Klopt.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:13 schreef FreeShooter het volgende:
[..]
Je bedoelt dus dat jij & veel andere liever heel sterk zijn met wat vet dan wat minder sterk en mooi gespierd met weinig vet?![]()
Mensen zitten ook wel eens te zeuren waarom ik practisch geen biceps train.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:20 schreef Baffer het volgende:
De mensen die zich druk maken over hun piek op hun biceps etc. zijn de mensen die na 3 jaar training nog setjes met 100 squatten.
Big weights = more growth.
Ik hoop dat dit helpt.
Zo ken ik er ook genoeg.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:25 schreef Baffer het volgende:
Compounds is de basis, iso stuff erbij is prima natuurlijk, maar ik heb vaak genoeg mensen gezien die 1.5 uur curlen per training en op hun legday na een kwartier weer klaar zijn.
Horrible dat soort figuren, zo ga je ook nooit groot worden.
Dat schijnt wel lastiger te dunken heb ik gehoord. en daar is het j-will om te doen toch?quote:Op maandag 9 juli 2007 17:21 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt.
Als ik zo zijn posts lees door de maanden heen weet ik bijna zeker dat hij over 5 jr er een stuk groter bijloopt met een vetpercentage tussen de 14-20
Als ik naar een willekeurige NBA game kijk vliegen de bicepsen me om de oren.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:08 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat schijnt wel lastiger te dunken heb ik gehoord. en daar is het j-will om te doen toch?
Plyo shizzle + squats doen.quote:[b]Op maandag 9 juli 2007 18:37
En LedZep, inderdaad, het is niet alleen benen. Om beter te presteren train ik ook upper body, is best handig als je tegen wat grotere sterkere jongens op moet boksen, wat ik vaak moet
dat weet de gemiddelde fok bodybuildingtopic - whore wel al een tijdjequote:
Mja maar die zijn dan ook beetje langer denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:25 schreef LedZep het volgende:
[..]
Als ik naar een willekeurige NBA game kijk vliegen de bicepsen me om de oren.
Bikkels trainen zonder riem zodat ook de spieren in de core worden aangepakt. Met riem zal niet gunstig zijn voor deze spieren. Tenzij je zoals je zegt, echt zware gewichten gaat tillen.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:44 schreef no-look het volgende:
Even iets heel anders:
Mijn nieuwe trainingsmaat is een broertje van m'n andere maat. Die broer maakt dus zijn schema en hij laat hem in zijn tweede week training al deadliften met een riem, omdat de nieuwe buddy dus klaagt over zijn rug. Ik vind het een beetje stom en zeg dat je riem moet gebruiken zodra je echt zware gewichten tilt, hij zegt dat het niet boeiend is of je met of zonder riem traint. Wat denken jullie?
Ik ben een echt beestquote:Op maandag 9 juli 2007 19:03 schreef Baffer het volgende:
Haha sure they do, kan ook niet anders met al die beesten hier he.
Heb je nu last van verhoogde leverwaarden?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:07 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Tvp. Over drie weken weer beginnen.
altijdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:33 schreef Baffer het volgende:
[..]
Heb je nu last van verhoogde leverwaarden?
Ik ondervind ook wel wat weerstand tegen het gedisciplineerde leven (de regelmaat in (gezond) eten/slapen/trainen) en tegen de bussen whey en creatine in huis...quote:Op maandag 9 juli 2007 09:51 schreef BertV het volgende:
[..]
Als er iets tegenwerkt is het een vriendin... of heb ik de verkeerde?![]()
Leg press mis je niets mee...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:48 schreef Frautie het volgende:
[..]
Zo te lezen gaat 't bij jou ook best lekkerIk heb al in maanden niet meer een leg press gedaan
![]()
truth or dare, en je krijgt een dare van mequote:Op maandag 9 juli 2007 21:06 schreef Fugie het volgende:
als je 1rm gaat doen is een riem wel verstandig, maar voor je sets gewoon zonder
Ik heb echt voor het eerst eigelijk gruwelijke spierpijn op me onderrug gehad afgelopen dagen. Deadlift en daarna squat is wel een goeie belasting zeg maar
nee hoor, nou mister popcorn, je moet niet groter worden hoor. Nee lieverd, ik groei echt niet meer. Tis maar goed dat vrouwen en het meten van "grote" niet goed samengaan, om meerdere redenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:51 schreef BertV het volgende:
[..]
Als er iets tegenwerkt is het een vriendin... of heb ik de verkeerde?![]()
lezen aap.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:54 schreef Baffer het volgende:
Rug krak zeggen van OH squats?
Monster frame heb je dan zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |