kg te brengen en deadlift wil ik langzaamaan naar 140 tillen (3 grote plates!). Bench, chins etc. zijn leuk maar niet echt belangrijk.

Even iets heel anders:

Mijn nieuwe trainingsmaat is een broertje van m'n andere maat. Die broer maakt dus zijn schema en hij laat hem in zijn tweede week training al deadliften met een riem, omdat de nieuwe buddy dus klaagt over zijn rug. Ik vind het een beetje stom en zeg dat je riem moet gebruiken zodra je echt zware gewichten tilt, hij zegt dat het niet boeiend is of je met of zonder riem traint. Wat denken jullie?

M'n nieuwe buddy deadlift ongetraind trouwens 120 kg voor meerdere reps, de bastard maar ik bench wel meer
pi_51299947
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:39 schreef Baffer het volgende:

[..]

Plyo shizzle + squats doen.
dat weet de gemiddelde fok bodybuildingtopic - whore wel al een tijdje
Only when close to death, you really feel alive
pi_51300108
Haha sure they do, kan ook niet anders met al die beesten hier he.
  maandag 9 juli 2007 @ 20:43:53 #223
140141 ivosnivo
pi_51303358
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:25 schreef LedZep het volgende:

[..]

Als ik naar een willekeurige NBA game kijk vliegen de bicepsen me om de oren.
Mja maar die zijn dan ook beetje langer denk ik.
pi_51303756
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:44 schreef no-look het volgende:
Even iets heel anders:

Mijn nieuwe trainingsmaat is een broertje van m'n andere maat. Die broer maakt dus zijn schema en hij laat hem in zijn tweede week training al deadliften met een riem, omdat de nieuwe buddy dus klaagt over zijn rug. Ik vind het een beetje stom en zeg dat je riem moet gebruiken zodra je echt zware gewichten tilt, hij zegt dat het niet boeiend is of je met of zonder riem traint. Wat denken jullie?
Bikkels trainen zonder riem zodat ook de spieren in de core worden aangepakt. Met riem zal niet gunstig zijn voor deze spieren. Tenzij je zoals je zegt, echt zware gewichten gaat tillen.

Moet toch nog ff:
rugpijn hebben en deadliften met een riem.
  maandag 9 juli 2007 @ 21:06:54 #225
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51304018
als je 1rm gaat doen is een riem wel verstandig, maar voor je sets gewoon zonder

Ik heb echt voor het eerst eigelijk gruwelijke spierpijn op me onderrug gehad afgelopen dagen. Deadlift en daarna squat is wel een goeie belasting zeg maar
  maandag 9 juli 2007 @ 21:15:27 #226
153812 Frautie
Frautilicious
pi_51304303
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:03 schreef Baffer het volgende:
Haha sure they do, kan ook niet anders met al die beesten hier he.
Ik ben een echt beest
__________________________________________________________________________________
Pfffff, vanaaf weer om naar een nieuw schema, alles 5 x 6 en UB was aan de beurt

Incline dumbell press: 14/16/16/16/16
Skull Crushers: 10/12,5/12,5/15/17,5
One arm dumbell press: 9/11/11/12/12
Chin ups 15/20/20/20/20
Seated row: 25/30/35/40/45
Side raises: 4/5/5/6/7

Ik vind alleen die skull crushers zo lastig om goed uit te voeren En is er nou een oefening te noemen wat echt een goede massabouwer is? Want mijn triceps lopen achter.......
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  maandag 9 juli 2007 @ 21:25:17 #227
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_51304662
skull crushers zijn idd best gaar om goed uit te voeren, bak zelf soms ook niets van

Ik laat de barbell ook achter me hoofd komen, anders kan ik het helemaal niet
pi_51304666
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:15 schreef Frautie het volgende:

[..]

Ik ben een echt beest!

ik ook

Only when close to death, you really feel alive
  maandag 9 juli 2007 @ 21:53:13 #229
140141 ivosnivo
pi_51305667
Skull crushers zijn toch wel 1 van de massa bouwers voor de triceps vind ik. Smal bankdrukken en (weighted) dips zijn ook goed.
pi_51308077
Borst gaan vandaag lekker. Bijna terug op pre-vakantie sterkte. Nog een klein beetje spierconditie. Na de training 15 minuten geroeid om ff wat luiheid eruit te krijgen.
pi_51312099
Tvp. Over drie weken weer beginnen.
pi_51317343
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 01:07 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Tvp. Over drie weken weer beginnen.
Heb je nu last van verhoogde leverwaarden?
pi_51319514
Over drie weken is dit topic al lang vol hoor

Straks plyo, morgen powercleanen vanaf de grond. Kijken of ik de 60kg haal.
pi_51319901
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 10:33 schreef Baffer het volgende:

[..]

Heb je nu last van verhoogde leverwaarden?
altijd
pi_51320104
quote:
Op maandag 9 juli 2007 09:51 schreef BertV het volgende:

[..]

Als er iets tegenwerkt is het een vriendin... of heb ik de verkeerde?
Ik ondervind ook wel wat weerstand tegen het gedisciplineerde leven (de regelmaat in (gezond) eten/slapen/trainen) en tegen de bussen whey en creatine in huis...

En of ik niet kan stoppen met mijn benen te trainen: een vorig jaar gekochte spijkerbroek kan ik nu niet meer met goed fatsoen aan: het is een heupbroek geworden en als ik hem aan heb kan ik mijn veters niet meer strikken
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:48 schreef Frautie het volgende:

[..]

Zo te lezen gaat 't bij jou ook best lekker Ik heb al in maanden niet meer een leg press gedaan
Leg press mis je niets mee...
Het gaat op zich best lekker, alleen, zoals gezegd weinig progressie met squatten.

M.b.t. squatten: heb jij niet veel bekijks als je met 85kg squat? De laatste keer dat bij ons een vrouw dat deed leek het haast wel een kermisattractie.
(of komt dat omdat ik bij een redelijke Achmea gym zit?)
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_51321349
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:06 schreef Fugie het volgende:
als je 1rm gaat doen is een riem wel verstandig, maar voor je sets gewoon zonder

Ik heb echt voor het eerst eigelijk gruwelijke spierpijn op me onderrug gehad afgelopen dagen. Deadlift en daarna squat is wel een goeie belasting zeg maar
truth or dare, en je krijgt een dare van me Eerst deadliften, en dan overhead squats. Ik neem geen verantwoording btw als je ruggetje krak zegt
Ik moet eigenlijk wel erbij zeggen dat ik het nooit samen train zo, ik vind het persoonlijk te zwaar en kan niet meer goed alles eruit halen wat er normaal wel in zou zitten bij die oefeningen zou ik ze afzonderlijk doen.

Overigens heb ik een "rustweekje" ingelast, 2 x boksen, 1 x squashen, 1 x tannis en 1 of 2 x hardlopen/sprinten, maar geen ijzer Mis het nu al
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_51321498
Rug krak zeggen van OH squats?

Monster frame heb je dan zeg.
pi_51321520
quote:
Op maandag 9 juli 2007 09:51 schreef BertV het volgende:

[..]

Als er iets tegenwerkt is het een vriendin... of heb ik de verkeerde?
nee hoor, nou mister popcorn, je moet niet groter worden hoor. Nee lieverd, ik groei echt niet meer. Tis maar goed dat vrouwen en het meten van "grote" niet goed samengaan, om meerdere reden
Verder is ze wel lief, ze moet alleen wat minder cola drinken
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_51321549
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 12:54 schreef Baffer het volgende:
Rug krak zeggen van OH squats?

Monster frame heb je dan zeg.
lezen aap.
pi_51321582
Eerst deadliften, en dan overhead squats. Ik neem geen verantwoording btw als je ruggetje krak zegt

Ja dus?

Again: monster frame heb je dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')